27 lipca 2022

Stylizacje dnia: w rytmie lata

Hejka!

Zapraszam Cię na 7 letnich stylizacji.

 

 
Mamy końcówkę lipca, a na blogu nie pojawiły się jeszcze Stylizacje dnia. Jak do tego doszło? Nie wiem. Zastanawiam się też, jak to możliwe, że lipiec minął mi tak szybko. 

 

Wakacje w Californii


Od tej stylizacji bije wakacyjny vibe, a to za sprawą brzoskwiniowego T-shirtu z palmami i napisem California Santa Monica 1972. Nie bez powodu go wybrałam. :D Dobrałam do niego jasnoniebieskie jegginsy i jasnoszare tenisówki. Bardzo podoba mi się duet brzoskwinia i jasny niebieski. Ostatnim akcentem jest minimalistyczna, złota bransoletka.
 
 
 

Kratka i cekiny

 
Bordową bluzkę z krótkim rękawem zestawiłam z plisowaną spódniczką w kratkę. Tak ją polubiłam, że zaopatrzyłam się w taką samą, tylko w całą fioletową. Myślę, że fajnie będą się sprawdzały nie tylko w letnich, ale i jesiennych stylizacjach. Na górę powędrowała jasnoróżowa jeansowa kurtka, a na stopy moje ulubione różowe espadryle z dwukolorowymi cekinami. Jest jeszcze torebka koszyk z symbolem nieskończoności, ale widać jej tylko pasek. :D
 
 
 
 

Lustrzana stylizajca


Dawno nie  było stylizacji w lustrze, więc proszę, oto i ona. Biały T-shirt z napisem 100% organic i przepisem dotyczącym prania, musztardowe jegginsy, jasne tenisówki w kwiaty oraz torebka w kształcie kasety z letnimi hitami. Wisienką na torcie, która nadaje całości wakacyjnego klimatu jest bransoletka z muszelkami kauri (więcej na ich temat przeczytasz we wpisie Co warto wiedzieć o muszelkach kauri? I Wakacyjna stylizacja w zbożu).
 
 
 
 

Minimalistyczny szyk

 
Beżowa sukienka z bufiastymi rękawami to mój wyprzedażowy łup z Sinsaya z zeszłego roku.  Nie wiem, czy beż to do końca mój kolor, ale postanowiłam spróbować czegoś nowego. Podobają mi się takie bufiaste rękawy i przywodzą mi na myśl Anię z Zielonego Wzgórza, która uwielbiała ten typ rękawów. Aby sprawić, żeby stylizacja prezentowała się ciekawiej, podkreśliłam talię czarnym paskiem ze złotą klamrą w kształcie kółek. Dodałam jeszcze czarną bransoletkę ze złotym ptaszkiem oraz złote baleriny z kokardkami. Całość jest minimalistyczna i elegancka.
 
 
 
 

Serce na dłoni koszulce


Aby podkręcić stylizację, miętowy T-shirt z sercem "zawiązałam" w talii - zerknij do tego wpisu by dowiedzieć się, jak wykonać ten trik. Koszulkę zestawiłam z jasnoniebieskimi jegginsami i jasnymi tenisówkami w kwiaty. Outfit dopełniają brzoskwiniowa torebka na złotym łańcuszku oraz złoto-niebieska bransoletka z rozgwiazdą.
 
 
 
 

Falbankowo bezglutenowo


Biały T-shirt z napisem Koszulka bezglutenowa połączyłam z jeansową spódniczką z asymetryczną falbanką. Rano było chłodniej, więc narzuciłam na górę jasnoróżową jeansową kurtkę. Na stopy wybrałam różowe espadryle z dwukolorowymi cekinami. Nie zabrakło też bransoletki z muszelkami.
 
 
 
 

Plumeti


 
Sukienka w odcieniu delikatnej brzoskwini wykonana jest z materiału z wypustkami, który zwany jest plumeti. Sukienka sama w sobie jest ozdobna, więc postawiłam na stonowane dodatki - beżowe sandały z mieniącymi się kryształkami oraz brzoskwiniową bransoletkę ze złotą nutką.
 
***
 
Po jakie kolory najchętniej sięgasz latem?  
 
Która stylizacja najbardziej Cię zaciekawiła?
 

11 komentarzy:

  1. Jak zawsze rewelacyjny stylizacje, mnie urzekł Minimalistyczny Szyk i Falbankowo Bezglutenowo <3 Ja latem sięgam po te najbardziej wyraziste kolory, w tym roku króluje u mnie czerwień, do której przez długi czas nie byłam przekonana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Amelko! <3
      Super, że przekonałaś się do czerwieni. Może i u mnie kiedyś to nastąpi. :D

      Usuń
  2. Każda jedna stylizacja wygląda cudownie 💞

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie lato= pastele 😀 Mięta, róże- uwielbiam te kolory latem 😍
    ,,Falbankowo bezglutenowo" wygrała 😍
    Chociaż wszystkie stylizacje są bardzo ładne 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie podobnie. <3 Pastele rządzą, ale nie tylko latem. <3
      Dziękuję, Ewo! ;*
      Ślę słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  4. ciężko wybrać tą najładniejszą, wszystkie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspirujesz Kochana :) Śliczne stylizacje, każda mi się bardzo podoba ale wygrywa ta sukienka z bufiastymi rękawkami, jest przecudna :)

    Cieszę, się, że ta prężenie Ci idzie z blogowaniem i co i raz pojawiają się nowe wpisy :) Tak trzymaj :)

    Miłego piątku ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Iwetto! <3 Też mi się bardzo podoba ta sukienka. Na blogu pojawi się wkrótce stylizacja z jej wykorzystaniem. ;)

      Też jestem z tego bardzo zadowolona. Ustaliłam sobie, że będę regularnie publikować i tego się trzymam. <3

      Udanej niedzieli! ;*

      Usuń
  6. beżowa sukienka z bufiastymi rękawami skradła moje serce - jest piękna

    OdpowiedzUsuń