30 lipca 2022

Stylizacje dnia: lato w pełni

Hejka!

Szukasz pomysłów na letnie stylizacje? Dobrze trafiłaś, zapraszam!

 

Witaj w przedostatni, deszczowy dzień lipca. Pojutrze powitamy sierpień, drugi, zaraz po czerwcu, miesiąc, który bardzo lubię. Cieszę się, że upały ustały, ale pogoda zrobiła się jakaś taka jesienna, co nie napawa mnie optymizmem. Mam nadzieję, że lato nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa i szybko do nas powróci. Tymczasem zapraszam Cię na przegląd Stylizacji dnia z ostatniego czasu.

 

Słonecznie


Stylizacja w sam raz na poprawę humoru. Jasnożółty T-shirt zestawiłam z jasnoniebieskimi jegginsami. Połączenie tych kolorów przywodzi mi na myśl słońce i niebo. Jeśli chodzi o buty postawiłam na moje ulubione, różowe espadryle z cekinami. Cenię je za to, że są bardzo lekkie i efektowne. Outfit dopełniłam wakacyjnymi dodatkami: złotą bransoletką z perełkami i muszelką oraz okrągłą torebką koszykiem ze złotymi muszelkami.

 

 

Dziewczyna Batmana


Outfit dla fanek Batmana. Ciemnoszary T-shirt z różowym symbolem Batmana połączyłam z jasnoróżową, rozkloszowaną spódniczką. By koszulka prezentowała się ciekawiej związałam ją w talii. Dołożyłam dodatki w postaci czarnej bransoletki ze złotym ptaszkiem oraz beżowych sandałów z mieniącymi się kryształkami i stylizacja gotowa. 

 

 

Wakacyjnie


Do urlopu mam jeszcze trochę czasu, więc wakacyjny klimat przemycam w stylizacjach. Brzoskwiniowy T-shirt z napisem It's a girls world  zestawiłam z jasnoróżowymi spodniami a la haremki w palmowy wzór. Wybrałam też bransoletkę z muszelkami kauri oraz różowe espadryle z cekinami.

 

 

Dziewczęco i uroczo


Prosta i bardzo dziewczęca stylizacja. Jasnoróżową sukienkę z krótkim rękawem w kwiaty i motylki wyróżnia uroczy detal - kokardka z przodu.  Do sukienki dobrałam różowe espadryle z cekinami i minimalistyczną złotą bransoletkę z ażurowym sercem i skrzydłem.

 

 

 

Pink&blue


Różowa bluzka z szerszymi rękawami kojarzącymi mi się ze skrzydłami motyla stworzyła duet z jasnoniebieskimi jegginsami. Całość dopełniają jasne tenisówki w kwiaty i złota bransoletka z podłużną blaszką z kryształkami.

 

 

 

Światło, aparat, akcja!


Jasnofioletową bluzkę z krótkim rękawem i kieszonką z lewej strony połączyłam z jasnoszarą spódniczką z gumką w czarno-białe pasy. Zgrała się ona bardzo fajnie z paskiem torebki w kształcie aparatu. Ten wzór nadaje sportowego charakteru całości. Ostatnimi elementami są brzoskwiniowa bransoletka ze złotą nutką oraz różowe espadryle z cekinami.

 

 

 

California summer


Brzoskwiniowy T-shirt z palmami i napisem California Santa Monica 1972 pojawił się w towarzystwie granatowych jegginsów. Pod kolor koszulki dobrałam brzoskwiniową bransoletkę ze złotą nutką. Natomiast na stopy powędrowały beżowe sandały z kryształkami ułożonymi w aztecki wzór.

 

***

Co wolisz: sandały czy espadryle?

 

Jaki element garderoby/ dodatek najbardziej kojarzy Ci się z latem? 

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam espadryle, chociaż sandsly też lubię.
    Najwygodniejsze latem dla mnie są sukienki, nie trzeba kombinować z dobraniem góry czy dołu.
    Z latem i gorącem to kojarzy się bikini, strój kąpielowy 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po sandały sięgam gdy jest gorąco, espadryle wybieram w nieco chłodniejsze dni. ;)
      Zgadza się, założysz sukienkę i już stylizacja gotowa. :D
      Tak, te rzeczy bardzo kojarzą się z latem. ;)

      Usuń
  2. Jestem mega fanką drugiej stylizacji ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie gładkie koszulki, plus latem uwielbiam też pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię sandałów, chyba jestem ostatnią osobą, ale serio jakoś nie lubię jak te kamyczki i piach mi wpadają :D Także tym espadryle, sandały miałam w życiu jedne i powiedziałam nigdy więcej :D
    Ze stylizacji najbardziej w moim guście ta z koszulką california i spódnica szara + fioletowa koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię sandały, ale za kamyczkami i piaskiem też nie przepada. :D
      Rozumiem. ;)
      Fajnie, że coś wpadło Ci w oko. ;)

      Usuń
  5. Ależ się tu u ciebie, pastelowo zrobiło 😍
    Te kolory mi się najbardziej kojarzą z latem, a jeśli chodzi o element garderoby- no to sukienki 😀
    Zdecydowanie wolę sandałki, a z Twoich stylizacji, najbardziej mi się spodobała ta pierwsza 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna porcja modowych inspiracji bardzo mi się podoba ❤️ Piękne stylizacje Kochana. A sukienka w kwiatki i motylki mnie najbardziej zauroczyła tak jak ta z tymi pięknymi spodniami i espadrylami :)

    Udanego sierpnia Ci życzę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle pięknie wyglądasz, bardzo podoba mi się stylizacja z różową sukienką, jest taka letnia, delikatna ❤️ Przez wiele lat stawiałam na klasyczne sandały na płaskiej podeszwie, w tym roku postawiłam na sandały na grubszej podeszwie jak espadryle i są bardzo wygodne, miękkie, lekkie :D

    OdpowiedzUsuń