6 sierpnia 2023

Stylizacje dnia: letnie stylizacje

Hejka!

Zapraszam Cię na modowe inspiracje.

 

Pogoda coś się nam popsuła. Jest chłodniej i ciągle pada deszcz. Bardziej przypomina jesień niż lato. Mam nadzieję, że wkrótce się wypogodzi, bo w perspektywie mam urlop i chciałabym poczuć lato. Tymczasem zapraszam Cię na pomysły na letnie stylizacje.

 

Z kwiatem we włosach

 

Jasnoszarą bluzkę z bufiastymi rękawami zestawiłam z granatowymi jegginsami. Dodałam różowe espadryle z cekinami, granatową bransoletkę ze złotą książką z serduszkiem, a włosy przyozdobiłam fioletową spinką w kształcie kwiatka. 



W kolorze blue


Włożyłam jasnoniebieską sukienkę w białe kwiatuszki. Ma ona kopertowy dekolt, luźne rękawy, a dół ozdobiony jest falbanką. Dobrałam do niej różowe espadryle z cekinami, słomkowy kapelusz z czarną wstążką, torebkę w kształcie kasety oraz różowo-białą bransoletkę.



Yves Saint Love


Postawiłam na biały T-shirt z napisem Yves Saint Love, różowe luźne spodnie w granatowe liście palmowe, plecioną torebkę ze złotym symbolem nieskończoności. Całość dopełnia różowo-biała bransoletka oraz różowa spinka do włosów w kształcie kwiatka.



Pink total look


Wybrałam jasnoróżową sukienkę w kwiaty i motylki. Zestawiłam ją z różowymi espadrylami z cekinami oraz różowo-białą bransoletką.


Letni motyw


Bluzkę w intensywnym odcieniu różu z letnim motywem połączyłam z granatowymi jegginsami i różowymi japonkami. Stylizację dopełniłam granatową bransoletką ze złotą książką z serduszkiem.


Blue i szary

Jasnoniebieską koszulę w białe kwiaty i z rękawami w formie falbanek zestawiłam z jasnoszarą, tiulową spódniczką. Podoba mi się to połączenie. Dodałam różowe espadryle z cekinami, bransoletkę ze złotymi i marmurkowymi koralikami, a włosy przyozdobiłam niebieską gumką w kwiaty, którą zawiązałam na kokardkę.



Letni klimat


Niebieska bluzka z rękawami w formie falbanek, różowe, luźne spodnie z granatowe liście palmowe, różowe japonki, granatowa bransoletka ze złotą książką z serduszkiem, okrągła torebka koszyk ze złotymi muszelkami oraz fioletowa spinka do włosów w kształcie kwiatka. Letnia stylówka gotowa!


***

Jaka pogoda jest u Ciebie?

Co sądzisz o moich stylizacjach?

6 komentarzy:

  1. U mnie ciągle pada, nie lubię takiej pogody :/ Świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka z drugiego zdjęcia jest piękna! Uwielbiam taki odcień baby blue :)
    Pogoda jest tak fatalna, że nie zdążyłam chyba założyć moich wszystkich sukienek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie raz słońce raz deszcz :) Zmienna ta pogoda mocno, trochę żniwa utrudniają te deszcze niestety :(

    Piękne stylizacje Moniś, Tobie we wszystkim jest ślicznie ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje bardzo ładnie się prezentują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja bardzo mi się podoba :)
    https://smerfetkowarodzina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń