15 sierpnia 2023

Strefa Kinomaniaczki: żądza zemsty x2, współczesny Kopciuszek

Hejka!

Zapraszam Cię na dawkę filmowych wrażeń.



Kill Bill 2/ Kill Bill: Vol. 2 (2004)

Kill Bill 2/ Kill Bill: Vol. 2 (2004)
 

Beatrix Kiddo aka Czarna Mamba kontynuuje zemstę na ludziach, którzy chcieli ją zabić.

 

Kill Bill 2/ Kill Bill: Vol. 2 (2004)

Druga część wypadła, moim zdaniem, lepiej niż pierwsza, co nie zmienia faktu, że to nie moje klimaty. Krew nie tryskała co 5 sekund na ekranie, co jest dużym plusem. Początek był niestety nudny, ciekawiej zrobiło się dopiero po ok. godzinie. W końcu dowiedziałam się, jak to było z córką głównej bohaterki. Interesujące były też sceny z Elle Driver. Zakończenie bardzo fajne.

 

Moje wrażenia po obejrzeniu pierwszej części znajdziesz we wpisie: Strefa Kinomaniaki: niespełniona miłość, żądza zemsty, sobowtór dziedziczki.

 

Gladiator (2000)

Gladiator (2000)
 

Maximus był generałem armii rzymskiej, jednak w wyniku zazdrości Kommodusa, dziedzica tronu, traci wszystko. Trafia do niewoli i zostaje gladiatorem. Powraca do Rzymu, by pomścić najbliższych.

 

Gladiator (2000)

Miałam okazję obejrzeć ten film po raz drugi (pierwszy raz obejrzałam go lata temu i w sumie nie pamiętałam szczegółów), w kinie plenerowym.  Wiedziałam, że jest bardzo dobry i się nie zawiodłam. Ciekawa fabuła osadzona w starożytności (kiedyś interesowałam się tym tematem), przepiękna muzyka. Nie czułam, że film trwał ponad 2 godziny. Zdecydowanie warto obejrzeć Gladiatora. Co ciekawe, 22 listopada 2024 roku ma mieć premiera filmu Gladiator 2, który będzie się skupiał na Lucjuszu, wnuku Marka Aureliusza.

 

Historia Kopciuszka/ A Cinderella Story (2004)

Historia Kopciuszka/ A Cinderella Story (2004)
 

Nie pozwól, by strach przed działaniem, wykluczył Cię z gry

Sam Montogmery po śmierci ojca jest zdana na łaskę macochy i jej dwóch córek. Oprócz uczęszczania do liceum dziewczyna pracuje jako kelnerka. Jedynym radosnym akcentem w jej życiu jest czatowanie z nieznajomym z jej szkoły. Wkrótce nadarza się okazja, by go poznać.

 

Historia Kopciuszka/ A Cinderella Story (2004)

Wspominałam już nie raz, że jestem wielką fanką współczesnych adaptacji historii Kopciuszka. Obejrzałam ich już trochę, a ostatnio powróciłam do filmu z Hilary Duff i Chadem Michaellem Murrayem w rolach głównych.  Nie jest to arcydzieło, bohaterowie są przerysowanie, ale darzę tę produkcję sentymentem. Przyjemnie mi się ją oglądało. Powiewem świeżości było zamienienie pantofelka na... telefon komórkowy.

 

Inne filmy o Kopciuszku, które pojawiły się w Strefie Kinomaniaczki:

👠 Kopciuszek w świecie mody (2015)

👠 Kopciuszek (2021)

👠 Świąteczna dziewczyna (2016)

👠 DJ Cinderella (2019)

 

***

Jaki film. serial ostatnio obejrzałaś?  

Znasz któryś z powyższych filmów? Co o nich sądzisz?

3 komentarze:

  1. Wszystkie trzy widziałam, warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same klasyki, ale ja w sumie rzadko po nie sięgam :D Znam tylko ostatni - całkiem fajny był, ale wieki temu oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam Kopciuszka, w ogóle bardzo lubię filmy z motywem Kopciuszka :) Oglądałam też DJ Cinderella, bardzo fajny lekki film :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń