24 sierpnia 2023

Stylizacje dnia: outfity na upały

Hejka!

Zapraszam Cię na 7 propozycji letnich stylizacji.

 

Upały nie odpuszczają, czuć, że mamy lato. W taki gorąc nic tylko chodzić w spódniczkach (lub sukienkach) i właśnie z tą częścią garderoby przygotowałam letnie stylówki. Tylko w jednej główną rolę grają spodnie. Zerknij i daj się zainspirować!

 

 Blue&pink


Koszulę bez rękawów w biało-niebieskie paski związałam w talii. Zestawiłam ją z jasnoróżową spódniczką o kroju w kształcie litery A. Dodałam do tego beżowe sandałki z mieniącymi się diamencikami, okrągłą torebkę koszyk ozdobioną złotymi muszelkami, dwie złote bransoletki oraz niebieską gumkę do włosów w kwiaty ze wstążką, którą zawiązałam na kokardkę.



Spodnie na upały



Letnia propozycja outfitu ze spodniami. Brzoskwiniowy T-shirt z napisem It's a girl's world, jasne, przewiewne spodnie z motywem liści palmowych i kwiatów, beżowe sandały z błyszczącymi kryształkami, słomkowy kapelusz z czarną wstążką oraz perłowa bransoletka z muszlą i diamencikiem.



Batgirl


Szary T-shirt z różowym symbolem Batmana zestawiłam z ciemnoszarą spódniczką o kroju litery A. Na stopy powędrowały czarne baleriny z kokardkami i złotymi kółeczkami. Ostatnim elementem stylizacji jest minimalistyczna, złota bransoletka.



Born to be



Postawiłam na miętową bluzkę z krótkim rękawem i napisem Born to be, jasnoróżową spódnicę w kształcie litery A, różowe baleriny z kokardkami oraz plecioną torebkę ze złotym znakiem nieskończoności. Outfit dopełniają złota minimalistyczna bransoletka oraz niebieska gumka do włosów ze wstążką, którą zawiązałam na kokardkę.



Paski i plisy



Wybrałam koszulę bez rękawów w granatowo-białe paski, którą zawiązałam w talii. Dobrałam do niej fioletową plisowaną spódniczkę. Jeszcze beżowe sandałki z mieniącymi się kryształkami oraz dwie złote bransoletki - zwykła i z motylkiem, i stylizacja gotowa.



Zwiewnie


Miętowa bluzka z rękawami w formie falbanek, jasnoszara spódniczka z gumką w czarno-białe paski, która nadaje jej sportowego charakteru, różowe baleriny z cekinami, pleciona torebka ze złotym symbolem nieskończoności oraz złote bransoletki - zwykła i z kwiatuszkami. Stylizacja gotowa!

 

 

Szare serce


Wybrałam miętowy T-shirt z szarym sercem, ciemnoszarą spódniczkę o kroju litery A, czarne baleriny z kokardkami i złotymi kółeczkami oraz dwie złote bransoletki.


***

Która stylizacja przypadła Ci do gustu?

5 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje, każda ma swój urok :) Bardzo lubię nosić latem rozkloszowane spódniczki i sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza najlepsza chyba, choć wszystkie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Batgirl wygrywa, mega mi się podoba ta stylizacja i ta bluzeczka ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń