5 października 2023

Stylizacje dnia: spódniczki i spodnie

Hejka!

Zapraszam Cię na kolejne modowe inspiracje na 7 dni tygodnia.

 

 


Stardust

 

Brzoskwiniowa bluzka z rękawami w formie falbanek od razu mnie zauroczyła, ale nie podobał mi się detal w formie napisu Stardust z kryształków. Bez niego wyglądałaby lepiej, ale na szczęście nie rzuca się jakoś bardzo w oczy. Do bluzki dobrałam fioletową, plisowaną spódniczkę oraz różowe espadryle z cekinami. Stylizację dopełniłam okrągłą torebką- koszykiem ze złotymi muszelkami oraz złotą bransoletką.

 

 

Musztardowy akcent


Propozycja na chłodniejsze dni. Biały T-shirt z rzęsami i ustami zestawiłam z musztardowymi jegginsami i jasnymi tenisówkami w kwiaty. Dodałam jasnoróżową jeansową kurtkę, trzy złote bransoletki, natomiast włosy przyozdobiłam różową spinką kwiatkiem. Wisienką na stylizacyjnym torcie jest torebka w kształcie aparatu.



Dziewczęce lato


Wspomnienie letnich czasów. Wybrałam bluzkę w różowawe i morskie ciapki z rękawkami w formie falbanek. Dobrałam do niej ciemnoszarą spódniczkę w kształcie litery A oraz różowe japonki. Nie zabrakło złotej bransoletki z kwiatem oraz okrągłej torebki-koszyka ozdobionej złotymi muszelkami.


Letnia podróż


Postawiłam na biały T-shirt, jasne, przewiewne spodnie z motywem kwiatów i liści palmowych, japonki, minimalistyczną bransoletkę oraz słomkowy kapelusz z czarną wstążką. Pojawiła się też różowa spinka kwiat.



Niebieski - królewski



 Zdecydowałam się na biały T-shirt ze złotym sercem, ptaszkami oraz napisem A romance was born. Dobrałam do niej chabrową spódniczkę oraz beżowe sandałki z błyszczącymi kryształkami. Outfit dopełniłam niebieską bransoletką z napisem love oraz bawełnianą torbą z namalowanym na niej Zamkiem w Niemodlinie (pamiątka ze zwiedzania).



Wojskowa zieleń



Bluzkę w kolorze wojskowej zieleni z baskinką sparowałam z granatowymi jeansami o długości 7/8 i białymi trampkami. Ostatnim elementem looku jest minimalistyczna, złota bransoletka.

 

 

Róż włóż i już!

 

Różowawą bluzkę z rękawami - falbankami zestawiłam z jasnoróżową spódniczką o kroju litery A. Aby przełamać słodycz, zdecydowałam się na czarny pasek ze złotą klamrą z kółeczkami. Na stopy powędrowały beżowe sandały z kryształkami. Nie obyło się bez słomkowego kapelusz z czarną wstążką oraz złotej bransoletki.

 

***

Wymieniłaś już letnią garderobę na jesienną? 

Która stylizacja przypadła Ci najbardziej do gustu?

3 komentarze: