13 kwietnia 2021

Jak łączyć sportowe i eleganckie ubrania? I Bluza i tiulowa spódniczka

Różowa bluza, szara spódniczka, szare baleriny, torebka-aparat

Hejka!

Co to jest sporty chic? Zapraszam Cię na stylizację.

 

Chciałam zrobić zdjęcia na dworze, ale pogoda ostatnio nie dopisuje. Jest chłodnawo, często pada śnieg. Nie wiadomo, czy mamy zimę, czy wiosnę. W porównaniu do zeszłego roku zakwitło o wiele mniej drzew. Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni i będziemy mieć piękną, ciepłą wiosnę.

 

Różowa bluza Terranova, szara, toulowa spódniczka TXM Textil Market, szare baleriny Biedronka

Pomysł na dzisiejszą stylizację wpadł mi do głowy jakiś czas temu, ale dopiero teraz udało mi się zrealizować w nieco innej odsłonie, niż pierwotnie zakładałam.  Może tym outfitem uda mi się przywołać wiosnę?

 

Złoto- różowe bransoletki Sinsay

Co to jest sporty chic?

Sporty chic, czyli sportowa elegancja, polega na łączeniu ze sobą sportowych i eleganckich elementów garderoby. Połączenie pozornie niepasujących form tworzy ciekawą mieszankę. 


Pomysły na łączenie sportowych i eleganckich ubrań

🠊 spódnica/sukienka i sportowe buty,


🠊 spódnica, bluza dresowa, baleriny/ szpilki,


🠊 bluza dresowa, marynarka, dopasowane jeansy, tenisówki,


🠊 płaszcz i buty sportowe.

 

Różowa bluza, szara spódniczka, szary plecak, szare baleriny

Różowa bluza, szara, tiulowa spódnica

Różową bluzę z napisem Denver USA Colorado udało mi się upolować jakiś czas temu na wyprzedaży w Terranovie (wzięłam jeszcze taki sam model, tylko w szarym kolorze). Jest bardzo wygodna. Kiedyś nie byłam przekonana do tego typu bluz. Wydawało mi się, że będzie mi w nich za gorąco. Z perspektywy czasu widzę, że niepotrzebnie się obawiałam. Wystarczy wybrać bluzę z lżejszego materiału, bez polaru wewnątrz i jest dobrze. Zwykle noszę ją w połączeniu z jeansami. Tym razem postanowiłam przełamać ten sportowy schemat i zestawiłam bluzę z szarą, tiulową spódniczką. Obie części garderoby są dziewczęce, więc myślę, że fajnie ze sobą współgrają.

 

Stylizacja w stylu sporty chic- sportowa elegancja

 

Szare baleriny, złote bransoletki, szary plecak, torebka z aparatem

Na stopy powędrowały ciemnoszare baleriny z kokardkami. Jeśli chodzi o biżuterię, wybrałam trzy złote bransoletki z jasnoróżowymi akcentami. Całość dopełnia szary plecaczek oraz torebka - aparat. Nie mogłam się zdecydować, którą opcję wolę, więc wstawiam zdjęcia z oboma wersjami. Po czasie muszę przyznać, że jednak wygrywa stylizacja z torebką, która przełamuje monotonię.


Więcej stylizacji z torebką w kształcie aparatu znajdziesz poniżej:

🠊 Stylizacja z jeansową kurtką i torebką z aparatem

🠊 Wakacyjna stylizacja - T-shirt w stylu amerykańskiego college'u

 

***

Lubisz nosić nierozpinane bluzy?

Którą wersję stylizacji wolisz: z plecaczkiem, czy z torebką?

21 komentarzy:

  1. Witaj Moniko :)

    U mnie dziś rano padał deszcz a teraz sypie śnieg i jest biało :D He he "Kwiecień plecień..." w tym roku bardzo się zgadza to przysłowie :)

    Stylizacja urocza, uwielbiam połączenie bluzy ze spódniczką :) Sam tak często się ubieram. Wyszło słodko, uroczo i pięknie :)

    Radosnej kolejnej połowy tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      Dokładnie! Niby mamy wiosnę, a mam wrażenie, jakby wciąż trwała zima. :D

      Dziękuję Ci za moc miłych słów. Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. <3 Mnie się nie zdarzało nosić bluzy ze spódniczką, ale chcę to zmienić. ;)

      Dziękuję i ślę Ci moc wiosennych pozdrowień! :*

      Usuń
  2. Dzień dobry Moniko! :)

    Nie ma co się dziwić, w tym roku również mieliśmy po raz pierwszy od dawna prawdziwą i długą zimę - niskie temperatury, masa śniegu. A wraz z kwietniem, musi przyjść jego przysłowie, które w 100% się zgadza! Choć chciałoby się już te piękne, słoneczne dni :)

    Ostatnio można często spotkać się z tym stylem, czasami nawet robimy takie stylizacje nieświadomie. Choć trzeba to też umieć, bo moim zdaniem nie wszystko tak ładnie do siebie pasuje ;) Swego czasu w mojej szafie były tylko takie bluzy przez głowę :) Niesamowicie wygodne! Idealne pod każdą porę roku. Rzeczywiście i plecak i torebka wygląda super! :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Olimpio! ;)

      Miło mi Cię gościć w moich skromnych progach. ;) Cieszę się, że doczekaliśmy się prawdziwej zimy, ale jej czas już minął. Czekam na wiosnę. :D

      Zgadzam się z Tobą. Łączyć sportowe ciuchy z eleganckimi trzeba umieć. ;) A ja dopiero co się przekonałam do bluz zakładanych przez głowę. ;D

      Dziękuję Ci pięknie i ślę moc wiosennych pozdrowień! ;*

      Usuń
  3. A Ja szczerze mówiąc nie narzekam na pogodę. Od jakiegoś czasu nauczyłam się doceniać każde jej oblicze :) I choć byłoby mi, gdyby pojawiły się promienie słońca, to uważam, że na wszystko przyjdzie czas.

    Stylizacja jak najbardziej na tak.
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądre podejście. ;) Każde oblicze pogody ma swoje zalety, jak i wady. Ale mi się zima już znudziła. :D

      Dziękuję i też serdecznie Cię pozdrawiam! ;)

      Usuń
  4. Super stylizacja! Najbardziej w tej stylizacji podoba mi się wersja z plecaczkiem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W pierwszej kolejności uzupełniłam stylizację właśnie plecaczkiem. :D

      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Cóż, w tym roku mamy prawdziwy kwiecień plecień :) Sama tęsknię za słońcem i sesją w pięknym świetle dziennym, ale na razie jest szaro, ponuro i mokro. Miejmy nadzieję, ze niedługo pogoda zacznie przypominać tę wiosenną :)
    Wspaniała stylizacja :) Uwielbiam połączenie sportowego luzu z szykiem elegancji. Taki szyk sportowy :)Lubię ten styl bo jest uniwersalny- nada się na spotkanie w biurze ale i na wypad na zakupy. Ślicznie połączone ze sobą elementy stylizacji. Piękne kolory :)
    Oba zestawienia super! Jak zawsze bardzo, bardzo inspirująco i zachwycająco!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Klaudio! ;)

      Zgadza się, przysłowie sprawdza się w 100%. Trzymam kciuki za to, żeby w końcu zrobiło się bardziej wiosennie. Marzę o sesji na zewnątrz. ;)

      Dziękuję Ci bardzo. <3

      Buziaki! ;*

      Usuń
  6. Dobrze bym się czuła w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń