21 sierpnia 2021

Stylizacja z nutką romantyzmu: bluzka z falbankami, tiulowa spódniczka

Bluzka z falbankami Sinsay, szara, tiulowa spódniczka TXM Textil Market, granatowe baleriny Sinsay, czarna torebkana łańcuszku House

Hejka!

Zapraszam Cię na letnią stylizację.

 

Sierpień powoli dobiega końcowi, podobnie jak lato. Choć do początku kalendarzowej jesieni został jeszcze miesiąc, czuć ochłodzenie. Pogoda zaczyna płatać figle, raz jest ciepło, raz zimno i już sama nie wiem, jak się ubrać. Chciałabym, żeby ciepłe, słoneczne lato jeszcze trochę z nami zostało. Na moim blogu z pewnością to jeszcze nie koniec letnich stylizacji.

 

Bluzka z falbankami Sinsay, szara, tiulowa spódniczka TXM Textil Market, granatowe baleriny Sinsay

Natomiast dzisiaj przerwa od podróżniczych relacji (wkrótce pojawi się ich jeszcze kilka) na rzecz stylizacji (nie czuję, że rymuję, he, he).  Sądząc po komentarzach wpis z 11 pomysłami na wakacyjne outfity się spodobał, więc gdy nazbieram więcej stylizacji dnia, znów się coś takiego pojawi. Dzisiaj powrót do tradycji, czyli jedna stylówka, która na swoją kolej czekała od czerwca (schowała się w czeluściach galerii zdjęć).

 

Czym charakteryzuje się styl romantyczny?

Styl romantyczny w modzie to głównie zwiewne fasony ubrań, lekko przezroczyste materiały, kokardki, bufiaste rękawy, dziewczęce kroje. Ponadto wpisują się w niego tiul, czy koronki oraz przeważnie jasne barwy.  Styl romantyczny sprawdzi się nie tylko na specjalne okazje, ale i na co dzień.

 

Małe, białe kwiatki

 

Bluzka w ciapki z falbankami

Pierwszym elementem stylizacji jest czarna bluzka (z daleka wygląda na granatową) w różowawe i morskie ciapki. Nie jest to zdecydowanie mój styl tym bardziej, że nie przepadam za dekoltami w kształcie litery V, a jednak zwróciłam na tę bluzkę uwagę. 

 

Romantyczna stylizacja: Bluzka z falbankami Sinsay, szara, tiulowa spódniczka TXM Textil Market, granatowe baleriny Sinsay

 

Urzekły mnie rękawy w formie uroczych falbanek i to, że mimo iż bluzka jest ciemna, to róż wybija się na pierwszy plan. Przez to, że przód jest nieco krótszy niż tył, fajnie będzie wyglądać w połączeniu ze spodniami. 


Złota bransoletka z gwiazdkami, kryształkami Sinsay


Tiulowa spódniczka, gwieździsta bransoletka, czarna torebka, granatowe baleriny

Tym razem postawiłam jednak na spódnicę. Wybrałam jasnoszary, tiulowy model z gumką poprzetykaną srebrną nitką. 

 

Po więcej inspiracji, jak nosić tiulową spódnicę zerknij do poniższych wpisów:

🠊 Graficzny T-shirt z palmami, tiulowa spódniczka

🠊 Jak nosić koszulę bez rękawów? I Koszula w kropki, tiulowa spódniczka

🠊 Jak łączyć sportowe i eleganckie ubrania? I Bluza i tiulowa spódniczka

 

Bluzka z falbankami Sinsay, szara, tiulowa spódniczka TXM Textil Market, granatowe baleriny Sinsay, czarna torebkana łańcuszku House

 

Całość dopełniłam złotą bransoletką z motywem gwiazd, księżyca i kryształków, a także czarną torebką na złotym łańcuszku. Ostatnim elementem stylizacji są granatowe baleriny z kokardkami.

 

***

Co sądzisz o falbanach?

Pragniesz jeszcze nacieszyć się latem, czy odliczasz już dni do jesieni? 

 

31 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ostatnio (niestety) też czuję mocno jesień.. Nie nacieszyłam się w tym roku latem..
    A w stylizacji mega spodobała mi się bluzka i buty. Bluzka przez rękawki, też by mnie skusiły chociaż nie lubię tak jak Ty takich dekoltów. Natomiast co do balerin ostatnio sama szukałam i mam wrażenie, że teraz większość jest takich 'babcinych' i totalnie mi się nie podoba. A Twoje super - proste i ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam dzisiaj prognozę pogody i w najbliższym czasie szykuje się jesienna pogoda. Ale liczę na to, że lato jeszcze do nas wróci, choć na chwilę, bo przecież formalnie wciąż trwa. ;)

      Dziękuję. Baleriny kupiłam kilka lat temu w Sinsayu, ale co roku mają podobne modele w różnych kolorach. ;)

      Usuń
  2. Jesień przyszła w tym roku bardzo szybko - czuć ją zwłaszcza w nocy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znosze upalow i ciesze sie z ochlodzenia.Bardzo przyjemna stylizacja, blueczka jest sliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za upałami, ale lekkie ciepełko lubię. ;)
      Dziękuję Ci bardzo .;)

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Dziękuję. ;)

      Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  5. Witaj Moniko :)

    Ja mega się cieszę, że zrobiło się chłodniej bo wreszcie mogę wskoczyć w moje milusie lekkie sweterki :) Mam mało ubrana na lato, więcej na jesień, zimę i wiosnę :)


    Lubię styl romantyczny. Większość moich stylizacji jest w właśnie w tymże stylu :)

    Śliczna spódniczka, bluzka skradła moje serce! :)

    Przesyłam słoneczne pozdrowienia i życzę miłego niedzielnego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      A ja mam odwrotnie. Najwięcej letnich ubrań. :D Też się cieszę, że upały odpuściły, ale lubię ciepłe, słoneczne dni. Wtedy mam więcej energii do życia. ;)

      Dziękuję! <3

      Życzę Ci pięknego tygodnia! ;*

      Usuń
  6. Nie noszę falbanek, ani sukienek ani spódnic :D W tym roku chciałam to zmienić, ale lato się w sumie skończyło trochę szybciej niż zakładałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłe odejście lata i mnie zaskoczyło. :D A co do spódnic i sukienek, to kiedyś bardzo rzadko je nosiłam, teraz się do nich przekonałam. ;)

      Usuń
  7. Stylizacja w stylu romantycznym, na spacer po ogrodzie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, na spacer w ogrodzie jest w sam raz, ale nie tylko. ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładna stylizacja! Nic dodać, nic ująć :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komplement. ;)

      Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  9. Bardzo romantyczna stylizacja, myślę sobie, że ta spódniczka sprawdzi się też z dużym ciepłym swetrem i botkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Bardzo fajna propozycja. Zestawiałam już kiedyś tę spódnicę z włochatym swetrem. :D

      Usuń
  10. Uwielbiam Twoje nutki romantyzmu w stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie i cudna bransoletka!

    Co do pytania, to ja chciałabym się jeszcze cieszyć latem, najlepiej do końca września. A tu nawet sierpień taki nijaki... Za krótkie to lato, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;)

      Też uważam, że lato skończyło się zdecydowanie za szybko. Ale jeszcze mam cichą nadzieję, że wróci. ;)

      Usuń