13 października 2019

Do jakich dekoltów nie zakładać naszyjnika?

Suknie wieczorowe Babyonlinewholesale

Hejka!

Kiedy nie zakładać naszyjnika? Zapraszam Cię na wpis!



Ostatnio poruszyłam kwestię doboru naszyjnika do danego typu dekoltu. Wspomniałam, że też nie zawsze jest on pożądanym dodatkiem. Niektóre dekolty (o tym, jakie wyróżniamy typy dekoltów przeczytasz tutaj) wyglądają dobrze same lub w towarzystwie innych elementów, np. kolczyków lub bransoletki. Dzisiaj chciałabym się skupić właśnie na nich. 


Asymetryczny dekolt- suknie Babyonlinewholesale

Dekolt asymetryczny


Jest to typ dekoltu, który świetnie wygląda solo. Ma piękną linię, której niepotrzebna jest dodatkowa ozdoba. Zamiast naszyjnika warto zdecydować się na kolczyki.


Długie suknie Babyonlinewholesale


Wysoki dekolt pod szyją + odsłonięte ramiona


Stójka, półgolf, czy dekolt w kształcie łezki nie potrzebują dodatkowej ozdoby w postaci naszyjnika. Jeśli decydujesz się na biżuterię, wybierz raczej kolczyki lub bransoletkę. 


Dekolt woda 


Marszczenia w okolicy biustu (Elegante Brautkleider) same w sobie stanowią ozdobę, więc nie potrzeba tutaj naszyjnika, a wręcz jest on niewskazany. W końcu, co za dużo, to niezdrowo. Lepszym wyborem będą kolczyki. 


Długie suknie na ramiączkach Babyonlinewholesale

Dekolt z ramiączkami



Doszłam wreszcie do kontrowersyjnej, dla mnie, kwestii. Spotkałam się z poglądem, iż nie należy zakładać naszyjnika do bluzki na cienkich ramiączkach, gdyż łańcuszek się z nimi gryzie. Lepiej założyć niewielkie kolczyki- sztyfty. Z kolei inni radzą dobieranie naszyjników krótkich, znajdujących się blisko szyi, np. chokerów. Moim zdaniem wszystko zależy od typu dekoltu i strojności góry sukienki (Brautjungfernkleider Rosa) lub bluzki. Jeśli dekolt jest mocniej zabudowany, wówczas raczej odradzałabym zakładanie naszyjnika. Natomiast w pozostałych przypadkach sugerowałabym kierowanie się zasadą powielania linii dekoltu, tzn. na przykład do bluzki na ramiączkach z dekoltem w serek wybrałabym naszyjnik układający się w kształt litery V.  Tutaj w dużej mierze liczy się indywidualne wyczucie. 


Długie wieczorowe suknie Babyonlinewholesale


Zdobienia pod szyją



Jeśli bluzka posiada pod szyją zdobienia w postaci haftów, marszczeń, kokardy lub falbanek, lepiej odpuścić sobie naszyjnik, gdyż wcale nie doda on uroku, a jedynie może zepsuć cały efekt. 


*


Kreacje zaprezentowane we wpisie znajdziesz w sklepie internetowym Babyonlinewholesale.



***

Spodobała Ci się któraś z sukienek? Na jaką okazję byś ją wybrała?

Czy, Twoim zdaniem, do dekoltu z cienkimi ramiączkami powinno się zakładać naszyjnik?

10 komentarzy:

  1. Moim zdaniem, tak. ;) bardzo fajny wpis. Pozdrawiam, Niebieska Niezapominajka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź. Też myślę podobnie. Wiele zależy od samej bluzki i naszyjnika, ale jeśli pasują, to czemu by ich nie połączyć w jednej stylizacji? :D Też przesyłam Ci słoneczne i serdeczne zarazem pozdrowienia! :*

      Usuń
  2. Ciekawy wpis, na pewnie pomoże wielu kobietom :) Szczególnie, że zbliża się okres studniowek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Masz rację, chyba dobrze wcelowałam czasowo z tym wpisem. ;) Mnie też bardzo pomagają takie wpisy. Ostatnio zastanawiałam się, jaki naszyjnik będzie pasował do stylizacji, otworzyłam bloga i sprawdziłam. :D

      Usuń
  3. Sukienki ostatnie, z ozdobieniami przy dekolcie wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych ostatnich chyba wybrałabym różową. Chociaż burgundowa też wygląda bardzo elegancko. ;)

      Usuń
  4. Mi najbardziej podoba się wysoki dekolt pod szyją + odsłonięte ramiona :) Co do Twoich pytań jakie zadałaś poniżej to wybrałabym te sukienki np. na jakiś bal :-) A wg mnie do sukienki na cienkich ramiączkach jakaś złota celebrytka na szyi ablo choker fajnie by pasował :)

    buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie połączenie wygląda ciekawie, tylko nie wiem, czy bym się w nim dobrze czuła. Wysoki dekolt kojarzy mi się trochę z golfem, a tych unikam, bo mam wrażenie, że mnie uduszą. :D Na bal te suknie byłby idealne. ;) Zgadzam się z Tobą, też wybrałabym do tego dekoltu celebrytkę. ;)

      Buziaczki! *

      Usuń
  5. ta żółta sukienka z asymentrycznym dekoltem jest idealna :) Ja noszę naszyjniki do sukienek na cienkich szelkach i ostatnio bardzo podobają mi się naszyjniki zakładane do swetrów z dekoltami w literę V :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sukienka jest taka ożywcza. ;)Delikatny naszyjnik do swetra w serek- cudo! <3

      Usuń