29 października 2019

Styliacja - inspiracja: uczennica Las Encinas

Stylizacja - inspiracja: Szkoła dla elity

Hejka!

Jak bym wyglądała jako uczennica elitarnej szkoły Las Encinas? Zapraszam!


Szkoła dla elity oprócz wciągającej fabuły (sezon 1 podobał mi się bardziej niż 2), zachwyciła mnie strojami. Chodzi mi konkretnie o mundurki uczniów szkoły Las Encinas. Urzekły mnie w takim stopniu, że postanowiłam stworzyć stylizację inspirowaną właśnie nimi.

 Biała koszula, bordowe spodnie, bordowe tenisówki



Mundurek uczniów Las Encinas



Strój dziewczyn składa się z białej koszuli, granatowej spódniczki i marynarki z czerwoną lamówką. Natomiast strój chłopców wygląda podobnie - biała koszula, granatowa marynarka z czerwoną lamówką oraz bordowe spodnie, a także krawat w biało-czerwone paski. Buty i dodatki uczniowie mogą wybrać, wg uznania. Biały, bordowy i granatowy. To trio kolorystyczne wygląda niezwykle gustownie! Mundurek występuje także w wersji szarej. Ważnym elementem mundurków jest także tarcza szkoły znajdująca się na klapie marynarki. 


 Marynarka Terranova, koszula Lidl, spodnie Chiński sklep, tenisówki Auchan

Ja w mundurku szkoły Las Encinas



Podstawą stylizacji jest zwykła biała koszula. Jako że posiadam tylko model z wiązaniem na dole, schowałam je do spodni. Dla lepszego efektu podwinęłam rękawy. Kolejnym elementem jest granatowa marynarka. Moja co prawda nie posiada czerwonej lamówki, tarczę też sobie darowałam, ale  końcu ma to być stylizacja inspirowana mundurkiem elitarnej szkoły, a nie odtworzona 1:1.

 Granatowa marynarka i biała koszula

Do tego duetu dobrałam bordowe spodnie. Jak wspominałam wcześniej, dziewczyny nosiły głównie spódniczki, ale Nadia chodziła w spodniach, więc wszystko się zgadza. Na stopy powędrowały bordowe tenisówki, które kojarzą mi się ze stylem rodem z amerykańskiego college'u i świetnie pasują do jeansów w tym samym kolorze. 


 Mundurek- Szkoła dla elity

Jedynym biżuteryjnym elementem jest mój złoty medalik. Stylizacja jest prosta, ale myślę, że oddaje klimat mundurków z serialu Szkoła dla elity.


Biała koszula, granatowa marynarka, bordowe jeansy, bordowe tenisówki


We wpisie Strefa Kinomaniaczki: Szkoła dla elity przeczytasz, dlaczego warto obejrzeć ten serial, natomiast w ostatnim poście z serii Strefa Kinomaniaczki: geniusz, elita i miss piękności znajdziesz moje wrażenia po obejrzeniu drugiego sezonu. Nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na kontynuację tej produkcji, która mieć miejsce w 2020 r.



***

Co sądzisz o stylizacji?

Udało mi się oddać klimat mundurków Las Encinas?

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. ;) Obecnie jestem w trakcie poszukiwania idealnych bordowych spodni. :D

      Usuń
  2. Świetnie! Elegancko i jednocześnie sportowo :) Bardzo fajny, jesienny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplement! <3 Bardzo podobają mi się bordowe spodnie, świetnie wpasowują się w jesienny klimat. ;)

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten kolor jaki mają Twoje spodnie :) Jest on moim ulubieńcem szczególnie na jesień :) Fajną masz też marynarkę, a biała koszula to klasyk :) Ją po prostu trzeba mieć w szafie i już :) Bardzo ładnie wyglądasz cóż więcej mogę dodać :) podoba mi się ten look, sama bym się chętnie tak ubrała :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. ;) Nie ma to jak bordowe spodnie. :D Zgadzam się z Tobą, bordo rządzi jesienią! ;) Dzięki! <3 Zdecydowanie- bez białej koszuli ani rusz. ;)

      Buziaki! :*

      Usuń
  4. Świetnie wyszło :). Ładnie, elegancko, ale nie aż za bardzo, czyli dla mnie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, bardzo Ci dziękuję. ;) Czyli trafiłam w Twój gust- cieszę się. ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam ten serial, jeden z najlepszych na platformie Netflix jak dla mnie! Świetnie odwzorowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Pewnie też czekasz na 3 sezon. ;)
      Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa. <3

      Usuń
  6. Serialu nie znam, jednak Twoja stylizacja bardzo przypadła mi do gustu! Świetny kolor spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy taki był zamysł, ale opublikowała się sama kropka. Czy to ma jakieś ukryte znaczenie? :D

      Usuń
  8. Uwielbiam klasyczne, białe koszule :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe koszule świetnie sprawdzają się w wielu stylizacjach, więc warto mieć je w szafie. ;)

      Usuń
  9. Trochę taki styl na męsko, ale całkiem moim zdaniem udana stylizacja. Ja generalnie poszukuję wszelkich pomysłów, przeglądam sobie różne sklepy i tutaj różne ciekawe buty znalazłam https://butymodne.pl/damskie-lemon-jelly-guma-c531.p409.f116.html . Ale mam problem z resztą, ciężko jest mi coś dopasować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, stylizacja jest utrzymana trochę w męskim klimacie, ale myślę, że to stanowi jej zaletę i urok. ;) Dziękuję. <3

      Usuń
  10. Prosto i efektownie. W sam raz na co dzień i od święta :) Lubie takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać Twój komentarz. Dziękuję Ci bardzo. <3

      Usuń
  11. Ciekawa stylizacja! A mi z kolei bardziej podobał się sezon 2 niż sezon 1 Szkoły dla Elity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Ilu ludzi, tyle opinii. ;) Mam nadzieję, że sezon 3 będzie super i pozytywnie nas zaskoczy. ;)

      Usuń
  12. Rewelacyjnie. Las Encinas to jeden z najlepszych i najciekawszych krojów.Szczególnie trudno dobrać buty

    OdpowiedzUsuń