23 października 2019

Sukienka w kwiaty i musztardowy sweterek

Twarz zakryta liściem

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację, tym razem jesienną.



Lato jesienią



Ostatnia stylizacja utrzymana była w pastelowych kolorach, więc aby równowaga została zachowana, tym razem przygotowałam coś bardziej w jesiennym klimacie. Pogoda ostatnio dopisywała. Czułam się, jakby było lato, a jednocześnie mogłam podziwiać jesienne krajobrazy. Uwielbiam patrzeć na kolorowe liście, spośród których przedziera się słońce. To cudowny widok! Wystarczy jednak tych zachwytów, czas przejść do stylizacji.


Granatowa sukienka w kwiaty Kate Kasin, musztrdowy sweterek F&F, granatowe baleriny Sinsay, minimalistyczna biżuteria


Stylizacja z sukienką w kwiaty i musztardowym sweterkiem


Granatowa sukienka w kwiaty pojawiła się na blogu latem. Wspominałam wtedy, że kolory kwiatów kojarzą mi się bardziej z jesienią i proszę, nadeszła ta pora roku i wszystko się zgadza. :D Sukienka oprócz pięknego wzoru, wyróżnia się rozkloszowanymi rękawami oraz wiązaniem przy dekolcie.

Sukienka w kwiaty Kate Kasin


Dobrałam do niej granatowe baleriny z kokardkami (ostatnio, gdy chcę wyjść w balerinach, wybieram właśnie te), a także, by wprowadzić więcej jesiennego klimatu, musztardowy sweterek. Połączenie granatu i musztardowego koloru bardzo mi się podoba. Planuję wystylizować sweter także ze spodniami. Już nosiłam go w takim zestawieniu, ale nie pokusiłam się wtedy o zdjęcia, więc będę musiała to nadrobić. 

Granatowe baleriny z kokardkami Sinsay

Biżuterię stanowią pierścionek z kółkiem oraz dwie bransoletki- z kółeczkiem, która jest już nieodłącznym elementem niemal każdego mojego outfitu oraz z maleńkimi perełkami. Omal zapomniałabym wspomnieć o spince z perłami. Planuję przygotować wpis z pomysłami na fryzury z wykorzystaniem tych spinek. Co o tym sądzisz? Chciałabyś zobaczyć taki post?

Pierścionek z kółkiem H&M, branosletka z kółkiem H&M, bransoletka z perełkami Sinsay

Jakie kolory pasują do musztardowego?


Musztardowy to odmiana koloru żółtego, który zaliczany jest do barw podstawowych, obok czerwonego i niebieskiego. W związku z tym będzie się dobrze prezentował z większością kolorów. Można go nosić przez cały rok, jednak moim zdaniem najlepiej wygląda wiosną i jesienią

Dziewczyna w sukience z twarzą zakrytą liściem

Jak już wspomniałam, musztardowy w duecie z granatem bardzo mi się podoba. Ten odcień polubi się także z butelkową zielenią, burgundem, czarnym, szarym, khaki, brązem, a nawet delikatnym, pastelowym różem.  Mnie zachwyciło także połączenie musztardowego z jasnym niebieskim (mam nadzieję, że niedługo uda mi się pokazać je na blogu). 

Musztardowy sweter, granatowa sukienka w kwiaty, granatowe baleriny

***

Jaki jest Twój ulubiony jesienny kolor?

W duecie, z jakim kolorem najbardziej podoba Ci się musztardowy? 

15 komentarzy:

  1. Sukienka świetna, fajnie że udała Ci się jeszcze pogoda na stylizacje, chociaż ja tam i tak cieplej się ubieram nawet przy tych 20 stopniach bo jesieni nie ufam :P. Za musztardowym przyznam szczerze nie przepadam, chociaż mam musztardowe skarpetki :P Chętnie zobaczę Twoje fryzurki ze spinkami :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Praktycznie cały październik była piękna pogoda, więc korzystałam i nosiłam lżejsze ubrania. ;) Akurat tę sesję wykonałam jeszcze we wrześniu. ;) O, musztardowe skarpetki- fajna sprawa. :D Super, postaram się przygotować wpis z fryzurami ze spinkami. Dziękuję za opinię i też serdecznie Cię pozdrawiam! :*

      Usuń
  2. Bardzo lubię kolor musztardowy. Kupiłam sobie ostatnio sweter z golfem w tym kolorze :-) Jednak ja jesienią ubieram się znaczniej cieplej, a do sukienek zakładam grube rajstopy 120 den :) Nie ufam tej pogodzie jaką mamy, łatwo o infekcję niestety...

    pozdrawiam i przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to ekstra! :D Musztardowy rządzi! :D Zdjęcia wykonałam we wrześniu, ale muszę przyznać, że przez pawie cały październik ubierałam się lekko i letnio. Po prostu było bardzo ciepło, prawie jak latem. <3 Niestety ostatni tydzień października był bardzo chłodny. Musiałam wyciągnąć rękawiczki. :p

      Dzięki i tez Cię serdecznie pozdrawiam! :*

      Usuń
  3. Piękna sukienka i kolor musztardowy również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie musztardowy to zawsze dla mnie był wymagający kolor i nie bardzo wiedziałam, z czym go zestawić. Dzięki za info:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka mega mi się podoba :) Mam kurtkę w kolorze musztardowym i sweterek wełniany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. <3 Ooo, czyli nie tylko mi podoba się musztardowy. :D

      Usuń
  6. Mój ulubiony kolor to odcienie żółtego, lubię jesień właśnie za to że tak dużo tego koloru jest na drzewach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A stylizacja przepiękna. Bardzo dziewczęca :)

      Usuń
    2. Mimo iż żółty nie jest jednym z moich ulubionych kolorów, to bardzo go polubiłam. <3 Jest taki radosny. ;) Dziękuję Ci, Aniu! <3

      Usuń