24 marca 2020

Jeansowa koszula i szaro-różowa baza

Jasna jeansowa koszula, szara bluzka z długim rękawem, jasnoróżowe jeansy, szare baleriny z kokardkami

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację z jeansową koszulą.


Ostatnio był nieco dłuższy wpis z obszaru lifestyle, a dziś zapraszam Cię na kolejną sesję w domowym zaciszu. Mam nadzieję, że nie znudziło Ci się jeszcze tło za mną, ale to jest jedyne miejsce w domu, które jest w miarę dobrze oświetlone. Bardzo lubię zdjęcia na tle zieleni, ale na razie muszą zaczekać na ich realizację.

&Jeansowa koszula Auchan, jasnoróżowe jeansy Biedronka, czarny choker z gwiazdką H&M, bransoletka z gwiazdkami Sinsay, złote pierścionki H&M

Szara bluzka, jasnoróżowe spodnie

Chciałam stworzyć radosną stylizację, utrzymaną w jasnych barwach, żeby wczuć się w wiosenny klimat. Podstawę outfitu stanowi zwykła szara bluzka z długim rękawem, którą zestawiłam z jasnoróżowymi jeansami. O tym, że kocham to połączenie kolorystyczne, dobrze wiesz, więc nie będę się na ten temat rozpisywać. Te barwy idealnie ze sobą współgrają i mogłabym na tym zakończyć. Chciałam jednak, żeby w stylizacji się coś zadziało. 

Jeansowa koszula, szara bluzka, różowe spodnie, szare baleriny, szaro-różowo-biała torebka

 Jeansowa koszula, szare baleriny

Sięgnęłam więc po jeansową koszulę, która towarzyszy mi od wielu lat. O ile kurtek jeansowych mam kilka, to koszulę tylko jedną. Aby uzyskać ciekawszy efekt, podwinęłam rękawy w koszuli (podwinęłam też rękawy bluzki i zostawiłam je na wierzchu) i zawiązałam ją w talii. Jeśli chodzi o buty, to zdecydowałam się na szare baleriny z kokardkami. Myślę, że fajnie zgrywają się z bluzką.

Jasnoróżowe jeansy Biedronka, bransoletka z gwiazdkami Sinsay, złote pierścionki H&M, trójkolorowa torebka Tesco, szare baleriny z kokardkami Biedronka

Trójkolorowa torebka, czarny choker, bransoletka z gwiazdkami, złote pierścionki


Pokusiłam się też o trójkolorową torebkę, szaro-różowo-białą. Postanowiłam do tej stonowanej stylizacji dodać jakiś mocniejszy akcent, więc sięgnęłam po czarny choker z gwiazdką


Bransoletka z gwiazdkami Sinsay, złote pierścionki H&M


Użyłam też naszyjnika z gwiazdkami jako bransoletki, a także sięgnęłam po dwa pierścionki - w kolorze złotym i o barwie różowego złota. 

Czarny choker ze złotą gwiazdką H&M


Gdy dopada Cię nuda

Na koniec chciałam Ci tylko przypomnieć o ostatnich wpisach. Jeśli nie masz pomysłu, co robić w domu podczas obecnej sytuacji, zerknij tutaj oraz tutaj. Przygotowałam w sumie aż 40 propozycji, jak można spędzać czas w domu. Mnie nuda nie dopadła. Skupiam się na blogu, robię niezbędne rzeczy na studia (jutro będę miała pierwsze zajęcia na żywo) oraz nadrabiam serialowe zaległości. Przydałoby się też obejrzeć jakiś film, bo Strefa Kinomaniaczki jeszcze się w tym miesiącu nie pojawiła, ale na pewno wkrótce się ukaże.

Koszula, bluzka, jeansy, baleriny, biżuteria, torebka

***

Co sądzisz o stylizacji?

Jak wystylizowałabyś jeansową koszulę?

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizaxja. Podoba mi. Sie torebka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Torebka też ma już swoje lata, ale wciąż świetnie się trzyma. :D

      Usuń
  2. Koszula bardzo mi się podoba, lubię takie nosić.
    Całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. ;)
      Koszule jeansowe są bardzo uniwersalne i modne mimo upływu lat. :D

      Usuń
  3. Skoro jest kwarantanna to wiadomo, że robisz zdjęcia w domu. Nie przejmuj się tym :) To dobrze o Tobie świadczy, bo dbasz o swoje zdrowie i bezpieczeństwo. A mi się podoba Twoje tło do zdjęć :) Domowe zacisze to najbezpieczniejsze miejsce w tych trudnych dla nas chwilach. Ja też siedzę w domu, ostatnio wszystko pyli i zaczyna mi doskwierać alergia. Wychodzę tylko na malutki spacerek koło domu i wracam. Powiem Ci, że i na wsi już robią patrole policyjne i sprawdzają czy ludzie w domach siedzą. Ale w sumie to dobrze. Może prędzej uda się tego paskudnego wirusa pokonać.

    Co do stylizacji: Wiesz, sama bym się tak ubrała. Śliczne pudrowe spodnie, kocham jeansowe koszule a kolorystyczne połączenie jest w punkt! :) Chokery też lubię, ale ostatnio ich nie noszę. Może jak zrobi się cieplej to się zmieni. Zauroczyła mnie też Twoja torebka, śliczna kolorystyka :) No i balerinki dodały dziewczęcego uroku :)

    Życzę Ci dużo zdrowia, nadziei i słońca na ten trudny dla nas czas. Dla Ciebie i Twojej rodziny <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za słowa wsparcia, Iwetto! <3 Masz rację, dom to ostatnio najbezpieczniejsze miejsce. ;) Współczuję. Wiosna to trudny czas dla osób z alergiami.
      Kurcze, to przerażające, ale tak, jak piszesz, dobrze, że dbają o przestrzeganie zasad. Trzeba siedzieć w domu i tyle, chcemy przecież, żeby to wszystko szybko się skończyło. ;)

      Dziękuję za tyle miłych słów! <3 Cieszę się, że stylizacja przypadła Ci do gustu. ;*

      Tobie i Twojej rodzince także życzę dużo zdrowia, sił i radości w tym czasie! <3

      Usuń
  4. Ale śliczna torebka <3
    Swietne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ;) Torebkę też mam już kilka ładnych lat. Towarzyszyła mi, m.in. podczas matur. ;)

      Usuń
  5. Świetne połączenie kolorów, najbardziej podobają mi się spodnie i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że kolorki Ci się podobają. ;) Dziękuję. :)

      Usuń
  6. Lata lecą a ja nadal uwielbiam takie pastelowe kolory :) W ciuszkach, wyposażenie do domu.Bardzo podoba mi się Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Oj, tam, oj tam. Pastelowe kolory nie są przypisane do żadnego wieku.:D Możesz się nimi zachwycać całe życie. <3

      Usuń
  7. Pudrowe spodnie i torebka to totalnie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna jest ta torebka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Dzięki temu, że łączy w sobie 3 kolory, pasuje do wielu stylizacji. ;)

      Usuń
  9. Śliczne kolorki, koszula jest super, cały zestaw również bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. <3 Dziękuję Ci za miłe słowa. ;)

      Usuń
  10. Hi! Beautiful and comfortable outfit. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! <3
      Yes, I will visit your blog soon. ;)
      Have a great weekend! ;*

      Usuń
  11. bardzo fajna stylizacja i śliczne dodatki :) bardzo takie lubię :) czekam na wiosnę by móc się znowu tak ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Wiosna płata nam figle serwując powrót zimy. :D

      Usuń