30 marca 2020

Strefa Kinomaniaczki: singielki, oszustki i uczniowie elitarnej szkoły

Szkoła dla elity, Oszustki, Klub singielek

Hejka!

Zapraszam Cię na kolejną dawkę filmów i seriali do obejrzenia!



Siedzenie w domu sprzyja oglądaniu filmów, jednak ostatnio nie miałam na to szczególnej ochoty. Udało mi się jednak zebrać kilka propozycji i oto przychodzę z kolejną Strefą Kinomaniaczki. Po większą dawkę filmów i seriali zerknij do poprzednich wpisów z serii: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25.  
 

Szkoła dla elity sezon 3 (2020)


Szkoła dla elity sezon 3 plakat

Bohaterowie oprócz poczucia niesprawiedliwości w związku z nieukaraniem zabójcy Mariny, muszą się też zmierzyć z własnymi problemami. Do elitarnej szkoły Las Encinas dołącza dwóch nowych uczniów - Malick i Yeray. Tymczasem dochodzi do kolejnej tragedii. Kto jest za nią odpowiedzialny?  

Szkoła dla elity/ Elite

Twórcy ponownie wykorzystali sprawdzoną konwencję przesłuchiwania uczniów w celu znalezienia osoby, która zabiła. Kogo? Początkowo nie wiadomo kto jest ofiarą. Ponadto czas spędzony w Las Encinas dobiega końca. Uczniowie muszą też podjąć ważne decyzje dotyczące ich przyszłości. Spodobało mi się, jak producenci pociągnęli wątek Nadii i Lu. To złoto! Podobnie wątek Andera. Bohaterowi zmienili się wewnętrznie, stali się dojrzalsi, zrozumieli, co jest dla nich ważne, choć nie przestali popełniać głupich błędów. Zawiązały się nowe sojusze. 

Byłam przekonana, że będzie to ostatni sezon, jednak zakończenie finałowego odcinka zostawiło otwartą furtkę do kontynuacji historii uczniów Szkoły dla elity. Było genialne! Wszystkie wątki zostały wyjaśnione. Zabrakło mi jednak informacji, co z Christianem. 

Szkoła dla elity/ Elite

Z kwestii modowych zachwyciłam się stylem Lu, a także Rebeci. Co prawda sama bym się tak nie ubrała, ale podoba mi się to, jak ubrania tworzą spójną całość z jej osobowością.

Z informacji, które znalazłam w Internecie, wynika, że ma powstać 4 i 5 sezon serialu, ale nie jest to jeszcze oficjalna wiadomość.

Z soundtracku do trzeciego sezony Szkoły dla elity najbardziej spodobała mi się piosenka CHVRCHES- Forever, a także Vega Almohalla - En El Aire. Ucieszyłam się, że ponownie pojawiła się też dobrze znana z poprzednich części nuta Night Panda - Twisted Games.

 CHVRCHES- Forever



Vega Almohalla - En El Aire


Szkoda tylko, że wątek Samuela i Rebeci nie potoczył się po mojej myśli, ale nie narzekam. 

Podsumowując, kolejny sezon Szkoły dla elity zaliczam do udanych, choć nie wydaje mi się, żeby przebił poprzednie pod względem zaserwowania nam czegoś nowego. Podobał mi się, jednocześnie był też najsmutniejszy i najbardziej refleksyjny z dotychczasowych. Pod tym względem przewyższył poprzednie sezony. 

Zwiastun sezonu 3:



Oszustki/The Hustle (2019)


Oszustki/The Hustle (2019) plakat


Najlepszymi ofiarami są oszuści.

Elegancka i dystyngowana Josephine Chesterfield i zwyczajna amerykańska dziewczyna Penny Rust to oszustki zajmujące się wyłudzaniem pieniędzy od zamożnych mężczyzn. Pewnego dnia ich drogi się krzyżują. Kobiety zakładają się ze sobą o to, która będzie rządziła na danym terytorium. Stawką jest bogaty geniusz IT. 

Oszustki/The Hustle (2019)


Fajny, rysunkowy początek filmu. Świetna gra aktorska Anne Hathaway. Uwielbiam ją! Ciekawie było ją zobaczyć w roli wyrachowanej, eleganckiej oszustki. Rebel Wilson nie da się nie lubić, ponownie zagrała nieco niezdarną postać. Moją uwagę zwróciły stroje Josephine Chesterfield. Choć i Penny po przemianie nosiła się ciekawie.

Oszustki/The Hustle (2019)

Film bardzo mi się spodobał, wciągnęłam się w przedstawioną w nim historię. Zapomniałam na chwilę o obecnej sytuacji. Oszustki były lekkie i przyjemne, miejscami zabawne. Na plus zasługuje też przewrotne zakończenie. Patent z sukienką - workiem na śmieci- genialny! No i luksus, ładne widoczki. Ten film to prawdziwa uczta dla oczu. P.S. Po napisach końcowych jest jeszcze jedna scena.  Polecam na poprawę humoru! 

Oszustki/The Hustle (2019)





Klub singielek/ Solteras (2019)


Klub singielek/ Solteras (2019) plakat

Ana zrobi wszystko, by wyjść za mąż. Po nieudanym związku postanawia zapisać się na kurs zdobywania męża. Czu uda się jej w końcu znaleźć sobie chłopaka? 

Klub singielek/ Solteras (2019)

Skuszona ciekawym opisem fabuły oraz faktem, że jest film hiszpańskojęzyczny, zdecydowałam się obejrzeć Klub singielek. Co prawda nie nudziłam się, ale produkcja nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Ot, obejrzeć i zapomnieć. 

Klub singielek/ Solteras (2019)

Na pewno plusem było dla mnie to, że mogłam posłuchać sobie języka hiszpańskiego, który bardzo mi się podoba. Muszę też przyznać, że sama idea coacha miłości, który prowadzi zajęcia, jak zdobyć męża jest zabawna, ale wbrew pozorom wcale nie taka odległa od rzeczywistości. Słyszałam o różnych dziwnych tworach coacho-podobnych. Niestety "szokujących porad miłosnych" tam nie usłyszałam, a liczyłam, że może dowiem się czegoś ciekawego. :D Klub singielek od biedy można obejrzeć, ale nie polecam go jakoś szczególnie. Dwie powyższe propozycje były o wiele lepsze. 

*
Dręczy Cie pytanie, Gdzie oglądać filmy i seriale online? Odpowiedź znajdziesz w podlinkowanym wpisie. Zapraszam!

***

Obejrzałaś któryś z filmów/seriali?

Na jakie aspekty zwracasz największą, uwagę oglądając filmy/seriale?

24 komentarze:

  1. Nie znam tych produkcji, ale jeśli znajdę czas to obejrzę "Oszustki". Dzięki za polecenie.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam Ci "Oszustki"! <3 Przyjemnego oglądania. ;)
      Dziękuję i też ślę pozdrowionka! :*

      Usuń
  2. Znam szkołę dla elity - super się oglądało! Rzeczywiście wątek Lu zaskoczył, wcześniej jej nie lubiłam, a w tym sezonie to sie zmieniło :D Ale i tak 2 sezon jak dla mnie najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątek Lu był jednym z ciekawszych w tym sezonie. ;) Czekam na 4 sezon. :D

      Usuń
  3. "Szkoła dla elity" kusi mnie już od dłuższego czasu, jednak nadal jakoś nie mogę się przemóc żeby zacząć serial... Nie wiem dlaczego, ale wciąż oglądam na bieżąco tylko TWD. Chyba boję się, że nowo zaczęty serial porwie mnie do reszty i to przy nim spędzę cały swój wolny czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Też tak czasem mam, że po prostu nie mogę się przekonać, żeby obejrzeć jakiś serial/film. :D Racja, trzeba uważać, bo seriale wciągają. :D

      Usuń
  4. Oszustki z pewnością obejrzę, przyda się poprawa humoru! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Dzięki "Oszustkom" zapomniałam na chwilę o obecnej sytuacji, więc serdecznie Ci polecam ten film. ;)

      Usuń
  5. Muszę w końcu obejrzeć "Szkołę dla Elity "
    Sporo osób zachwala ,i Ty również więc w końcu trzeba obejrzeć 😉
    "Oszustki " również chętnie zobaczę- i Anne i komedie bardzo lubię 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci polecam! Język hiszpański ma swój urok. <3
      Super! "Oszustki" na poprawę humoru są jak znalazł. :D
      Dziękuję i też ślę pozdrowienia! :*

      Usuń
  6. Właśnie zaczęła trzeci sezon "Szkoły dla elity"! Przyznaję, że serial bardzo mi się podoba i już nie mogę doczekać się rozwiązania kolejnej intrygującej zagadki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci przyjemnego oglądania i radości z rozwiązywania kolejnej zagadki. ;)

      Usuń
  7. Nie oglądam seriali, ale siedząc w domu udało mi się zobaczyć kilka filmów, to dobry moment na nadrobienie zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle unikam seriali, ale w ostatnim czasie bardzo mnie do nich ciągnie. :D

      Usuń
  8. Oglądnę wszystko, jest czas :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fanką seriali to ja nie jestem, ale dobre filmy bardzo lubię :) Nie oglądałam jeszcze "Oszustek" i "Klubu Singielek" :) Ostatnio jakoś nie mam fazy na filmy, na książki też. Pogoda coraz ładniejsza to i więcej na dworze przebywam :D Mieszkam na wsi to wiadomo zawsze zajęcie się znajdzie, powoli ogródek już sprzątam :) Ale jak przyjdzie ochota na oglądanie to na pewno pierwsze będą te dwie produkcje :)

    przesyłam słoneczne pozdrowienia! :)

    PS. Jestem pod wrażeniem, że to już 26 odsłona serii Strefa Kinomaniaczki na Twoim blogu :) Wow <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też raczej wolę filmy, ale ostatnio seriale jakoś bardziej mnie kuszą i nęcą. :D Chyba chcę pobyć dłużej w historii bohaterów. ;) Jasne, na czytanie/oglądanie trzeba mieć ochotę. Doskonale Cię rozumiem. :D

      Dziękuję! :* Też ślę Ci wiosenne pozdrowionka! :*

      Powiem Ci, że też przygotowując ten wpis uświadomiłam sobie, że to już 26 odsłona serii. ;) Kiedy to minęło? :D

      Usuń
  10. Szczerze mówiąc nie znam zaprezentowanych tytułów :)
    Obecnie jestem szczerze zakochana w serialu - "Więzień miłości", uwielbiam turecko-meksykańskie produkcje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem fanką zagranicznych telenowel. :D Tylko trzeba z nimi bardzo uważać, bo wciągają na maska. :D O Tym serialu nie słyszałam. Dzięki za polecenie. ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  11. Co jak co, ale mamy teraz czas by nadrabiać filmy i seriale ;) Ja teraz nadrabiam Gardener's world ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie tak, chociaż zadań na studiach wcale mi nie ubywa. :D Więc jakoś dużo filmów i seriali nie ogląda, bo już nie mam na to siły. :D
      Nie słyszałam wcześniej o tej produkcji. ;)

      Usuń