12 marca 2020

Jasnoróżowa spódniczka oraz koszula w paski i kwiaty

Koszula w biało-niebieskie paski i kwiaty, Sinsay, różowa spódniczka New Yorker, złote bransoletki Sinsay, różowy goździk

Hejka!

Zapraszam Cię na pierwszą wiosenną stylizację.


Z utęsknieniem oczekuję nadchodzącej wiosny. Chciałabym móc włożyć lżejszą stylizację i pójść na zdjęcia w plenerze. Póki co muszę chwilę poczekać, ale czuć już ten wiosenny klimat. Dzisiaj było nawet ciepło, tylko wiał porywisty wiatr. Ostatnio udało mi się uwiecznić kolejne krokusy. Mam je już we wszystkich dostępnych kolorach. 

Koszula Sinsay, spódniczka New Yorker, szare baleriny Biedronka, bransoletki Sinsay

Wiosenna stylizacja

Dzisiaj przychodzę z pierwszą wiosenną stylizacją. Co prawda jeszcze za wcześnie, by ją włożyć, ale już niedługo będzie jak znalazł. Po prostu nie mogłam się powstrzymać! Pomysł na ten outfit wpadł mi do głowy, gdy wracałam do domu autobusem. 

Koszula z podwiniętymi rękawami, spódniczka w kształcie litery A, szare baleriny z kokardkami, złote bransoletki


Koszula w biało-niebieskie paski i kwiaty

Zastanawiałam się, z czym mogłabym zestawić moją koszulę w biało-niebieskie paski i kwiatowe wzory. Pokazywałam ją już we wpisie Stylizacja z jeansową kurtką i torebką aparatem. Zwykle nosiłam ją w duecie ze spodniami, a chciałam czegoś innego.  

Koszula w biało-niebieskie paski i kwiaty z podwiniętymi rękawami i zawiązana w pasie, z różowym goździkiem w kieszeni


Jasnoróżowa spódniczka


Wtedy oczami wyobraźni ujrzałam ją w połączeniu z jasnoróżową spódniczką, którą udało mi się niedawno upolować na ostatkach wyprzedaży w New Yorkerze. Czasem zdarza się, że wizja jest super, ale w rzeczywistości stylizacja nie wygląda tak wspaniale. Na szczęście tym razem tak nie było. Widziałam podobną spódniczkę w Sinsayu, ale po przymierzeniu okazało się, że wyglądam w niej niezbyt korzystnie. Poza tym była trochę droższa. Moja kosztowała... uwaga... 12,95 zł! To był interes życia!


Koszula, spódniczka i rozpuszczone włosy


Ubrania basic - must have w każdej szafie


Zależało mi na tym, żeby spódniczka nie miała żadnych wzorów, gdyż takie jednokolorowe elementy stanowią świetną bazę stylizacji i dobrze wyglądają z bluzkami czy koszulami w jakieś printy. Niby taka zwykła, ale dzięki temu uniwersalna. Ubrania basic charakteryzują się też prostym krojem, dzięki czemu pasują do większości rzeczy, a ich charakter  można zmieniać za pomocą dodatków. 

Złoty pierścionek z diamencikami H&m, złote bransoletki Sinsay, różowy goździk


Złote bransoletki i pierścionek


Biżuterię stanowią z kolei dwie złote bransoletki - jedna zrobiona z koralików, druga z podłużnym elementem ozdobionymi maleńkimi diamencikami. Postawiłam też na pierścionek z błyszczącymi kamyczkami, by pasował do bransoletki. 

Szare baleriny Tom&Rose, Biedronka

Szare baleriny z kokardkami


Na stopach wylądowały szare baleriny z kokardkami. Z nimi też związana jest ciekawa historia zakupu. Jeśli masz ochotę dowiedzieć się więcej, zerknij do tego wpisu

Pierścionek z diamencikami H&M, różowy goździk

Różowe goździki


Jako rekwizyt do zdjęć posłużył mi przepiękny jasnoróżowy goździk. Czy wiedziałaś, że goździki razem z rajstopami były standardowym prezentem z okazji Dnia Kobiet w okresie PRL-u? Na szczęście to niezbyt przyjemne skojarzenie odchodzi w zapomnienie. Zaletą goździków jest nie tylko to, że uroczo wyglądają, ale także ich długa żywotność. Potrafią stać w wazonie ok. 3 tygodni. Trzeba tylko pamiętać, by regularnie wymieniać im wodę

Koszula z podwiniętymi rękawami, zawiązana w pasie, Sinsay, różowa spódniczka New Yorker,

Wyprzedażowe zdobycze


W trakcie pisania tego postu uświadomiłam sobie, że cała moja dzisiejsza stylizacja jest złożona z ubrań i dodatków, które kupiłam na wyprzedażach. Ale fajnie! Lubię polować na promocje, gdyż jakość rzeczy pozostaje taka sama, a można zapłacić za nie mniej, więc czemu nie skorzystać? 

Nie powiem, czasem zdarza się, że cena regularna jest na tyle atrakcyjna lub potrzebuję danej rzeczy, więc ją kupuję. Zwykle jednak czekam na jakąś okazję. Jestem ciekawa, czy też polujesz na ubrania na wyprzedażach, czy też nie ma to dla Ciebie większego znaczenia? 

***
Co sądzisz o stylizacji?

Masz w swojej szafie ubrania basic?

33 komentarze:

  1. Super! Tak świeżo i wiosennie :)). Piękna koszula! Uwielbiam koszule od zawsze :)). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Też przepadam za koszulami, chociaż trudniej je wyprasować, niż zwykłą bluzkę. :D
      Także przesyłam słoneczne pozdrowienia1 :*

      Usuń
  2. Ta spódniczka skradła moje serce! Ja też uwielbiam takie basicowe ubrania, sporo mam ich w swojej szafie. Tak jak napisałaś koszula w print świetnie prezentuje się w towarzystwie gładkiej spódniczki. Nic się tutaj nie gryzie :D Jest ładnie, świeżo i wiosennie :)

    Ja bym do tej stylizacji pewnie założyłabym białe trampki :D Uwielbiam takie dziewczęce stylizacje w połączeniu z trampkami :D

    Życzę miłego, spokojnego weekendu i dużo zdrowia! :)

    A i dużo słonka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że spódniczka Ci się spodobała. Jeśli dobrze pamiętam, masz bardzo podobną, tylko taką rudo-brązowo? ;)

      Można i postawić na trampki. :D U innych podoba mi się taka opcja, ja jednak rzadko decyduję się na tenisówki do spódniczek, bo wydaje mi się, że nie wyglądam w takim połączeniu zbyt korzystnie. :D

      Dziękuję Ci, Iwetto! Tobie także życzę zdrowia i spokojnej głowy! :*

      Usuń
    2. Tak, dobrze pamiętasz :) Mam taką basicową spódniczkę :) Na jesień sobie kupiłam :) Ale chciałabym mieć taką różową na wiosnę, może sobie zdążę kupić a jak nie to kupię na letnich wyprzedażach :)

      Ja bardzo lubię połączenie trampek i spódniczki, chociaż z balerinkami wygląda ona bardziej elegancko :)

      Spokojna głowa - chciałabym ją teraz mieć, mimo to walczę z tymi strachami i paniką. Wszystko będzie dobrze, trzeba wierzyć w to i się modlić :)

      Usuń
    3. Spokojnie dasz radę sobie kupić podobną. Kolekcje basicowe powtarzają się co jakiś czas. ;)

      Masz rację. Baleriny i spódniczka to zawsze dobre połączenie. Z trampkami trzeba nieco uważać, ale to też fajna, sportowa opcja. ;)

      Zdecydowanie! Ciężko się nie martwić i nie myśleć o obecnej sytuacji, gdy z każdej strony zalewa nas morze informacji. Modlitwa już wdrożona. Musi być dobrze! <3

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. Delikatnie, dziewczęco i bardzo wiosennie! :)
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja stylizacja Ci się spodobała. ;) Lubię taki styl. ;)
      Buziaki! ;*

      Usuń
  4. Dobrze że się nie powstrzymałaś - nie dość że ślicznie wyglądasz, to może dzięki takim stylizacjom ,wiosna przyjdzie szybciej 💕😉
    Ja też lubię wyprzedaże, jednak jeśli coś mi w oko właśnie, w miarę możliwości oczywiście, staram się to kupić bo do czasu wyprzedaży może już tego nie być
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Masz rację, może ściągnę wiosnę szybciej. :D
      Zgadza się, może i tak się zdarzyć. Jak mi się coś tak bardzo podoba, to kupuję, ale jak tylko trochę i myślę sobie, że fajnie by było to mieć, ale w sumie to nie jest mi tak koniecznie potrzebne, to czekam na wyprzedaże. Jeśli mam to kupić, to będzie na mnie czekało. :D
      Dziękuję i też przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! :*

      Usuń
  5. Pięknie, świeżo, wiosennie, niezwykle dziewczęco, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko sie ładnie komponuje, może tym iście wiosennym postem przywołasz juz to upragnione ciepełko ♥
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie czuć już wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! <3 Może w tym roku wiosna przyjdzie wcześniej? ;)

      Usuń
  8. Połączenie jest bardzo delikatne i kobiece, zdecydowanie kojarzy się z wiosną.
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać. Dziękuję, Mado! <3
      Też przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  9. Świetna, wiosenna stylizacja :D Spódniczka bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kwiatki na koszuli świetnie pasują do spódnicy. Podoba mi się stylizacja za jej lekkości i kobiecość :) No i za wisonę, którą spokojnie można przywołać takim lookiem ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tyle miłych słów. <3 Może faktycznie uda się szybciej sprowadzić wiosnę? :D

      Usuń
  11. Pięknie i bardzo wiosennie, wzorek z bluzki pasuje idealnie do koloru spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, myślałam właśnie, że to spódniczka z Sinsaya, bo krój bardzo podobny - moja siostra kupiła sobie właśnie w Sinsayu w dwóch kolorach (więc w razie czego będę mogła pożyczać) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam kupić tę spódniczkę z Sinsay'a, ale była albo źle skrojona, albo nieodpowiednio wyprasowana, bo strasznie poszerzała mnie w biodrach. Co nie zmienia faktu, że generalnie była ładna. ;) Na szczęście znalazłam bardzo podobną. :D Dobry interes z Twoją siostrą. Sprytne rozwiązanie. :D

      Usuń
  13. Ta różowa spódniczka skradła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się koszula i uwielbiam takie w połączeniu z szortami :) A jak jeszcze dojdzie jakiś fajny print lub hafty to już w pełni jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomysł na kolejną stylizację. Z krótkimi spodenkami jeszcze tej koszuli nie łączyłam. <3

      Usuń
  15. Bardzo wiosenne kolorki, no i trafiłaś idealnie w wiosenną pogodę za oknem :D

    OdpowiedzUsuń