18 marca 2020

Bluzka w paski, jeansowa kurtka i sneakersy za kostkę

Różowa jeansowa kurtka Sinsay, bluzka w paski House, jegginsy Tesco, sneakersy za kostkę Cropp, bransoletki Sinsay, pierścionek H&M

Hejka!

Z czym nosić sneakersy? Zapraszam na stylizację!


Pomyślałam, że przyda nam się odskocznia od tematu siedzenia w domu (kolejna dawka pomysłów pojawi się następnym razem, a tymczasem jeśli nie masz pojęcia, co robić w domu, zerknij do mojego poprzedniego wpisu, w którym zebrałam aż 20 pomysłów na aktywności), dlatego też dzisiaj przychodzę z propozycją kolejnej, wiosennej stylizacji.


Różowa jeansowa kurtka, bluzka w paski, bransoletka z księżycem, bransoletka z gwiazdkami, jegginsy


Sneakersy za kostkę

Głównym elementem, do którego dobrałam pozostałe, są fioletowo-różowe sneakersy za kostkę, które są moją zdobyczą z Czarnego Piątku. Niedawno miały swoją premierę, tzn. wyszłam w nich po raz pierwszy z domu. Nie obtarły mi stóp, więc jest dobrze. 


Fioletowo-różowe senakersy za kostkę Cropp

Co są sneakersy?

Sneakersy to buty zaprojektowane z myślą o uprawianiu różnego rodzaju sportów, ale często są wykorzystywane także do noszenia na co dzień. Ich nazwa wywodzi się od angielskiego słowa sneak, które oznacza skradać się. Dzięki ich gumowym podeszwom osoba niemal nie wydaje dźwięków podczas chodzenia, dzięki czemu może poruszać się bezszelestnie. 


Różowam jeansowa kurtka Sinsay, granatowe jegginsy Tesco, fioletowo-różowe sneakersy za kostkę Cropp


Kim jest sneakerhead?

Najprościej rzecz ujmując, jest to osoba kolekcjonująca buty, a dokładniej limitowane edycje obuwia sportowego. Najczęściej taki ktoś posiada też sporą wiedzę na temat historii, czy materiałów użytych do produkcji tego typu butów. 


Pierścionek z gwiazdką H&M, sneakersy za kostkę Cropp


Bluzka w paski, jegginsy, jeansowa kurtka

Z racji tego, że chciałam, aby to buty odgrywały główną rolę w stylizacji, pozostałe elementy są stonowane. Wybrałam klasyczną bluzkę w paski bez zbędnych nadruków. Jest to model z doszytym u dołu zwiewnym materiałem, który jednak nie pasował mi do koncepcji, więc schowałam go do spodni, czyli granatowych jegginsów


Różowa kurteczka, bluzka w paski, granatowe jegginsy, fioletowo-różowe sneakersy


Na górę włożyłam różową jeansową kurtkę, która fajnie zgrywa się z butami. Początkowo chciałam postawić na granatową marynarkę, która świetnie mi pasowała, gdy przeglądałam się w lustrze. Natomiast na zdjęciach całość nie prezentowała się zachwycająco (poza tym cała stylizacja była zbyt ciemna), więc musiałam zmienić koncepcję.  Myślę, że wyszło mi to na dobre, gdyż dzięki jeansowej kurteczce outfit zyskał nieco wiosennej radości i lekkości


Bransoletka z księżycem, bransoletka z gwiazdkami, pierścionek z gwiazdką

Biżuterię stanowi złoty medalik, a także bransoletki z księżycem oraz z gwiazdkami. Pokusiłam się też o pierścionek z gwiazdką


***

Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz sportowe obuwie? Nosisz je na co dzień, czy tylko podczas sportowych aktywności?

33 komentarze:

  1. Wyglądają bardzo solidnie. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam mam kilka koszulek w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam paseczki oraz ich połączenie z takimi kurteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Moniko! <3
    Jak tam samopoczucie i pogoda u Ciebie?
    U mnie piękna wiosna od kilku dni, słońce, ciepełko i aż chce się żyć :)
    Piękna stylizację stworzyłaś :) Kocham bluzeczki w paski :)
    To jest stylizacja w stylu jaki lubię sama chodzić na co dzień :)
    A paski nadają paryskiego szyku :*

    Życzę miłego południa, zdrowia oraz słonka nie tylko na niebie ale i w serduszku! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Iwetto! <3
      Samopoczucie trochę lepsze niż na początku tej trudnej sytuacji w naszym kraju. Zauważyłam, że media trochę przystopowały z zalewaniem nas informacjami. Dziękuję, że zapytałaś. ;)Co do pogody, to wczoraj świeciło piękne słońce i dzięki temu udało mi się zrobić zdjęcia tej stylizacji. Dzisiaj natomiast było mniej słonecznie. Ale generalnie czuć wiosnę. ;) Chce się żyć, to prawda. A jednocześnie trudno mi jakoś uwierzyć, że sytuacja jest jaka jest. W sensie to dla mnie taka sprzeczność - ciepełko, słonko, przyroda budzi się do życia, a z drugiej strony straszne rzeczy. :(
      Dzięki, bardzo mi miło, że doceniłaś moją stylizację. ;)

      Trafiłaś w 10! Słonko przyda mi się w sercu. <3 Tobie też życzę radości z nadchodzącej wiosny, dużo zdrowia i ciekawego weekendu! :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! <3 Miło mi to słyszeć, a właściwie czytać. ;)

      Usuń
  6. Fajna stylizacja na luzie, buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. ;)
      Dziękuję Ci za odwiedziny i przesyłam pozdrowienia! :)

      Usuń
  7. Fajne, lekkie połączenie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne buty i urocza kurtka, całość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Buty i kurtka tworzą taką stylizacyjną klamrę. ;)

      Usuń
  9. I like your outfit. It's really nice!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja baaaardzo mi się podoba 😍
    Niby prosto ,nieskomplikowanie -a jednak ,takie stylizacje są najlepsze 😍
    Buty sportowe - dla mnie tylko i wyłącznie podczas ćwiczeń ☺
    Ale te są bardzo fajne ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa to miód na moje serduszko. Dziękuję Ci, Lili! <3
      Rozumiem, w końcu buty sportowe po to wynaleziono. :D Ale ja lubię je też na co dzień, znaczy nie te stricte przeznaczenia sportowego, tylko takie, które wyglądają jak sportowe, ale są do chodzenia wszędzie. :D
      Tez przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia1 :*

      Usuń
  11. Chociaż u mnie buty sportowe są do (z)noszenia podczas ćwiczeń ,te mi się podobają 😍
    Zresztą cała stylizacja ,jest bardzo fajna ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  12. Podobają mi się tego typu buty, ale nie do końca wyglądają dobrze przy mojej figurze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam ze spodniami ogrodniczkami. Podobają mi się, ale przymierzałam je i wyglądałam w nich niezbyt korzystnie. Zostaje nam podziwiać te rzeczy u innych. :D

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dzięki. <3 Bardzo mi się podoba, bo to dwa z czterech moich ulubionych kolorów. ;)

      Usuń
  14. Uwielbiam paski, kiedyś miałam ich naprawdę sporo w swojej szafie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że paski cieszą się niesłabnącą popularnością. ;)

      Usuń
  15. Kiedyś nosiłam tylko buty za kostkę. To mój ulubiony rodzaj obuwia i chyba w tym sezonie kupię sobie znowu jakieś wysokie sneakersy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja generalnie wybieram raczej niższe buty (poza zimowymi), ale odkąd zaopatrzyłam się w moje świecące buty za kostkę polubiłam się z modelem za kostkę. ;)

      Usuń
  16. Uwielbiam styl marynarskim, mam bzika na punkcie ciuchów w paski 🤭
    Zazdroszczę figury!
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń