18 czerwca 2020

5 rzeczy na wakacje z NewChic

Peruki i kolczyki z NewChic

Hejka!

Zapraszam Cię na przegląd rzeczy z NewChic. 


Czy u Ciebie też jest tak gorąco? W sumie nic dziwnego, lato za pasem. Nawiasem mówiąc, to moja ulubiona pora roku. Dzisiaj przygotowałam przegląd rzeczy ze sklepu New Chic, które mogą się przydać podczas wakacji, które zbliżają się dużymi krokami. Zaczynajmy!

Mini prostownica do włosów 


Miniaturowa prostownica do włosów NewChic

Miniaturowa prostownica do włosów (Mini HairStraightener) to doskonałe rozwiązanie dla osób, które lubię mieć proste włosy zawsze i wszędzie. Takie urządzonko sprawdzi się zwłaszcza podczas wszelkich podróży, np. wakacyjnych wyjazdów. Po co taszczyć duże urządzenie, które zabiera dodatkowe miejsce w plecaku, czy walizce, skoro można mieć mniejsze i lżejsze?

Wiązane sandały


Sandały gladiatorki NewChic

Latem temperatury są wysokie, więc przydałoby się odpowiednie obuwie. Co powiesz na sandały gladiatorki (roman gladiator sandals)? Stopy będą w nich oddychać, a buty dodadzą charakteru stylizacji. Zauważyłam, że ostatnio modne stało się wiązanie rzemyków od sandałów bezpośrednio na spodniach. Cóż, akurat do mnie ten trend nie przemawia, ale pewnie znajdą się jego zwolenniczki.


Pokrowiec na telefon


Etui na telefon NewChic

Podczas wakacyjnych wojaży chcemy, żeby nasz telefon był bezpieczny, a jednocześnie pragniemy mieć go w zasięgu ręki, by móc uwieczniać na zdjęciach piękne chwile. Mało komu będzie się chciało szukać telefonu w odmętach plecaka, czy torebki. Z pomocą przychodzi więc pokrowiec na telefon (EDC bag), który można przypiąć do paska i mieć smartfona zawsze pod ręką. W takim etui zmieszczą się też na przykład  jakieś drobne fundusze.

Kolczyki


Wakacyjne kolczyki NewChic

Kolczyki to element biżuterii, który może podkreślić kształt twarzy,  rozświetlić ją, a także uzupełnić stylizację nadając jej pożądany przez nas charakter, np. dziewczęcy, elegancki czy wakacyjny. Wystarczy założyć ubrania o prostym kroku, w jednolitym kolorze i dodać do tego kolczyki (Drop Earrings) w nietypowym kształcie (np. liścia monstery, palmowego, czy ananasa), aby odmienić zwykłą stylizację.

Peruka


Peruki NewChic

Nie jest to co prawda wakacyjny niezbędnik, ale element, który pozwoli poeksperymentować z wyglądem i urozmaicić wakacyjne kadry. W końcu latem można nieco poszaleć! Co powiesz na nietypowy kolor peruki (Human Hair LaceWigs) jak, np. niebieski, czy różowy? W takim wydaniu można się poczuć jak postać z bajki.


Na koniec dodam, że sklep New Chic z okazji zbliżającego się lata, przygotował letnią wyprzedaż (Newchic Summer Sale 2020), która ruszy w lipcu i będzie podzielona na trzy etapy:

Pre-sale: 6 lipca -  13 lipca

Crazy Shopping: 13 lipca - 18 lipca

Thank and Reward: 20 lipca - 27 lipca

Na ofertę rabatową składać się będzie (The big flash discount of this summer sale activity is:):


Free Shipping Coupons✓

US$0.99 Flash Deals✓

US$9.99 Free Shipping Seckill✓

Flash Deals Up to 90% Off ✓   
Let's shop!

Więcej produktów znajdziesz tutaj: newchic summerpre-order sale.


***

 Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?

Co sądzisz o trendzie na wiązanie rzemyków sandałów na spodniach?

45 komentarzy:

  1. Biżuteria i buty bardzo ładne! Peruki też mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki też mi się podobają, ale nie mam przebitych uszu. :D W sumie dobrze, bo jestem sroczką i pewnie kupowałabym mnóstwo kolczyków, a tak oszczędzam pieniądze i miejsce. :D

      Peruki mają bardzo fajne kolory, takie nietypowe. Ciekawe, jak bym w nich wyglądała? ;)

      Usuń
  2. Dobry wieczór Moniko! :)
    Muszę przyznać, że zaskoczyłaś mnie tym wpisem. Nie słyszałam o tym sklepie. Z tych rzeczy, które pokazujesz w swoim wpisie najbardziej podobają mi się kolczyki w kształcie liścia palmowego. Widziałabym takie w swojej szkatułce :)

    Co do ulubionej pory roku moją jest zima. Ale lubię też początek wiosny i jesień :) Lato toleruję ale niezbyt za nim przepadam ;)

    Jeśli chodzi o to jak ja widzę trend wiązania rzemyków sandałów na spodniach - do mnie to jakoś nie przemawia. Ale zwykle sandałki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      Widzę, że nie tylko ja jestem nocnym markiem. :D Ale wiem, z czego to u Ciebie wygląda. Mnie z kolei pochłonęły sprawy związane ze studiami, więc wpis ukazał się tak późno.

      Z tym sklepem miałam okazję współpracować już w zeszłym roku. Tylko wtedy w zestawieniu znalazły się wyłącznie buty na lato. ;) Te kolczyki są naprawdę piękne, widzę po komentarzach, że większości osób też się podobają. ;)

      Lubisz zimę ze względu na śnieg i święta. Zgadłam? :D W sumie każda z pór roku ma coś w sobie. ;)

      To witaj w klubie. Myślę, że ten trend pozostanie raczej na wybiegach i ewentualnie co odważniejsze osoby się na niego zdecydują. ;)

      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam! ;*

      Usuń
    2. Zdecydowanie za to najbardziej lubię zimę :D Jeszcze za swetry, gorące kakao, ciepłe piżamy i długie wieczory z książką pod kocykiem :) Ale masz rację każda pora roku ma to coś :)

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się te kolczyki w liście monstery :D Wyglądają bardzo elegancko, ciekawie i świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolczyki zwróciły i moją uwagę. Naprawdę świetnie się prezentują. :D Dokładnie tak, jak napisałaś. Nic dodać, nic ująć. ;)

      Usuń
  4. Wow! Szczególnie spodobały mi się te kolczyki! A to nie są liście monstery? Piękne! Przydały mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, masz rację. :D To są liście monstery. Post pisałam wczoraj bardzo późną porą, więc wyszły palmowe. :D Zaraz dopiszę, dzięki za spostrzegawczość. ;)

      Usuń
  5. piękna biżuteria ;) ja najbardziej lubie wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podoba. ;) Wiosna tez jest super, bo wtedy przyroda budzi się do życia, kwiaty pięknie kwitną i robi się ciepło. ;)

      Usuń
  6. Kolczyki łapacze są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna taka mini prostownica ale akurat nie prostuję włosów :p Perukę chciałabym sobie kupic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że ja też włosów nie prostuję. W liceum prostowałam przez jakiś czas samą grzywkę, ale szybko przestałam. :D

      Usuń
  8. Wiązane sandały to dla mnie must have :) Właśnie dodałam wpis z takimi sandałkami :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że podobają Ci się takie sandałki. ;)
      Właśnie byłam Cię odwiedzić na blogu. ;)

      Usuń
  9. Raczej nie w moim typie takie wiązanie rzemyków sandałków na spodniach, te kolczyki ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w klubie. :D To prawda, kolczyki przyciągają uwagę. ;)

      Usuń
  10. Moją ulubioną porą roku jest zdecydowanie lato, ale teraz tej pory jakoś nie widać, bo u mnie przez cały tydzień pada i przechodzą przelotne burze :/ Za wiązanymi sandałami zbytnio nie przepadam, ale taka mini prostownica mogłaby być bardzo przydatna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że mamy taką samą ulubioną porę roku. <3 U mnie dzisiaj też niemal cały dzień pada deszcz, ale przynajmniej można odpocząć od upałów. Lubię, gdy jest ciepło, ale nie tak gorąco, że ciężko wytrzymać. :D

      Dziękuję, że do mnie wpadłaś i też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  11. Bardzo fajne kolczyki 😁 jeśli chodzi o trend z rzemykowymi sandałami to o dziwo podoba mi się, chociaż sama bym nie nosiła bo nie lubię mieć nic wiązanego na nodze 😆

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe czy taka prostownica dobrze wyprostuje nam włosy. Kolczyki wspaniałe!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne zależy to od mocy prostownicy. Znaczenie ma też pewnie długość i gęstość włosów. Krótsze i rzadsze pewnie będzie łatwiej wyprostować takim miniaturowym urządzeniem. Tak mi się przynajmniej wydaje. :D

      Dzięki za odwiedziny! ;)

      Usuń
  13. Jakie cudne są te kolczyki w kształcie monstery :) Idealne dla wielbicielek roślin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! ;) Chociaż są takie ładne, że skradną serca nie tylko miłośniczek roślin. :D

      Usuń
  14. Kolczyki bardzo przykuły moją uwagę, są przepiękne. :):*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh what a nice post! I love everything :)
    😊 thanks for your sharing 😊 !!! Photos are amazing !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much, my dear. :)
      I'm glad you like my post.;)

      Have a wonderful week! ;)

      Usuń
  16. Ten trend z wiązanymi sandałami jest chyba jednym z moich ulubionych, muszę w końcu jakieś dorwać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) To powodzenia w szukaniu sandałków. ;)

      Dziękuję i też ślę Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  17. Kolczyki to zdecydowanie moje must have :D Takie wiazane sandały są fajne ale pozniej nogi ciekawie wyglądają od słońca ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstra! ;)

      He, he, masz rację. Lepiej ubierać takie wiązane sandały, gdy słońce mocno nie grzeje. ;:D

      Usuń
  18. Fajne inspiracje sandałkowe, bardzo mi się podobają. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję Ci za miłe słowa oraz za pozdrowienia. ;)

      Życzę Ci pięknego wtorku! :*

      Usuń
  19. mini prostownica? gdybym miała kręcone włosy to musiałabym ją kupić haha
    Śliczne peruki.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio prostownica po kilku latach poszła w ruch, bo musiałam ujarzmić grzywkę do zdjęcia. :D

      Dziękuję i też ślę Ci pozdrowionka! ;)

      Usuń
  20. Taka mini prostownica bardzo by mi się przydała, moje włosy się puszą i wymagają prostowania :) ładne kolczyki, najbardziej podobają mi się te w kształcie listków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Listki monstery robią wrażenie. ;)

      Ja ostatnio przeprosiłam się z prostownicą, ale tylko do wyprostowania grzywki i to jednorazowo. :D

      Usuń
  21. Ja uwielbiam wiosnę i lato! Nie lubię zimna.
    Bardzo ładne kolczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna i lato to piękne pory roku. <3

      Super, że kolczyki Ci się spodobały. ;)

      Usuń
  22. zielone wiązane sandałki są najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń