9 czerwca 2020

Bluzka z kołnierzykiem, spódniczka, jeansowa kurtka i listonoszka

Miętowa, jeansowa kurtka, jasnoszara spódniczka, czarne baleriny, brzoskwiniowa listonoszka

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację w stylu pensjonarki.



Biała bluzka z czarnym kołnierzykiem, jasnoszara spódniczka, czarne baleriny, brzoskwiniowa torebka listonoszka

Sesja zdjęciowa w parku


Nadszedł ten, czas, by światło dzienne ujrzała pierwsza, w tym roku, sesja wykonana na zewnątrz, a konkretnie w parku. Przed wyjściem na zdjęcia byłam podekscytowana i przeszczęśliwa. Teraz emocje już opadły, ale wtedy dosłownie skakałam z radości. Na zdjęcia wybrałam się 1 czerwca, czyli w Dzień Dziecka. Był to najlepszy prezent, jaki mogłam dostać. Podczas spaceru wdziałam małe kaczuszki z mamą kaczką. Uroczy widok. Przejdźmy jednak do stylizacji. Niedawno stworzyłam wpis o stylu pensjonarki i zapowiedziałam, że na pewno pojawi się outfit z wykorzystaniem elementów dla niego charakterystycznych. Oto i on. 


Miętowa, jeansowa kurtka Sinsay, jasnoszara spódniczka Pepco, czarne baleriny Biedronka, brzoskwiniowa listonoszka Cropp


Biała bluzka z czarnym kołnierzykiem

Bazę stylizacji stanowi biała bluzka z krótkim rękawem i ozdobnym kołnierzykiem w kontrastowym kolorze. Czarny kołnierzyk okazał się niesforny i mimo iż go prasowałam, odstawał od bluzki.

Biała bluzka z kołnierzykiem Sinsay, szara spódniczka pepco, czrane baleriny Biedronka

Szara spódniczka

Bluzkę z kołnierzykiem zestawiłam z szarą basicową spódniczką w kształcie litery A. Tym co ją wyróżnia, jest gumka w czarno-białe paski. Nadaje jej ona nieco sportowego charakteru. 

Brzoskwiniowa torebka listonoszka Cropp


Czarne baleriny, brzoskwiniowa listonoszka

Na stopy powędrowały czarne baleriny z dziurkami. Aby przełamać ten biało-czarno-szary schemat dobrałam brzoskwiniową torebkę listonoszkę. Jej nazwa, jak nietrudno się domyślić, wzięła się od tego, że jest podobna do tych noszonych przez listonoszy. Listonoszki są dosyć pojemne, dzięki czemu dobrze sprawdzą się na uczelnię i tam właśnie je nosiłam. Dopóki nie przerzuciłam się na plecaczek, który lepiej sprawdzał się w dni, gdy musiałam długo chodzić z dużym obciążeniem. 

Jensowa kurtka, spódniczka, baleriny, listonoszka

Miętowa jeansowa kurtka

W dniu, w którym wybrałam się na sesję, wiał wiatr, co już chyba stało się niemal tradycją, gdy zakładam spódniczkę. :D Żeby nie zamarznąć w parku, wzięłam ze sobą moją miętową kurtkę jeansową, która fajnie wpasowała się w stylizację i dzięki temu całość stała się bardziej radosna. 

Złota bransoletka z kółeczkiem H&M, złoty pierścionek z dwoma sercami H&M


Subtelna biżuteria: bransoletka z kółeczkiem, pierścionek z serduszkami

 
Ostatnimi elementami wieńczącymi outfit są minimalistyczne dodatki, jak na styl pensjonarki przystało: złota bransoletka z kółeczkiem oraz pierścionek z dwoma serduszkami.

Biała bluzka z czarnym kołnierzykiem, jasnoszara spódniczka, czarne baleriny, brzoskwiniowa torebka listonoszka

Jak widzisz, stylizacja jest bardzo prosta, ale dzięki kolorowemu akcentowi (wystarczyłby nawet jeden) stała się ciekawsza. 

Białą bluzka Sinsay, szara spódnica Pepco, czarne baleriny Biedronka

*

Znasz to uczucie, gdy otwierasz szafę, patrzysz na swoje ubrania i nie masz kompletnie żadnego pomysłu, co mogłabyś założyć? Jeśli tak, zerknij na mój profil na Instagramie, gdzie w opisie pod zdjęciem z tej sesji, zebrałam 5 pomysłów, by poradzić sobie z tą pustką w głowie i skomponować stylizację. 

***

Co sądzisz o stylizacji?

Jakie najczęściej trudności spotykasz podczas sesji zdjęciowych? Czyżby też wiatr?

51 komentarzy:

  1. Co prawda nie mój styl, ale jak widzę Tobie pasuje i dobrze się w tym czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this style is so classic and lady like you look so gorgeous

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię taki styl, chociaż ostatnio najczęściej ubieram spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ostatnio królują spodnie. Pogoda nie sprzyja sukienkom ani spódniczkom. :D

      Usuń
  4. Ta kurteczka ma śliczny kolor :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę nie mój styl, ale najważniejsze, żebyś Ty się czuła w tym dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że podzieliłaś się swoją opinią. ;) Masz rację, najważniejsze, żeby osoba, która nosi dane ubrania dobrze się w nich czuła. ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajna kurtka jeansowa, miałam kiedyś podobna, ładna bluzka, idealnie pasuje do delikatnych, eleganckich stylizacji, ogólnie fajna stylizacja 😊 Często mam taką sytuację, że otwieram szafę i kompletnie nie wiem co na siebie włożyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurteczkę upolowałam w Sinsayu. :D Bardzo się cieszę, że stylizacja Ci się spodobała. ;) Cóż, też mi się zdarza, że nie mam pomysłu, co ubrać, dlatego zebrałam kilka wskazówek, jak sobie z tym poradzić. :D

      Usuń
  7. Dzień dobry Moniko!

    Cudownie, że zdjęcia w plenerze dały Ci tak wiele radości :) Ah jak Ci zazdroszczę, że widziałaś te małe kaczuszki :) To musiał być przeuroczy widok :) Małe zwierzątka są słodziaśne <3

    Twoja stylizacja wygląda słodko, bardzo lubię bluzeczki z kołnierzykiem :) Kurteczka ma cudny kolorek, taki turkusowy jak niebo latem :) Wyglądasz prześlicznie w tej stylizacji :)

    Co do ostatniego pytania: w sumie mam dużo ubrań, ale gdy otwiera szafę często nie mam się w co ubrać :D Jedynie do pracy wiem co bo mam mundurek XD


    Życzę Ci dziś pięknego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Oj, tak. Zgadzam się z Tobą w 100%. Małe zwierzątka to słodziaki. <3 Zdjęcia w plenerze są wygodniejsze, bo nie trzeba przygotowywać miejsca, a zieleń wygląda bosko. Ostatnie zdjęcia w plenerze pojawiły się na blogu w zeszłym roku w listopadzie, kawał czasu temu, więc wyjście na dwór cieszyło tym bardziej. ;)

      Dziękuję Ci za moc miłych słów. :*

      He, he, faktycznie mundurek wiele ułatwia. :D

      Dziękuję i też życzę Ci pięknej środy! ;)

      Usuń
  8. Przeurocza jest ta bluzeczka i cały zestaw bardzo mi się podoba, lubię taki styl:)
    Ja mam wrażenie, że nawet gdy jest bezwietrzny dzień i wybieram się na zdjęcia, to zaraz zrywa się jakaś wichura i uporządkowanie włosów do zdjęć graniczy z cudem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zestaw Ci się spodobał. ;)

      Czyli nie tylko mnie prześladuje wiatr. :D O tak, włosy latają w wszystkie strony, spódniczka/sukienka albo przykleja się do ciała, albo wędruje w górę. :D

      Usuń
  9. oj tak, wiatr to zazwyczaj zabójstwo dla zdjęć. co do problemów z ciuchami, ja nigdy nie mam się w co ubrać, a ubrania z szafy się wysypują, haha :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    https://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walka z wiatrem jest bardzo nierówna. :D He, he, może masz za duży wybór? :D Spróbuj wybrać sobie kilka bazowych elementów i z nich budować stylizacje przez, np. tydzień. ;)
      Dziękuję i też serdecznie Cię pozdrawiam! :*

      Usuń
  10. Bardzo fajna, lekka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja z szarą spódniczką bardzo mi się podoba :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę przyznać, że czasem wręcz lubię wiatr przy zdjęciach (oczywiście ten delikatniejszy, nie wichurę) - potrafi tak ułożyć włosy lub ubranie, jak nikt inny :D U mnie osobiście największym utrudnieniem jest ukrycie telefonu, bo robię sobie sesje z jego pomocą, ale mam nadzieję, że to kwestia wprawy i nauczę się robić sprytne pozy. :)Co do stylizacji - śliczna, bardzo dziewczęca, elegancka, ale wygląda też na wygodną ;) Bardzo podoba mi się też ta delikatna biżuteria! Pozdrawiam, Dollka 🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekki wietrzyk co jakiś czas jest ok, to prawda, ale taki wiatr, który mocno wieje i ciężko doprowadzić włosy oraz ubranie do ładu, bardzo utrudnia sesję. :D
      Też korzystam z telefonu, tylko mi zdjęcia robi Mama. ;) Pewnie, praktyka czyni mistrza! <3

      Dziękuję Ci i cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. ;)

      Przesyłam słoneczne pozdrowionka! :*

      Usuń
  13. Ładne zdjęcia :) raczej nie mój styl, ale stylizacja bardzo dziewczęca, a kurtka ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej mi miło, że doceniłaś moją stylizację. Dziękuję. ;)

      Usuń
  14. Lubię bluzki z kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie do koca moj styl ale Tobie w nim świetnie. Bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor tej kurteczki 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny, dziewczęcy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja luźna, jednak dla mnie za dziewczęca :)
    Za to baaardzo podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, to prawda stylizacja jest baardzo dziewczęca. :D

      Torebkę kupiłam parę lat temu w Croppie. ;)

      Usuń
  19. Pretty! Love wearing skirts with a tee.
    Yep, wind can be a bit tricky :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie. Piękna pogoda! :)))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak. Pogoda, poza zbyt mocnym wiatrem dopisała wyśmienicie. ;)
      Dziękuję i też ślę pozdrowienia! ;*

      Usuń
  21. Widzę, że obie uwielbiamy balerinki :) Jak zwykle ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wygląda. :D Balerinki są eleganckie, a jednocześnie wygodne, bo na płaskiej podeszwie i idealnie sprawdzają się w dziewczęcych stylizacjach. ;)

      Bardzo Ci dziękuję. <3

      Usuń
  22. Dla mnie najtrudniejsze jest znalezienie miejsca, żeby postanowić telefon i zrobić zdjęcia xD

    Stylizacja super! Bardzo podoba mi się biżuteria, jest taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie też może być bardzo problematyczne, gdy robisz sobie zdjęcia samodzielnie. ;)

      Dziękuję Ci pięknie za miłe słowa, Paulino. <3

      Usuń