17 sierpnia 2020

Jak nosić liliowy, najmodniejszy kolor sezonu?

Stylizacja z kolorem liliowym

Hejka!

 Zastanawiasz się, jak nosić kolor liliowy? Zobacz moją stylizację i zainspiruj się.


Liliowy jak lilak 

Ubrania w liliowym kolorze, zwanym także millenial purple, już od jakiegoś czasu przewijają się na Instagramie, na blogach. Nic dziwnego, w końcu to hit sezonu wiosna/lato 2020. Pastelowy odcień fioletu jest jednym z moich czterech ulubionych kolorów, więc nie wiem, jak to się stało, że stworzyłam z nim w tym roku tylko jedną stylizację, inspirowaną bohaterką filmu animowanego, pt. Mała syrenka, czyli Arielką. A mam kilka ubrań i dodatków w tym odcieniu. Pora więc nadrobić zaległości. Dzisiejszy outfit przygotowałam też w drugim wariancie. Oryginalnie wymyśliłam stylizację w formie, jaką zaraz Ci pokażę, czyli z krótkimi spodenkami. Jednak przez niepewną pogodę musiałam nieco zmodyfikować plany i stworzyłam też inną, bardzo podobną stylizację, którą pokażę Ci niedługo.

 

Biała koszula Lidl, niebieskie szorty Tesco, fioletowe tenisówki Cropp
 

 

Z jakimi kolorami łączyć liliowy? I Liliowy top, błękitne szorty, biała koszula

Liliowy top na ramiączkach, który miał mi początkowo służyć mi tylko jako podkoszulka, połączyłam z jasnoniebieskimi krótkimi spodenkami, które możesz kojarzyć ze stylizacji inspirowanej stylem pin-up girl. Ten chłodny duet kolorystyczny kojarzy mi się z orzeźwiającymi lodami w letni dzień. Jest to połączenie nieoczywiste, ale bardzo mi się podoba. Na top włożyłam białą koszulę, którą zawiązałam w talii. Koszula jest przewiewna i sprawdzi się dobrze, gdy nie chcemy nadmiernie opalić sobie ramion lub też wieczorem, gdy robi się nieco chłodniej. Liliowy dobrze współgra z bielą.

 

Biała wiązana koszula, liliowy top, niebieskie szorty, niebieska gumka z kokardką, złote bransoletki
 

 

 Liliowe tenisówki, złote bransoletki, niebieska gumka z kokardką

Na stopy powędrowały moje jasnofioletowe tenisówki zapinane z boku na zamek (liliowy i srebrny tworzą fajny duet, prawda?). Wybrałam je specjalnie pod kolor topu. Przechodząc do biżuterii, postawiłam na delikatne bransoletki w złotym kolorze: z symbolem nieskończoności oraz z podłużną blaszką z diamencikami. Dodatkowo na drugą rękę włożyłam niebieską gumkę do włosów z kokardką, która pojawiła się też w ostatniej stylizacji z białą sukienką. Jest jeszcze oczywiście złoty medalik, który noszę codziennie. Myślę, że wiązanie przy koszuli i gumka na dłoni dodają całości jeszcze więcej wakacyjnego charakteru.

 

Białą koszula, niebieskie krótkie spodnki, liliowe/jasnofioletowe tenisówki
 

 

Kulisy sesji: to miejsce już było

Z ciekawostek dodam, że w tym samym miejscu, rok temu, udało mi się zrobić zdjęcia do Stylizacji - inspiracji, której bohaterką była Aurora, czyli śpiąca królewna. Nie planowałam tej zbieżności, ale szukając urokliwego pleneru, znów urzekło mnie to miejsce.

 

Liliowy top, biała koszula, niebieskie szorty, liliowe tenisówki, niebieska gumka z kokardką, złote bransoletki
 

Inną propozycję stylizacji z tym topem i tenisówkami znajdziesz tutaj: 🠊Fiolet & jeans

 

***

Co sądzisz o kolorze liliowym?

Masz w swojej szafie w tym odcieniu?

42 komentarze:

  1. Nie mam niestety ubrań w liliowym kolorze, a bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilac is a trend color this year.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Moniko! :)

    Jak się masz? :)

    Kolor liliowy jest piękny, najbardziej kojarzy mi się z wiosną a co za tym idzie z kolorem bzu :) Podoba mi się ale moje serce skradł na amen pudrowy róż :D W swojej szafie nie mam nic w kolorze liliowym. Kiedyś miałam koszulkę ale wyrosłam z niej i oddałam do kontenera dla potrzebujących.

    Twoja stylizacja jest świetna, idealna na lato i panujące teraz upały. Genialne masz te spodenki *.*

    przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia i życzę dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Mam się dobrze. Dziękuję. <3 A ty? ;)

      Piękne skojarzenie. Nazwa tego koloru wzięła się właśnie od lilaka, zwanego potocznie bzem. ;) Oczywiście, że pudrowy róż nie ma konkurencji. :D Bardzo fajnie, że podzieliłaś się ubraniem z potrzebującymi. Też tak robię. ;)

      Dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że stylizacja tak Ci się spodobała. <3

      Buziaki! ;*

      Usuń
  4. Uwielbiam liliowy, piękny kolor, a stylizacja bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liliowy jest piękny i pasuje większości osób. ;) Dziękuję. <3

      Usuń
  5. Uwielbiam liliowy kolor, a twoje połączenie bardzo mi się podoba :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam ten kolor ale w szafie mam jedynie jedną koszulkę w tym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio pokochałam kolor liliowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię liliowy kolor, ale sama raczej go nie noszę, bo właśnie nie bardzo wiem z czym go łączyć, widzę, że z pastelowymi kolorami fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, postaram się przygotować więcej stylizacji z tym kolorem. Dzięki za podpowiedź. ;)

      Usuń
  9. Bardzo sliczny kolor, mam chyba jedną koszulkę liliową, to może wypróbuję tą Twoją stylizację, bo podoba mi się, hhehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! Bardzo się cieszę, że moja stylizacja Ci się spodobała i chcesz stworzyć coś podobnego. Trzymam kciuki i czekam na rezultaty. <3

      Usuń
  10. Mega mi się podoba Twoja stylizacja! Kolor liliowy mega wygląda! Szkoda, że sama nie mam nic w takim kolorze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ miło mi to czytać. Dziękuję. <3 To dobry pretekst, by wybrać się na zakupy, he, he. :D

      Usuń
  11. Bardzo lubię liliowy kolor, aż jestem zdziwiona, że mam tak mało ubrań w tym kolorze :) Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam tak samo. :D Nie wiem, jak to możliwe. :D No dobra, chyba dlatego że jednak pudrowy róż jest u mnie oczko wyżej. ;) Dzięki. <3

      Usuń
  12. Bardzo dziewczęcy kolor :) Ja ostatnio wydziergałam sobie paseczek w takim kolorze i myślę też nad butami do kompletu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Liliowy jest taki delikatny i dziewczęcy. ;) O, bardzo fajny pomysł! Powodzenia w jego realizacji. ;)

      Usuń
  13. Ładne zestawienie, lubię takie kolory spodni, w swojej garderobie mam kilka takich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Super. ;) Ja mam tylko jedne spodenki w takim odcieniu. ;)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. To wspaniale. Teraz można go więcej znaleźć w sklepach, więc trzeba korzystać. :D

      Usuń
  15. Bardzo fajny, optymistyczny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. <3 Właśnie najbardziej lubię takie radosne stylizacje. ;)

      Usuń
  16. Oooooj uwielbiam kolor liliowy :) Teraz jest mega mega modny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten kolor, najbardziej jednak podobają mi się w nim sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam pojęcia, że liliowy odcień jest teraz tak modny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam stylizacje z liliowym już u tylu osób, że nie mogłam przejść obok niego obojętnie. ;D

      Usuń
  19. Tego koloru akurat u mnie brak ale uwielbiam pastelowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń