8 sierpnia 2020

Strefa Kinomaniaczki: dziewczyna z autobusu, miłosny dylemat, DJ Kopciuszek

Strefa Kinomaniaczki: Miłosna układanka, Zwykłe chwile, DJ Cinderella

Hejka!

Co obejrzeć w wolnej chwili? Zapraszam Cię na Strefę Kinomaniaczki!


Chciałam dzisiaj wstawić recenzję książki, ale nie zdążyłam jej jeszcze przeczytać. Pojawi się więc niedługo. Spokojnie, nie przychodzę jednak z niczym.  Przygotowałam 3 filmowe propozycje, które niedawno obejrzałam. Produkcje są różne, więc mam nadzieję, że nie będziesz się nudzić. Zaczynajmy Strefę Kinomaniaczki!




Zwykłe chwile/All These Small Moments (2018)


Zwykłe chwile/All These Small Moments (2018)

Nastoletniemu Howie/emu podoba się pasażerka autobusu, którym dojeżdża do szkoły. Myśli o tajemniczej kobiecie pozwalają mu na chwilę zapomnieć o trudnej sytuacji między jego rodzicami. Jak rozwinie się relacja między współpasażerami? Czy chłopak poradzi sobie z trudną sytuacją w domu?

Zwykłe chwile/All These Small Moments (2018)

Film bardzo mi się podobał. Nie było tu wartkiej akcji, ale wcale się nie nudziłam. Historia toczyła się własnym tempem. Po prostu tak jest, że niektóre filmy od razu wciągają, ciężko nawet powiedzieć, dlaczego i ten właśnie taki był.

Zwykłe chwile/All These Small Moments (2018)

Zaciekawił mnie opis, a szczególnie wzmianka o zauroczeniu Howiego tajemniczą kobietą z autobusu i właśnie dlatego skusiłam się na Zwykłe chwile. Bo niby zwykły autobus, a jak wiele się tam można dowiedzieć i ile się może zdarzyć. 😂

Zwykłe chwile/All These Small Moments (2018)

Podobało mi się też to, że w filmie ukazane zostały, zgodnie z tytułem, zwykłe chwile, codzienne życie, a nie wydumane dramaty. Polecam!




 Miłosna układanka/ Starter for 10 (2006)


Miłosna układanka/ Starter for 10 (2006)

Brian Jackson to ambitny chłopak, który wyjeżdża na studia do Bristolu. Chce maksymalnie skupić się na zdobywaniu wiedzy, tymczasem w jego towarzystwie pojawiają się dwie atrakcyjne koleżanki. Czy Brian zdoła oprzeć się ich urokowi i realizować obrany cel?

Miłosna układanka/ Starter for 10 (2006)

Fabuła co prawda nie była zbyt oryginalna, ale film oglądało mi się przyjemnie. Dopiero pod koniec zorientowałam się, że już go kiedyś oglądałam, bo kojarzyłam scenę z międzyuczelnianą olimpiadą wiedzy.

Miłosna układanka/ Starter for 10 (2006)

Główny bohater nie jest przykładem typowego przystojniaka, a jednak ma coś w sobie. Był uroczy. To już kolejny film z Jamesem McAvoy'em, który obejrzałam (zanim obejrzałam Miłosną układankę, widziałam już Pokutę).

Miłosna układanka/ Starter for 10 (2006)

Z ciekawostek dodam, że ten aktor wcielił się w rolę fauna, Pana Tumnusa, w filmowej adaptacji Opowieści z Narnii (jego charakteryzacja była genialna).




DJ Cinderella / Cinderela Pop (2019)


DJ Cinderella / Cinderela Pop (2019)

Nastoletnia Cintia, która straciła wiarę w miłość, postanawia skupić się na realizacji swojego marzenia o karierze DJ'ki. Tymczasem na horyzoncie pojawia się pewien chłopak, który nie jest jej obojętny. Czy Cintia podąży za głosem serca?

DJ Cinderella / Cinderela Pop (2019)

Uwielbiam historię Kopciuszka, widziałam już jej różne wersje (z tańcem, śpiewem), więc nie mogłam przegapić kolejnego filmu o tej tematyce. Tym razem główna bohaterka wcale nie jest biedna, ma oboje rodziców i marzy, by zostać... profesjonalną didżejką (tego jeszcze nie było, więc fajnie, że twórcy wnieśli do klasycznej historii powiew świeżości).


DJ Cinderella / Cinderela Pop (2019)


Nie był to nie wiadomo jak wybitny, czy poruszający film, ale naprawdę sympatycznie mi się go oglądało. Super, że powstają coraz to nowsze adaptacje klasycznej historii o Kopciuszku, bo dzięki temu młodsi odbiorcy mogą bardziej utożsamiać się z bohaterami (bo kto w dzisiejszych czasach w ramach kary każe dzieciom oddzielać soczewicę od popiołu?). Niemniej klasyczną wersję jak najbardziej warto znać.

DJ Cinderella / Cinderela Pop (2019)

Poza tym to pokazuje, jak bardzo ten motyw jest uniwersalny. Już nie mogę się doczekać, aż powstaną nowe odsłony Kopciuszka. Na pewno je obejrzę!

*

Na dziś to wszystko, co przygotowałam, Gdybyś jednak była głodna filmowych wrażeń, podrzucam linki do poprzednich wpisów z serii Strefa Kinomaniaczki. Naprawdę jest w czym wybierać:  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30

A gdzie mogę te wszystkie filmy obejrzeć, zapytasz? O tym też pomyślałam i dlatego stworzyłam bazę darmowych stron, na których możesz, bez zakładania konta, obejrzeć wspomniane produkcje. Wystarczy, że zerkniesz do wpisu Gdzie oglądać filmy i seriale online? i wszystko stanie się jasne. 


***

Jaki jest Twój ulubiony filmowy motyw?

Obejrzałaś którąś z powyższych propozycji? Jeśli tak, co o niej sądzisz? 

28 komentarzy:

  1. Zwykłe chwilę mnie zaciekawiły najbardziej z tej 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie sobie czasem obejrzeć film o takich codziennych chwilach. ;) Ciekawie potoczył się wątek Howie'go i kobiety z autobusu. ;)

      Usuń
  2. Chyba najbardziej zaciekawił mnie film 'zwykłe chwile' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie ten film cieszy się największym zainteresowaniem w komentarzach. ;)

      Usuń
  3. Nie znam żadnego z tych filmów. Chętnie obejrzałabym zwykle chwile. Lubię takie filmy, które przedstawiają prawdziwe, codzienne życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystkie filmy z tego wpisu natknęłam się przez przypadek. No może oprócz "Miłosnej układanki", bo ją znalazłam poprzez sprawdzanie, w jakich filmach grał James McAvoy. :D

      Usuń
  4. "Zwykłe chwilę" najbardziej mnie zaciekawił, dawno nie oglądałam takiego filmu o codziennym życiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że spodobała Ci się właśnie ta filmowa propozycja. ;)

      Usuń
  5. Tych pozycji niestety nie znam :) Kilka dni temu obejrzałam Sztuka samoobrony i jak najbardziej są to moje klimaty :) Po raz drugi skusiłam się też na Dziedzictwo i stwierdzam, iż mało kto wyczuwa klimat tak dobrze jak reżyser tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale, że trafiłaś na filmy, które całkowicie wpisały się w Twój gust. ;) Przyznam, że nie znam tych produkcji.

      Usuń
  6. Raczej nie dla mnie, bo wolę historie z dreszczykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam jedynie Dj Kopciuszek :D Zainteresował mnie za to film "Zwykłe chwile" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go w Twoim kulturalnym podsumowaniu, które uwielbiam. <3

      Super, że zaciekawiła Cię jedna z moich propozycji. ;)

      Usuń
  8. Nie widziałam tych filmów, muszę to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnego filmu nie miałam okazji oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są to jakoś bardzo popularne produkcje, więc się nie dziwię. ;)

      Usuń
  10. Wszystkie trzy filmy bardzo mnie zaciekawiły :)
    A historię Kopciuszka uwielbiam i tak jak Ty widziałam już sporo filmów z tą postacią w roli głównej :)

    Ostatnio się pochorowałam to mam dużo czasu na oglądanie filmów :D Także jestem pewna, że na dniach obejrzę wszystkie 3 :)

    życzę Ci przyjemnego nowego tygodnia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Bardzo się cieszę, że wszystkie moje propozycje przyjęłaś entuzjastycznie. ;)
      Historia Kopciuszka jest magiczna. <3

      Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia! ;*

      Dziękuję! ;*

      Usuń
  11. Bardzo lubię Twoją serię z filmami :D Właśnie dzisiaj oglądałam film CINDERELA POP
    i muszę przyznać, że bardzo fajnie mi się ten film oglądało :D Pozostałe dwa chętnie obejrzę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję Ci za te słowa. <3 To naprawdę motywujące, że nie tylko ja lubię Strefę Kinomaniaczki. :D To ekstra, że jedna z moich propozycji tak Ci się spodobała. ;)

      To nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci przyjemnego oglądania. :*

      Przesyłam Ci wakacyjne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  12. 2 ostatnie filmy zdają się być nieco oklepane (historie w stylu Kopciuszka chyba nigdy się ludziom nie znudzą, przyznaję, że ja też mam do nich słabość), co nie znaczy, że złe - niektóre filmy są proste do bólu, ale mają w sobie "coś", co sprawia, że przyjemnie się je ogląda. Ostatnio mam taką fazę, że lubię filmy o "zwyczajnym życiu", więc "Zwykłe chwile" mogłyby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w klubie. :D Masz rację, ostatnie propozycje są schematyczne, ale jak zauważyłaś niekoniecznie musi to być ich wadą. Po prostu powstały, by można się było podczas ich oglądania zrelaksować, uśmiechnąć i podnieść na duchu. Takie filmy też są potrzebne. ;)

      Cieszę się, że "Zwykłe chwile" Cię zainteresowały. ;)

      Usuń
  13. Niestety żadnego z tych filmów ,nie obejrzałam
    Chętnie bym obejrzała "Zwykłe chwile" "- lubię filmy ,które pokazują właśnie takie "zwykle chwile" 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jeszcze wszystko przed Tobą. ;)
      Jeśli będziesz miała chwilę i obejrzysz "Zwykłe chwile", daj znać, jak Ci się spodobały. Jestem ciekawa Twojej opinii. ;)

      Buziaki1 ;*

      Usuń
  14. Chyba nic z nich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń