27 kwietnia 2021

Oscary 2021: przegląd kreacji z czerwonego dywanu

Przegląd storjów Oscary 2021

Hejka!

Która gwiazda wybrała najpiękniejszą kreację na czerwony dywan?

 

W nocy z niedzieli na poniedziałek odbyła się 93. ceremonia wręczenia najważniejszych nagród filmowych, czyli Oscarów. Tym razem rozdanie odbyło się nie w Dolby Theatre, lecz wyjątkowo na dworcu kolejowym Union Station w Los Angeles. Wśród kreacji, które gwiazdy wybrały na ten szczególny wieczór, królowało złoto, pojawiło się też sporo czerwonych kreacji, podkreślone ramiona, czy odsłonięty kawałek brzucha. Moim zdaniem mało było takich stylizacji, które robiłyby efekt wow. Z ankiety, którą przeprowadziłam na moim InstaStory, wynika, że większość kreacji nie przypadła Wam do gustu.

 

 Maria Bakalova

Maria Bakalova w sukni Louis Vuitton Oscary 2021
Fot. Getty Images

Na pierwszy ogień idzie Maria Bakalova i jej suknia od Louisa Vuittona. Biała, delikatnie zdobiona, z dużą ilością tiulu. Kreacja w sam raz dla księżniczki. Bardzo mi się spodobała, większości głosujących (27:11) też. Jedyne, do czego mogłabym się przyczepić to zbyt głęboki dekolt, ale to kwestia gustu.

 

Margot Robbie

Margot Robbie w sukni Chanel Oscary 2021
Fot. Getty Images

Margot Robbie w kreacji Chanel. Prosty krój, nic zaskakującego, ale prezentuje się dobrze. Tu różnica w głosach była niewielka (20 na tak, 17 na nie).

 

Angela Bassett

Angela Bassett w sukni Alberty Ferretti Osacry 2021
Fot. Getty Images

Angela Bassett wystąpiła w sukni projektu Alberty Ferretti. Za czerwienią nie przepadam (wolę głębokie bordo), ale ta aktora wygląda w niej świetnie. Wrażenie zrobiły na mnie przeskalowane bufiaste rękawy, które kojarzą mi się z połówkami kokardy oraz tren. Co interesujące większości głosujących ta kreacja się nie spodobała (24:15).

 

Regina King

Regina King w sukni Louis Vuitton Oscary 2021
Fot. Getty Images

Regina King na tę specjalną okazję wybrała błękitną kreację od Louisa Vuittona.  Przez te rękawy przypomina mi w niej  motyla. Również i ta propozycja nie zdobyła uznania głosujących (26:17).

 

Reese Witherspoon

Reese Witherspoon w sukni Dior Oscary 2021
Fot. Getty Images

Reese Witherspoon w stylizacji od Diora zadała szyku. Suknia ma  ładny fason. Nie tylko mi przypadła ona do gustu (27:14 na tak).


 Leslie Odom Jr.

Leslie Odom Jr. w garnitirze Brioni Oscary 2021
Fot. Getty Images

Leslie Odom Jr. postawił na złoto niemal od stóp do głów i wystąpił w garniturze od Brioni. Pomysł ciekawy, choć w takim stroju przypomina mi bardzo żywą rzeźbę (człowieka pomalowanego srebrną lub złotą farbą i udającego rzeźbę zwykle na rynku większych miast). 24 głosy do 17 na nie. Muszę jednak przyznać, że złoto w połączeniu z czernią prezentuje się bardzo elegancko.


 Questlove

Questlove złote Crocsy Oscary 2021
Fot. Getty Images

DJ Questlove postanowił rozjaśnić swój strój... złotymi Crocsami. Butów ogrodowych w tak eleganckim wydaniu jeszcze nie widziałam, ale podobnie jak większość (30:5) jestem na nie.

 

 Emerald Fennell

Emerald Fennell w sukni Gucci Oscary 2021
Fot. Getty Images

Emerald Fennell w zwiewnej, pastelowej sukni Gucci wyglądała jak pani wiosna.  Niby fajnie, ale ten strój bardziej pasowałby na garden party niż wieczorową galę. Podobnie uważało 30:9 głosujących.

 

***

Która gwiazda, Twoim zdaniem, prezentowała się najlepiej na czerwonym dywanie?

18 komentarzy:

  1. great post dear, I love your selection.

    OdpowiedzUsuń
  2. złote crocs'y to bardzo kontrowersyjny wybór ale może o to właśnie chodziło? z tych kreacji najbardziej spodobała mi się pierwsza, biała suknia i czarno złoty duet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak mogło być. DJ Questlove wiedział, jak sprawić, by o nim pisano. ;)
      Biała sukienka rządzi! <3 A złoto i czerń pięknie się dopełniają. ;)

      Usuń
  3. Super, że kreacji Ci się spodobały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Która z kreacji zrobiła na Tobie największe wrażenie? ;)

      Usuń
  5. Thank you so much Moni!! I'm so glad that you liked my new ins! The striped shirt is one of my favorites too ;) Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja najlepsza. Swoją droga... bardzo ciekawe i kontrowersyjne stroje, zwłaszcza u męższczyzn, wydaje mi się, że chcą znacząco zwrócić na siebie uwagę - udało im się. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne kiecki! Czerwony dywan zobowiązuje ;) Najbardziej podoba mi się ta biała sukienka, chociaż przyznaję że sama bym takiej nie założyła, ze względu na głęboki dekold.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się wszystkie sukienki, ale w tej czerwonej rękawy to już dla mnie przesada. Złote klapki? Hmm... ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele kreacji bardzo mi się podoba, szczególnie ta Marii Bakalovy. Z chęcią wybrałabym taką w przyszłości na suknię ślubną z małą przeróbką dekoltu. Taka moda na wielkie dekolty, ale jak ktoś jest odważny to czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem dlaczego ale w tym roku nie mam żadnego faworyta wśród oskarowych kreacji...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Moniczko :)

    Gali wręczenia Oskarów nie oglądałam. Jakoś nigdy mnie do tego nie ciągnie.

    Co do kreacji podoba mi się Marii Bakalovej, tylko ten dekolar za duży trochę ;)

    Co do reszty fajna jeszcze Margot Robbie :)

    Te złote buty ogrodowe wg mnie założone były po to by wzbudzić kontrowersje :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Margot według mnie najpiękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. On interesting selection darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza jakoś najbardziej mi się podoba, ale tak naprawdę żadna z nich nie zrobiła na mnie wyjątkowego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń