23 kwietnia 2021

Strefa Kinomaniaczki: marzenie, obóz, zemsta

Zwierzogród (2016), Tydzień życia (2021), Lupin (2021)

Hejka!

Zapraszam Cię na filmowe propozycje.

 

Piątek, piąteczek, piątunio. Na dobry początek weekendu zabieram Cię w filmową podróż. Przygotowałam dwa filmy i krótki serial. Gdyby ta dawka okazała się za mała, zerknij do poprzednich wpisów z serii Strefa Kinomaniaczki: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37.

 

Zwierzogród / Zootopia (2016)

Zwierzogród/ Zootopia (2016)
 

Króliczyca Judy Hops spełnia swe dziecięce marzenie o zostaniu policjantką. Początki jej kariery nie są jednak usłane różami. By udowodnić swoją wartość, podejmuje się rozwiązania sprawy tajemniczego zaginięcia męża pani wydry.


Zwierzogród/ Zootopia (2016)

Przyjemna, familijna produkcja z mądrym przesłaniem i interesującą zagadką kryminalną. Fajny soundtrack (piosenka Try everything brzmi super zarówno w wykonaniu Shakiry, jak i Sylwii Przybysz) oraz dużo humoru. Produkcja napawa pozytywną energią. Lis przypominał mi nieco postać Jordana Belforta, głównego bohatera Wilka z Wall Street (jego dryg do interesów). Dużym zaskoczeniem była dla mnie postać Pana Be (i ciekawe nawiązanie do Ojca Chrzestnego). Nie spodziewałam się, że będzie tak... Więcej nie zdradzę. Żeby się dowiedzieć, o co mi chodziło, obejrzyj Zwierzogród.


 

Tydzień życia/ A week away (2021)

Tydzień życia/ A week away (2021)
 

Niepokorny nastolatek Will Hawkins ma zostać umieszczony w poprawczaku. Nieoczekiwanie dostaje propozycję wyjazdu na chrześcijański obóz wakacyjny. Czy chłopak wykorzysta szansę od losu?

 

Tydzień życia/ A week away (2021)
 

Fabuła zapowiadała się ciekawie, ponadto zachęcił mnie fakt, że produkcja to musical. Niestety film mnie rozczarował. Co prawda piękne kadry zasługują na docenienie, a główny bohater momentami wyglądał jak młody Zac Efron, jednak to dla mnie to trochę za mało. Historia mnie nie wciągnęła, piosenka po przyjeździe pojawiła się, moim zdaniem, za szybko. Co więcej, miał to być chrześcijański obóz, a mała wzmianka o Bogu pojawiła się dopiero w połowie filmu. Bardziej stawiano tu na rywalizację drużyn i wątki miłosne. Will Hawkins nie okazał się wcale takim rozrabiaką, na jakiego był kreowany. Gra aktorska mnie nie zachwyciła. Nie wiem, czy jestem już za stara na takie filmy, nie miałam nastroju, czy po prostu film był słaby? Miało być super, a wyszło nijako. Nie polecam.

 

 

Lupin (2021)

Serial Lupin (2021)
 

Assane Diop jako młody chłopak doświadczył utraty ojca, który popełnił samobójstwo. Nie mógł żyć ze świadomością, że został skazany za przestępstwo, którego nie popełnił. Po latach Assane postanawia wyjaśnić sprawę sprzed lat i pomścić śmierć ojca.

 

Serial Lupin (2021)

Serial jak na razie ma tylko 1 sezon. Dotychczas pojawiło się 5 odcinków po ok. 45 min, premiera kolejnych 5 planowana jest na lato 2021.  Oprócz zachęcającego opisu, do obejrzenia tej produkcji zachęciło mnie to, że jest krótka i w związku z tym nie pochłonie mi za dużo czasu. Inspiracją do powstania serialu były przygody dżentelmena- złodzieja Arsene'a Lupina, opisane przez Maurice'a Leblanca. Produkcja, jak na razie, nie wciągnęła mnie jakoś szczególnie (ma potencjał i myślę, że jeszcze się rozkręci), ale przyjemnie mi się ją oglądało. Widziałam już zwiastun kolejnych odcinków i zapowiada się bardzo dobrze. Ciekawa fabuła, zwroty akcji, intrygi. Lubię historie oparte na książkowych pierwowzorach. Głównego bohatera gra Omar Sy, znany z genialnego filmu, pt. Nietykalni.


Max&More Conceal Coverage Matt 2in 1

Z ciekawostek dodam, że w 4 odcinku, gdy Assane wykonuje sobie charakteryzację, kamera robi zbliżenie na korektor do twarzy marki Max&More, której produkty można kupić w sklepie Action oraz Dealz (ten korektor też kiedyś był dostępny).

*

Gdyby nurtowało Cię pytanie Gdzie oglądać filmy i seriale online? odwiedź podlinkowany wpis. Znajdziesz w nim bazę z kilkoma stronami.

 

***

Lubisz oglądać musicale? 

Znasz którąś z powyższych produkcji? Jak wrażenia po seansie?


29 komentarzy:

  1. Serial Lupin brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serial Lupin obejrzałam i nie mogę doczekać się kolejnego sezonu -)

    OdpowiedzUsuń
  3. I've liked Lupin, I'm waiting for the second season

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lupin" is a very good TV series. New episodes will be on summer 2021. ;)

      Usuń
  4. O serialu Lupin bardzo wiele słyszałam i czytałam pozytywnego, ale jeszcze nie udał mi się zobaczyć. Zresztą trochę mnie irytuje czekanie na następny sezon. Wolę oglądać seriale zakończone, wtedy nie mam przerw i nasiąkam atmosferą filmu. Choć sama ostatnio tak oglądałam Sanditon wiedząc że będę czekać na ciąg dalszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, że fajnie jest sięgać po serial, gdy wypuszczone zostały już wszystkie odcinki danego sezonu. Oszczędza nam to niecierpliwego oczekiwania na kolejny epizod. :D Druga część "Lupina" ma być latem, więc już niedługo. ;)

      Usuń
  5. Serial Łupin jest na mojej liście - w końcu się za niego wezmę. Zwierzogród oglądałam - kiedyś mega mi się podobał, ale teraz jakoś nie sięgam już po bajki. Natomiast przypomniałaś mi o filmie tydzień życia - wydawał mi się ciekawy, miałam go nawet oglądać, ale widzę, że nie warto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lupina" ogląda się bardzo szybko. ;) Rozumiem, na bajki trzeba mieć odpowiedni nastrój. :D Byłam bardzo pozytywnie nastawiona do filmu "Tydzień życia", ale niestety mnie rozczarował. Ale wiadomo, każdy jest inny i czego innego oczekuje od filmu. Może Tobie się spodoba. :D

      Usuń
  6. Cześć! :)

    Lubię tę Twoje wpisy z serii kinomaniaczki :) Można się dowiedzieć o filmach o których się wcześniej nie wiedziało :)

    Najbardziej przemawia do mnie Tydzień życia oraz Zwierzogród :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Bardzo się cieszę, że lubisz Strefę Kinomaniaczki. <3 Rozpoczynając tę serię nie przypuszczałam, że będzie ona tak pozytywnie odbierana i Czytelnicy będą czekać na jej kolejne odsłony z niecierpliwością. ;)

      "Zwierzogrodu" chyba ciężko nie polubić. :D

      Dziękuję i też ślę do Ciebie wiosenne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  7. Serial Lupin na pewno obejrzę! Tydzień z życia miałam w planach, ale chyba jednak go sobie odpuszczę :) A bajkę Zwierzogród uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lupin" ma duży potencjał. ;) Mam nadzieję, że druga część da czadu! :D
      "Tydzień z życia" zapowiadał się fajnie, ale mnie nie poruszył.
      Jeśli chodzi o "Zwierzogród" to fajna była ta scena z leniwcami, he, he. :D

      Usuń
  8. Widziałam wszystkie, Lupin świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) Tak, "Lupina" bardzo fajnie mi się oglądało. Mam nadzieję, że druga część utrzyma poziom, a nawet będzie lepsza. ;)

      Usuń
  9. Tydzień życia muszę obejrzeć, moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z zaprezentowanych produkcji oglądałam Zwierzogród, ale chętnie obejrzę Tydzień życia :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przyjemnego oglądania. ;)

      Dziękuję i pozdrawiam Cię słonecznie! ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam grę aktorską Omara Sy - ma fenomenalną mimikę ;) Na razie jestem po trzecim odcinku Lupina i całkiem przyjemnie się ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że "Lupin" Ci się spodobał. Myślę, że w drugiej części rozkręci się bardziej. Kto wie, może doczekamy się 2 sezonu. :D

      Usuń
  12. Zwierzogród bardzo fajny :) Co do Lupin, wytrzymaliśmy z mężem tylko pół pierwszego odcinka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W "Zwierzogrodzie" fajne są nawiązania do innych dzieł kultury. ;)

      Widocznie to nie Wasze klimaty. :D

      Usuń
  13. Musicale to nie jest mój ulubiony gatunek filmowy,
    Oglądałam serial "Lupin " i nawet mi się spodobał, chociaż przegapiłam chyba ten moment ,sceny z korektorem 😆
    Korektora będę oczywiście szukać i testować 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei lubię musicale. "High School Musica" to życie. <3 Ale "Tydzień życia" niestety nie przypadł mi do gustu.
      Mam nadzieję, że jak najszybciej udostępnia kolejne odcinki "Lupina".
      Co do korektora to kupiłam go kilka razy w Action (był za 5 zł) i fajnie mi się sprawdzał. Natomiast od jakiegoś czasu go nie widzę. Natomiast zauważyłam, że w Dealzie mają tę markę i ostatnio kupiłam sobie taką większą paletę, w której są, m.in. podobne odcienie korektora (kosztowała 10 zł). :D

      Dziękuję i też pozdrawiam! ;*

      Usuń