23 stycznia 2022

Jak ożywić zimową stylizację? I Fioletowe buty

Granatowa kurtka House, czarne jegginsy F&F, fioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, różowe rękawiczki Biedronka, różowa chusta w kwiaty Pepco

Hejka!

Co zrobić, żeby zimowa stylizacja była ciekawsza? Zapraszam.

 

Zima sobie o nas przypomniała i sypnęło śniegiem. Do tej pory było bardzo zimno, mroźno, światło nie dopisywało, więc siedziałam w domu. Marzyła mi się jednak choć jedna sesja na tle białego puchu. Zebrałam się więc dzisiaj na zdjęcia i oto efekty. Pierwsza zimowa sesja zdjęciowa w tym roku. Jestem z niej zadowolona, udało się uwinąć w niecałą godzinkę i nie było tak przeraźliwie zimno. Tylko trochę pokropił deszcz, ale drobne przeciwności to już chyba tradycja.

 

Granatowa, zimowa kurtka House, czarne jegginsy F&F, fioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, różowe rękawiczki Biedronka, czarne nauszniki Auchan

Jak ożywić zimową stylizację?

Zimowa moda często kojarzy się z szaro-burymi barwami. Wystarczy rozejrzeć się wokoło. Na ulicach dominują czerń, szarości, granaty, ciemna zieleń, brązy... Brakuje radosnych, dodających energię kolorów. A wcale nie trzeba wiele, by ożywić zimową stylizację.


Śniegowe serce na dłoni w różowej rękawiczce


1. Postaw na akcesoria w ciekawym kolorze.

Klasyka zawsze się obroni i będzie wyglądać dobrze, ale co, gdybyśmy ją trochę podkręcili? Wystarczy dodać chustę/szalik, rękawiczki, nauszniki/czapkę o ciepłym odcieniu, np. różowym, czerwonym, żółtym. Możesz wybrać akcesoria w tym samym kolorze lub poeksperymentować z różnymi barwami.


2.Wybierz buty wyróżniające się kolorem lub modelem.

Brokatowe buty lub w odcieniu fioletu (w jakimkolwiek kolorze) fajnie wyróżniają się na tle ciemnych barw.  Nawet najzwyklejszej stylizacji dodają charakteru, sprawiają, że nie jest nudna. Jeśli cenisz mniej ekstrawaganckie rozwiązania, możesz zmienić sznurowadła butów na jakiś szalony kolor. To bezpieczna opcja, bo zawsze możesz wrócić do klasycznej wersji.


Jak ożywić zimową stylizację?


3. Kurtka w radosnym kolorze.

Jak wyróżnić się w szarym tłumie? Przełam schemat i wybierz kurtkę w mocniejszym kolorze, np. słonecznym żółtym lub intensywnym czerwonym. Jeśli jesteś fanką pasteli, co powiesz na pudrowy róż? Do tego dobierz stonowane dodatki i stylizacja gotowa.


4.  Kontrastowa torebka.

Torebka to nie tylko praktyczny, ale i ciekawy dodatek. Jeśli decydujesz się na ciemną stylizację, postaw na torebkę w kontrastowym kolorze, np. czarną stylizację fajnie ożywiłaby żółta torebka.

 

5. Wzór lub ciekawy fason.

Nawet klasyczna stylizacja będzie wyglądać ciekawiej, jeśli postawisz na jakiś element o ciekawym fasonie lub wzorze, np. asymetryczną kurtkę, we wzór w kratkę lub o nietypowym układzie pikowań.

 

Zimowa stylizacja z butami w ciekawym kolorze

 

Pomysły, jak ożywić zimową stylizację

 

Fioletowe buty na grubszej podeszwie

Główną rolę w dzisiejszej stylizacji odgrywają fioletowe buty na grubszej podeszwie. To bardzo podobny model do moich brokatowych butów, które uwielbiam i często noszę. Kiedyś nie byłam przekonana do tego typu obuwia, jednak się z nim polubiłam i postanowiłam sprawić sobie kolejną parę. Fioletowe buty miałam na oku od dawna, czekałam tylko na satysfakcjonującą obniżkę ceny. Upolowałam je na wyprzedaży w Croppie. Jasny fiolet to jeden z czterech ulubionych kolorów, a tak się złożyło, że został ona także wybrany kolorem 2022 roku, więc super.


Granatowa kurtka House, czarne jegginsy F&F, fioletowe trzewiki na grubszej podeszwie Cropp, czarne nauszniki, kokadrka we włosach, różowe rękawiczki Biedronka


Granatowa, zimowa kurtka, czarne jegginsy i nauszniki, różowa chusta, rękawiczki, kokardka we włosach

Fioletowe buty robią robotę i stanowią akcent ożywiający całą stylizację. Z tego względu postawiłam na stonowane pozostałe elementy garderoby. Granatową, zimową kurtkę połączyłam z czarnymi jegginsami.  Aby nie było zbyt smutno i ponuro dodałam do tego zestawu różową chustę w kwiaty oraz różowe rękawiczki ozdobione pojedynczymi cekinami. Do tego czarne nauszniki i urocza, różowa kokardka we włosach.

 

Więcej inspiracji na zimowe stylizacje znajdziesz w poniższych wpisach:

Jak nosić brokatowe buty? I Zimowa stylizacja

5 pomysłów na zimowe zdjęcia I Róż, brodo i brokatowe buty 

5 pomysłów na walentynkowe zdjęcia I Granat, mięta i odrobina różu

Zimowa stylizacja: jasny róż, czerń i odrobina szarości

Zimowy outfit: granat i jasny róż

Pomysły na zdjęcia: balony, lustro I Ostatnia zimowa stylizacja

 

***


Udało Ci się zrobić zdjęcia na tle śniegu? 

 Jakie sposoby stosujesz, by ożywić zimową stylizację?

 

24 komentarze:

  1. Wow te buty są urocze
    Piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłym roku, poszalałam ze zdjęciami na śniegu, w tym roku nie, przynajmniej na razie, bo za tydzień się wybieram na foty, i jak będzie śnieg, to się załapie na zdjęcia :D
    Fajne są te buty, jednak mi się kurtka podoba bardziej :)
    Śliczna jest :)
    Nie ożywiam zimowych stylizacji- lubię te ciemne kolorki, po kilku miesiącach noszenia ich, z przyjemnością zakładam pasetelowe ubrania ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że w zeszłym roku i ja poszalałam z zimowymi zdjęciami, a w tym - to dopiero moja pierwsza sesja. Na razie śnieg się topi, więc nie wiem, czy i kiedy uda mi się zrobić kolejne zdjęcia. To życzę Ci udanej sesji! <3

      Bardzo Ci dziękuję. Kurtka jest ze mną już klika lat i bardzo ja lubię. ;)

      O, ciekawe podejście. ;)

      Przesyłam gorące pozdrowienia! ;)

      Usuń
  3. Cześć Moniczko <3

    Bardzobsie ciesze, z zimy która wreszcie do nas zawitała :) Zrobiłam sporo zdjęć na zaś by potem mieć co dodać na bloga :)

    Piękne fotografie :) A kokarda we włosach jest przeurocza. Zaś fioletowe buty dodają efektu Wow :)

    No i serduszko ze śniegu :)

    Buziaki, miłego nowego tygodnia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! <3

      Wspaniale, że udało Ci się porobić dużo zimowych zdjęć. <3 Będzie co oglądać u Ciebie na blogu. ;) U mnie to pierwsza sesja na śniegu. Nie wiem, czy uda mi się zrobić następną, bo śnieg się topi. Może jeszcze kiedyś spadnie. :D

      Dziękuję Ci za moc miłych słów. <3

      Buziaki! Wspaniałości na ten tydzień! ;*

      Usuń
  4. Ta kokardka jest taka słodka. Każde z tych zdjęć wygląda naprawdę świetnie :D super to wyszlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komplementy. <3

      Uwielbiam takie urocze akcenty. ;)

      Cieszę się, że zdjęcia Ci się spodobały. Starałam się przybrać jakieś ciekawsze pozy. :D

      Usuń
  5. Ja mam buty np w odcieniu soczystej czerwieni ♥️ uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, obok takich butów ciężko przejść obojętnie. Jest moc! <3

      Usuń
  6. Ale czadowe buty! Ja mam pudrowo-różową kurtkę w tym roku, chociaż zazwyczaj stawiałam na kurtki czarne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. <3

      Super, że odważyłaś się na kurtkę w tym pięknym kolorze. Uwielbiam taki delikatny odcień różu. ;)

      Usuń
  7. Ostatnio widziałam właśnie podobne buty, ale w kolorze pomarańczowym. Kurcze teraz mam dylemat - fiolet, czy pomarańcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz niełatwy wybór. Oba kolory się fajnie wyróżniają. ;) Powodzenia w podjęciu decyzji! <3

      Usuń
  8. Świetny post, piękne buty :) Uwielbiam kolorowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale te buty maja przepiękny kolor!! Chodziłabym! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kokardka we włosach też robi swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe zdjęcia, naprawdę świetny pomysł na wpis :) Cóż, moja codzienna stylizacja zimowa zdecydowanie jest ożywiona :) Noszę różową kurtkę :D
    Buty są po prostu genialne i kolor i model dla mnie świetne :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Klaudio! ;)

      Dziękuję. <3 Też mam różową, zimową kurtkę. Piąteczka! :D

      Buziaki! ;*

      Usuń