26 stycznia 2022

Stylizacje dnia: outfity na każdy dzień tygodnia

Pomysły na stylizacje na każdy dzień tygodnia

Hejka!

Szukasz pomysłów na codzienne stylizacje? Dobrze trafiłaś! Zapraszam.

 

Dziękuję za Wasze opinie dotyczące liczby stylizacji dnia w poście. Poznanie Waszego zdania było dla mnie cenne. Przeanalizowałam komentarze i wynika z nich, że większość preferuje outfity podzielone na dwie części. Sama też skłaniam się ku temu rozwiązaniu, więc na razie tak będzie. Później zobaczymy. Zgodnie z obietnicą przychodzę dziś z kolejną porcją stylizacji.

 

W rytmie fioletu

Fioletowa marynarka Reserved, biała bluzka w paski House, czarne jegginsy F&F, fioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, fioletowa bransoletka z koniczynką
 

Ta stylizacja bardzo mi się podoba, a to wszystko za sprawą fioletowych elementów. Marynarkę w jasnym odcieniu fioletu upolowałam w zeszłym roku na wyprzedaży w Reserved. Podoba mi się jej pudełkowy krój (nie miałam wcześniej takiego fasonu) oraz podszewka w kwiaty. Dobrałam do niej białą bluzkę w paski i z napisem oraz czarne jegginsy. Całość dopełniają fioletowe buty na grubszej podeszwie oraz fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką, na której wygrawerowana jest nazwa mojego bloga.

 

 

Prawie jak ze Szkocji

Szara bluza z napisem Terranova, czerwona spódniczka w kratkę Pepco, czarne rajstopy, czarne baleriny Biedronka, złote bransoletki Sinsay
 

Moją wymarzoną spódniczkę, czerwoną w kratę, pokazywałam już w towarzystwie białej koszuli. Tym razem poszłam o krok dalej i do elegancji postanowiłam dodać nutkę luzu, więc zestawiłam ją z szarą bluzą z napisem Denver USA Colorado. Czarna gumka w pasie fajnie zgrała się z kolorem napisu. Do tego duetu dołączyłam czarne, grubsze rajstopy oraz czarne baleriny, a także dwie złote bransoletki. Czuć tu powiew Szkocji!

 

Chwościkowy szał

Biała bluzka z baskinką New Yorker, granatowe jegginsy F&F, różowo-granatowa chusta z chwościkami Auchan, czarne botki CCC
 

Biała bluzka z baskinką pojawiła się w towarzystwie granatowych jegginsów. Do tego dołączyły czarne botki. Aby ożywić całość i dodać jej odrobinę radości, postawiłam na różowo-granatową chustę z chwościkami. Prosta stylizacja, ale z fajnym akcentem.

 

 

Witaj w Hogwarcie!

Bordowa bluza Hogwart Pepco, beżowe jeansy House, jeansowe tenisówki Biedronka, złota bransoletka Sinsay
 

Jak wspominałam przy okazji wpisu z serii Stylizacja - inspiracja, w którym na warsztat wzięłam styl Hermiony Granger, jestem chyba ostatnią osobą, która nie czytała książek o Harrym Potterze (ale planuję to nadrobić). Gdy zobaczyłam bluzę Hogwartu w Pepco, nie mogłam się jej oprzeć. Zachwyciło mnie szlachetne połączenie burgundu ze złotem. Połączyłam ją z beżowymi jeansami i jeansowymi tenisówkami. Do tego delikatna bransoletka w złotym kolorze. Może kiedyś otrzymam list z Hogwartu? Jakby co bluzę już mam. :D



Dodatki mają moc

Biała bluzka w paski i z napisem House, jegginsy F&F, srebrne, brokatowe buty Cropp, różowo-granatowa chusta z chwościkami Auchan, bransoletka z sercem
 

Białą bluzkę w paski oraz z napisem zestawiłam z jegginsami. By nieco podkręcić stylizację, postawiłam na srebrne, brokatowe buty na grubszej podeszwie i różowo-granatową chustę z chwościkami. Ostatnim elementem stylizacji jest granatowa bransoletka ze złotym sercem, na którym wygrawerowane jest moje imię. Kupiłam ją, gdy pierwszy raz wybrałam się na Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu.



Od stóp do głów w odcieniu blue

Niebieska bluza z napisem USA Terranova, jegginsy F&F, jeansowe tenisówki Biedronka
 

Niebieską bluzę z białym napisem USA połączyłam z jegginsami i jeansowymi tenisówkami. Dzięki temu wyszła mi monochromatyczna stylizacja w niebieskim kolorze z białymi akcentami.



Błysk i pastele

Jasnoróżowy sweter Kik, beżowe jeansy House, srebrne, brokatowe buty na grubszej podeszwie Cropp

Jasnoróżowy sweterek z baskinką i rozkloszowanymi rękawami pokazywałam ostatnio w duecie z bordowymi jeansami. Tym razem jednak połączyłam go z beżowymi spodniami. Do tego srebrne, brokatowe buty na grubszej podeszwie i stylizacja gotowa.


👗 Poprzednią część Stylizacji dnia znajdziesz tutaj.


***

 Co sądzisz o połączeniu spódniczki z bluzą?

Która stylizacja jest najbliższa Twojemu stylowi?

22 komentarze:

  1. Wszystkie są piękne, ta kraciasta spódniczka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. <3

      Długo marzyłam o takiej spódniczce i w końcu udało mi się ją upolować. ;)

      Usuń
  2. Mi ostatnio podoba się wszytskow kolorze przyjemnego blue :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Uwielbiam takie zestawienia, takie lookbooki, świetny wpis!
    Pierwsza stylizacja rewelacja, ja od zawsze jestem miłośniczką fioletu - jasnego fioletu :) Mam sweterek w takim kolorze :) Bardzo podobają mi się twoje buty, są genialne! :)
    Druga stylizacja super, ta spódnica naprawdę trafiona w 10 :) Uwielbiam taką kratkę :)
    Trzecia też fajna, ta chusta robi robotę a ja uwielbiam takie wyraziste dodatki :)
    Spokojnie, ja też nie czytałam HP. Oglądałam filmy ale nie wszystkie i nie w kolejności w jakiej powinnam oglądać :D Stylizacja super!
    Bardzo lubię połączenie pasków i jeansu, to super - kojarzy mi się z wakacjami i morzem :D
    Total look tez super, zwłaszcza w niebieskim odcieniu, bo bardzo lubię ten kolor :)
    Ostatnia stylizacja też mnie urzekła :)
    Nie potrafiłabym wybrać jednej- każda wpada w mój styl :) Wyglądasz cudownie! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Klaudio! ;)

      Bardzo się cieszę, że lubisz tego typu wpisy. Będzie ich więcej. ;)

      Dziękuję za tyle komplementów i to, że odniosłaś się do każdej stylizacji. Bardzo to doceniam. <3
      Uff, czyli nie jestem osamotniona w nieczytaniu HP. :D

      Buziaki! ;*

      Usuń
  4. Cześć Moniczko! <3

    Czekałam na ten post i się doczekałam :) Wspaniale stylizacje każda bardzo mi się podoba. Jest i elegancko jest i na luzie :) Każdy znajdzie coś dla siebie :)

    Spódniczka w kratkę jest cudna, marynarka tez- będzie idealna na wiosnę przywodzi na myśl kolor krokusów :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! <3

      He, he, tak, w końcu wpis się pojawił. :D Bardzo się cieszę, że wyczekiwałaś tej serii. ;) Dziękuję Ci, kochana. <3

      Tak, marynarka na wiosnę będzie jak znalazł. Nie mogłam się jednak oprzeć, by już zacząć ją nosić. :D

      Dziękuję. Ślę gorące pozdrowienia! ;*

      Usuń
  5. Najbardziej w moim stylu jest stylizacja z niebieską bluzą i bluzka w paski + chusta :) Chociaż ta fioletowa z żakietem też super, ale rzadko ostatnio je noszę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o niebieską bluzę, to mam jeszcze taką szarą z bordowym napisem. Uwielbiam je. <3 Są mega wygodne i komfortowe w noszeniu. No i fajnie się prezentują. ;)

      Też bardzo rzadko chodzę w marynarkach, ale wiosną planuję to zmienić. :D

      Dziękuję, że do mnie wpadłaś. ;)

      Usuń
  6. Połączenie bluz i spódniczek nie jest dla mnie- nie noszę bluz:)
    Z tego zestawienia, najbliższy mi „błysk i pastele”, oraz „w rytmie fioletu” (bardzo mi się podoba ta marynarka :))
    Wpadł mi w oko również zestaw „od stóp do głów w odcieniu blue”- uwielbiam niebieski :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobało Ci się kilka moich propozycji. ;)

      Dzięki. Też przesyłam Ci gorące pozdrowienia! ;*

      Usuń
  7. Trzecia i ostatnia stylizacja jest najbliższa mojemu stylowi :D
    Podoba mi się ta marynarka oraz spódniczka w kratę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że mamy coś wspólnego. :D

      Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  8. Zestaw z fioletem w roli głównej jest mim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też, he, he. :D Jeszcze zestaw ze spódniczką i bluzą. ;)

      Usuń
  9. Jestem oczarowana zestawami z tymi cięższymi butami, których nazwy zapomniałam :D Nie wiem, czy sama się za takim modelem butów nie rozejrzę, bo wyglądają rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń