29 stycznia 2022

Stylizacja-inspiracja: Avril Lavigne

Biały T-shirt z napisem House, czerwona spódniczka w kratkę Pepco, czarne rajstopy, brokatowe buty na grubszej podeszwie Cropp, czarna bransoletka H&M, czerwony pierścionek Hello Kitty

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację inspirowaną Avril Lavigne.

 

Zebrałam siły i pomysły, pora więc reaktywować serię Stylizacja-inspiracja. Ostatni wpis pojawił się bowiem... w październiku. Przygotowanie dzisiejszej stylizacji sprawiło mi mnóstwo radości nie tylko dlatego, że bardzo lubię tę serię, ale również ze względu na postać, której styl wzięłam pod lupę. Uwielbiam jej muzykę!

 

Jak zmieniał się styl Avril Lavigne na przestrzeni lat?
Ewolucja stylu Avril Lavigne

Kim jest Avril Lavigne?

Kanadyjska piosenkarka pop-rockowa, najbardziej znana z utworów Girlfriend, Sk8er Boi oraz Complicated. Jest także gitarzystką, autorką tekstów, kompozytorką, producentką muzyczną i filantropką. Miała też okazję sprawdzić się jako aktorka, a nawet projektantka mody. Urodziła się w 1984r., a jej drugie imię to Ramona. Swoją pierwszą piosenkę, pt. Can't Stop Thinking About You napisała, gdy miała 14 lat. Jej kariera rozpoczęła się w 1999 r., kiedy to została finalistką radiowego konkursu.

 

Styl Avril Lavigne 2022 rok
Styl Avril Lavigne obecnie

 

Styl Avril Lavigne: rocker-chic

Znakiem rozpoznawczym artystki są długie, blond włosy, często z kolorowymi pasemkami (różowymi lub zielonymi). Styl Avril na przestrzeni lat ewoluował: eksperymentowała ze skaterskim lookiem, gotyckimi przebraniami i outfitami w wersji glam. Jej stylizacje wpisują się w punkowo-rockową estetykę. W jej outfitach królowały paski, krata, krawaty, ćwieki, czaszki, masywne buty, bluzy i T-shirty z grafikami. Lubowała się raczej w ciemnych kolorach, głównie w czerni (z czerwonymi lub różowymi akcentami) i głębokim fiolecie. Artystka stworzyła własny styl i pozostała mu wierna. Powróciła po latach i wciąż wygląda tak, jak wówczas, gdy debiutowała (zarówno pod względem wyglądu, jak strojów).

 

Stylizacja - inspiracja: Avril Lavigne: Czerwona spódniczka w kratę Pepco, biały T-shirt z napisem House, czarne rajstopy, brokatowe buty na grubszej podeszwie Cropp, czarna bransoletka H&M, czerwony pierścionek Hello Kitty

Stylizacja-inspiracja: ubierz się w stylu Avril Lavigne

Tworząc stylizację inspirowałam się głównie outfitami Avril z początków jej kariery. Jako, że Lavigne często nosiła koszulki z nadrukami, wybrałam biały, luźny T-shirt z napisem I 💗 Cats i połączyłam go z czerwoną spódniczką w kratkę. Dobrałam do tego czarne, grubsze rajstopy oraz cięższe obuwie - zdecydowałam się na srebrne, brokatowe buty na czarnej, grubszej podeszwie. Całość dopełniają dodatki - czarny choker, który pełni funkcję bransoletki oraz czerwony pierścionek z głową Hello Kitty. Nie sądziłam, że kiedykolwiek go założę do jakiejś stylizacji, a tu sprawdził się idealnie. Nie dość, że nawiązuje do napisu z mojego T-shirtu (o miłości do kotów), to jeszcze odniesienie do piosenki Avril, pt. Hello Kitty.  Przygotowanie tej stylizacji sprawiło mi dużo radości.

 

Czerwony pierścionek Hello Kitty, czerwona spódniczka w kratkę, czarne rajstopy, srebrne, brokatowe buty na grubszej podeszwie

Ciekawostki o Avril Lavigne

☠️ Avril wraz ze swoim zespołem wystąpiła gościnnie w produkcji Sabrina, nastoletnia czarownica (serial mojego dzieciństwa), gdzie wykonała utwór Sk8er Boi. Był to odcinek 8 sezonu 7. 

☠️ W 2008 roku piosenkarka stworzyła własną linię odzieżową, którą nazwała Abbey Dawn (nazwa wzięła się od przezwiska z dzieciństwa). Ubrania i dodatki zaprojektowane przez nią można było kupić w butikach amerykańskiej firmy Kohl's. Początkowo twarzą marki była wyłącznie Avril, później zaczęły ją zastępować mniej znane modelki. W 2010 r. stworzyła kolekcję Abbey Dawn for Alice in Wonderland nawiązującą do filmu Alicja w Krainie Czarów. Napisała i nagrała do niego także utwór, pt. Alice.

☠️ Lavigne próbowała swoich sił nie tylko w aktorstwie i projektowaniu ubrań, ale wypuściła też trzy zapachy sygnowane swoim nazwiskiem. W 2009 światło dzienne ujrzały perfumy Black Star, w 2010 - Forbidden Rose, a w 2011 Wild Rose.

 

Jak ubrać się w stylu Avril Lavigne?

 

☠️ Autorka hitu Sk8er Boi od 2008 r.posiada nawet własną linię gitar firmy Fender. Model nazywa się Fender Avril Lavigne Telecaster. W 2012 r. Lavigne stworzyła kolejny model sygnowany swoim nazwiskiem.

☠️ Do tej pory Avril wydała 6 albumów muzycznych: Let Go (2002), Under My Skin (2004), The Best Damn Thing (2007), Goodbye Lullaby (2011), Avril Lavigne (2013) oraz Head Above Water (2019).

☠️ W listopadzie 2021 wydała nowy singiel Bite Me (polecałam go w podsumowaniu listopada), którym nawiązuje do swoich muzycznych i wizerunkowych korzeni. W styczniu tego roku ukazał się jej kolejny utwór I Love It When You Hate Me we współpracy z Blackbearem. Premiera siódmego albumu artystki, pt. Love Sux planowana jest na 25 lutego 2022 r. Nie mogę się doczekać!


***

Co sądzisz o stylizacji?

Kojarzysz Avril Lavigne? Lubisz jej muzykę?


23 komentarze:

  1. Wszystkie piękne :) Muzyki chyba nie kojarzę, ale chętnie posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)

      Avril ma bardzo fajne piosenki. Polecam gorąco. <3

      Usuń
  2. Dobry wieczór Moniko! <3

    Kojarze tę piosenkarkę z gazety Bravo, kiedyś namiętnie je kupowałam jak byłam nastolatką. I wiesz w sumie jak Avril szukałam długo swojego stylu. Czasami zachaczał o rockowy a nawet goth czy emo. Długo szukałam tego w czym czuję się najlepiej. :) Do rockowego stylu mam słabość, lubię np połączenie zwiewnej sukienki z glanami i ramoneską :)

    Twoja spódniczka w kratkę jest cudowna, wiele stylizacji z nią zrobisz bo jest pobadczasowa :)

    Moc cudowności dla Ciebie, trzymaj się ciepło. Mam nadzieję, że u Ciebie nie ma takich wichur i śnieżyc jak u mnie :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! <3

      Super, że ją kojarzysz. Ja zaczytywałam się w magazynie "Fun Club". Co to były za czasy! :D Znalezienie własnego stylu nie zawsze jest takie proste. Jednym zajmuje więcej, innym mniej czasu. Wszystkie doświadczenia i eksperymenty są jednak po coś. By w końcu odkryć, w czym czujemy się najlepiej. ;)

      Dziękuję. Marzyłam o takiej spódniczce od dłuższego czasu. <3

      Dzięki. :* U mnie też przeraźliwie wieje, ale na szczęście śnieżycy nie ma. :D

      Buziaki! Trzymaj się ciepło i bezpiecznie! ;*

      Usuń
  3. Piosenkarkę kojarzę, jest bardzo charakterystyczną postacią :D Twoja stylizacja stylizacja nawet podoba mi się bardziej niż stylizacje Avril ❤ Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Pamiętam, że pierwszy raz jej piosenkę usłyszałam na zajęciach z j.angielskiego. <3

      Aww! Jak miło mi to czytać. Dziękuję Ci za wspaniały komplement. <3

      Usuń
  4. Stylizacja dosłownie jak zdjęcia z Avril :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle mi miło, że tak uważasz. Dziękuję za komplement. <3

      Usuń
  5. Woww, super stylizacja :) Wygląda jak zdjęte z Avril :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Dziękuję za mega komplement! <3 Bardzo się cieszę, że stylizacja się udała. ;)

      Usuń
  6. Fajna stylizacja, w stylu Avril ;)
    Nie w moim stylu, ponieważ piosenkarka ubiera się zupełnie inaczej niż ja:)
    Jej piosenki też niezbyt mi się podobają, jednak parę piosenek z płyty „Goodbye Lullaby” słucham do tej pory :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie. ;)

      Z tej płyty bardzo lubię piosenki "What the Hell", "Wish You Were Here" i "Smile". <3

      Dziękuję, że podzieliłaś się swoją opinią. ;)

      Ślę pozdrowienia! ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajna stylizacja! Super spódniczka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że stylówka Ci się spodobała. ;)

      Dziękuję i też ślę gorące pozdrowienia! ;)

      Usuń
  8. Dein Rock finde ich total schön!
    Liebe Grüße
    Christine

    OdpowiedzUsuń
  9. Find out the Top Fashion Trends Browse & Shop The Latest Essentials Ready-to-wear, bags, luggage Shipping worldwide.

    STUDIONAFAY
    STUDIONAFAY Facebook
    STUDIONAFAY Instagram
    STUDIONAFAY Pinterest
    STUDIONAFAY Twitter

    OdpowiedzUsuń