8 kwietnia 2022

Stylizacje dnia: jeansy na różne sposoby, zakolanówki

Stylizacje dnia

Hejka!

Szukasz pomysłu, w co się ubrać? Zerknij i daj się zainspirować.

  

Nazbierałam odpowiednią liczbę Stylizacji dnia, więc nadeszła pora na modowy wpis. Kilka zdjęć udało mi się zrobić na dworze, z czego bardzo się cieszę. Trzymam mocno kciuki, żeby szybko się ociepliło i bym mogła wrócić do robienia zdjęć stylizacji na dworze.


Pepitka i zakolanówki

Biała bluzka New Yorker, spódnica w pepitkę House, rajstopy imitujące zakolanówki z sercami Mailyn, czarne botki CCC, bransoletka z gwiazdkami Sinsay

Od dawna marzyła mi się stylizacja z zakolanówkami, ale nie byłam przekonana, czy będę w nich dobrze wyglądała. W końcu się odważyłam i zainwestowałam w rajstopy, które wyglądają jak zakolanówki (upolowałam je na promocji w Rossmannie). Do tego mają przeurocze serduszka u góry. Jestem nimi zauroczona. Dobrałam do nich białą bluzkę, spódniczkę w pepitkę oraz czarne botki, które sprawiają wrażenie, jakby tworzyły jedność z zakolanówkami. Całość dopełniłam złotą bransoletką z gwiazdkami. Stylizacja to biało-czarna klasyka z niewielkim czerwonym akcentem.

 

Inną propozycję stylizacji ze spódniczką w pepitkę znajdziesz poniżej:

🠊 W co się ubrać na Walentynki?

 

Różowa bluzka i pasek

Różowa bluzka z długim rękawem Aldi, granatowe jeansy C&A, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, czarny pasek ze złotą klamrą w kształcie kółek Sinsay

Bluzkę z długim rękawem w kolorze brudnego różu połączyłam z granatowymi jeansami. Aby dodać charaktery basicowym elementom, dobrałam czarny pasek ze złota klamrą w kształcie kółek. Sprawia on, że outfit w swej prostocie prezentuje się tak na bogato, stylowo. Nie mogło zabraknąć tu moich jasnofioletowych butów na grubszej podeszwie.

 

Różową bluzkę w innej odsłonie znajdziesz tutaj:

🠊 Długi sweter w casualowej stylizacji

 

 

Fiolet rządzi

Jasnofioletowa marynarka Reserved, szara bluzka z napisem Biedronka, granatowe jeansy C&A, białe trampki Diverse, granatowa bransoletka z sercem

Wiosenne stylizacje kojarzą mi się głównie z radosnymi, pastelowymi barwami, dlatego pokusiłam się o jasnofioletową marynarkę z kwiecistą podszewką. Dobrałam do niej szarą bluzkę z napisem Just Smile i zestawiłam z granatowymi jeansami. Na stopy powędrowały białe trampki. Biżuterię stanowi granatowa bransoletka ze złotym sercem, na którym wygrawerowane jest moje imię.

 

Fioletową marynarkę w innej odsłonie zobaczysz w tym wpisie:

🠊 Stylizacje dnia: outfity na każdy dzień tygodnia

 

 

Cool Vibes

Bluzka w paski i z napisem Auchan, bordowe jeansy Terranova, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, brązowy, cienki pasek

O moim upodobaniu do bluzek w paski wspominałam nieraz. Tym razem wybrałam model z brązowym napisem cool vibes, w który litery o zostały zastąpione serduszkami - urocze. Do białej bluzki w paski dobrałam burgundowe jeansy z brązowym, cienkim paskiem oraz jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie, które fajnie przełamują całość.

 

Zobacz inną propozycję wystylizowania burgundowych spodni:

🠊 Stylizacja - inspiracja: Pani Jesień

 

 

Z kokardkami

Jasnoszara kurtka butik, chusta z chwościkami Auchan, granatowe jeansy C&A, białe trampki z kokardami Diverse

 

To zmodyfikowana wersja trzeciej stylizacji. Baza pozostaje taka sama: szara bluzka z napisem Just Smile, granatowe jeansy i białe trampki, do których przywiązałam trójkolorowe kokardki. Na górę włożyłam jasnoszarą kurtkę oraz różowo-granatową chustę z chwościkami.

 

Zerknij do poniższego wpisu, by zobaczyć chustę z chwościkami w innej odsłonie:

🠊 Stylizacje dnia:  7 pomysłów na codzienne stylizacje

 

I've got the power

Limonkowa bluza Reserved, granatowe jeansy C&A, jasnopomarańczowe buty na grubszej podeszwie Cropp, złota bransoletka z sercem Sfera

Czas na energetyczną propozycję. Limonkową, basicową bluzę połączyłam z granatowymi jeansami oraz moim najnowszym nabytkiem, czyli jasnopomarańczowymi butami na grubszej podeszwie. To identyczny model, jak te jasnofioletowe, ale te wyróżniają się jeszcze bardziej. Lubię takie kolorystyczne akcenty, gdyż wnoszą nieco radości do outfitu i potrafią go odmienić. Ostatnim elementem jest złota bransoletka z serduszkiem z kryształkami i motywem oka.

 

Limonkową bluzę w wakacyjnym wydaniu zobaczysz w tym poście:

🠊 11 pomysłów na codzienne stylizacje - edycja lato/jesień

 

 

Nietypowa bransoletka

Różowa bluza z motywem kwiatowym i napisem Pepco, granatowe jeansy C&A, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, szaro-srebrna gumka do włosów z uszami Cropp

Pudrowo-różową bluzę z motywem kwiatowym i napisem Love yourself, think positive, you are perfect połączyłam w duet z granatowymi jeansami. Dołożyłam do tego jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie. W roli bransoletki obsadziłam z kolei szaro-srebrną gumkę do włosów z uszami.

 

Inny pomysł na tę bluzę odnajdziesz poniżej:

🠊 11 stylizacji na co dzień - w stronę jesieni

 

 

***

Co sądzisz o stylizacjach?

Jaki element garderoby marzy Ci się obecnie?

20 komentarzy:

  1. Oh so many cute looks here and love the pops of pastels you have in so many of your looks. Love!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ta spódniczka w pepitkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałabym wybrać stylizację, która mi się najbardziej podoba, to byłaby właśnie ta ze spódniczką w pepitkę. <3

      Usuń
  3. Ta z zakolanówkami jest boska!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Moniś <3

    I znów świetne stylizacje. Wiesz czekałam na ten wpis, bardzo takie lubię :)

    Pięknq jest ta spódniczka w pepitkę, swego czasu miałam zakolanówki ale ostatecznie teraz mam do nich mieszane uczucia. Ale Ty wyglądasz świetnie, masz zgrabne nogi to i ładnie na nich się prezentują.

    Pięknie, wiosennie, stylizacje na 10 ❤️

    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! <3

      Moje serce się raduje, gdy czytam, że mój wpis był przez Ciebie wyczekiwany. ;)

      Dziękuję. <3 Ile miłych słów. ;)

      Przesyłam Ci wiosenne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  5. 1. stylizacja według mnie rządzi :D Chodzi mi po głowie od dłuższego czasu zakup karmelowego kapelusza, ale cały czas się waham, czy będę go nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że i Tobie spodobała się ta stylizacja. <3

      Rozumiem, ale dopóki go nie kupisz, nie będziesz wiedziała, czy będziesz go nosiła. :D Miałam tak z beretem - podobał mi się, ale nie byłam pewna, czy będę go nosiła. Wstrzymywałam się, gdyż nie chciałam wyrzucić pieniędzy w błoto. Aż tu pewnego dnia wypatrzyłam piękny, czarny beret w Biedronce za... 10 zł! Wzięłam. Noszę go bardzo rzadko, ale nie żałuję zakupu. Przydaje się do stylizacji, czy jako rekwizyt do zdjęć. Warto zapolować na wymarzony kapelusz podczas wyprzedaży. ;)

      Usuń
  6. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się spodobała, jednakże oprócz niej również postawiłabym na stylizację numer 2,4,6 i 7 :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że aż tyle stylizacji przypadło Ci do gustu. <3

      Dziękuję i przesyłam Ci wiosenne pozdrowienia! ;*

      Usuń