9 czerwca 2022

Strefa Kinomaniaczki: weselna randka, liceum, przekręty...

Pretty Man, czyli chłopak do wynajęcia; Focus; Powrót do liceum

Hejka!

Nie masz pomysłu, co obejrzeć? Zapraszam!

 

 

Rozsiądź się wygodnie, bo dzisiejsza Strefa Kinomaniaczki jest na bogato. Znajdziesz w niej aż 9 propozycji produkcji do obejrzenia. Zaczynajmy!

 

 

Pretty Man, czyli chłopak do wynajęcia/ The Wedding Date (2005)

Pretty Man, czyli chłopak do wynajęcia/ The Wedding Date (2005)

Kat Ellis wynajmuje Nicka, mężczyznę do towarzystwa, by udawał jej chłopaka na ślubie młodszej siostry.

 

Pretty Man, czyli chłopak do wynajęcia/ The Wedding Date (2005)

 

Myślę, że za Tobą tęskniłbym, nawet gdybyśmy się nigdy nie spotkali.


Super dobrana para głównych bohaterów. Między nimi czuć było chemię. Przyjemny, uroczy, ciepły film w sam raz na poprawę humoru. Bardzo spodobała mi się scena tańca - genialnie ją nakręcono. Dzięki tej produkcji przypomniałam sobie o dwóch fajnych piosenkach: The Corrs - Breathless, Michael Bubble - Sway. Serdecznie polecam!




 

 

The Good Doctor sezon 5 (2022)

The Good Doctor sezon 5 (2022)


Dalsze losy genialnego chirurga, Shauna Murphyego, cierpiącego na zaburzenia ze spektrum autyzmu. Czy ślub z Leą dojdzie do skutku?

 

The Good Doctor sezon 5 (2022)

Druga część 5 sezonu utrzymała poziom. Oj, działo się, działo. Końcówka mega wzruszająca, wydawało się, że wszystko skończy się dobrze, a tu taki zwrot akcji i wprowadzenie do sielanki wątku kryminalnego. Nie mogę się doczekać kolejnego sezonu.



Powrót do liceum/ Senior Year (2022)

Powrót do liceum/ Senior Year (2022)

Cheerleaderka podczas występu ulega wypadkowi i zapada w śpiączkę. Budzi się po 20 latach i musi przystosować się do nowej rzeczywistości.

 

Powrót do liceum/ Senior Year (2022)

 

37- latka w liceum - czy to się może udać? Klimat lat 90 vs współczesność - interesujące zestawienie. Znane i lubiane piosenki. Ciekawa fabuła, momentami wzruszająca. Produkcja przewidywalna, ale przyjemna. Fajnie było zobaczyć Rebel Wilson w innej roli niż do tej pory. Spodobało mi się, że w filmie odtworzono teledysk do piosenki Britney Spears, pt. (You Drive Me) Crazy.

 


 



Focus (2015)

Focus (2015)

Oszust zaczyna uczyć fachu młodą dziewczynę. Między nimi zaczyna rodzić się uczucie.

 

Focus (2015)

Lekki i przyjemny film o przekrętach. Produkcja trzyma w napięciu i zaskakuje do samego końca. Duet Smith i Robbie spisał się bardzo fajnie. 



Perfekcyjne połączenie/ A Perfect Pairing (2022)

Perfekcyjne połączenie/ A Perfect Pairing (2022)

Lola, ambitna importerka win z Los Angeles, udaje się do Australii, by pozyskać ważną klientkę. Aby osiągnąć swój cel, zatrudnia się na owczej farmie, gdzie będzie pracować pod okiem tajemniczego Maxa.

 

Perfekcyjne połączenie/ A Perfect Pairing (2022)


Ciepły, przyjemny film, piękne widoczki, realia życia w Australii i urocza Victoria Justice, która stworzyła z Adamem Demosem zgrany duet. Czego chcieć więcej? Film mi się podobał. Przywiódł mi na myśl inny, nieco podobny - Miłość pod jednym dachem. W nim też główną rolę grał Demos.



Książę i projektantka/ Fit for a Prince (2021)

Książę i projektantka/ Fit for a Prince (2021)

Cindy, zdolna projektantka mody, ma przygotować suknie na bal charytatywny. Sprawy przybierają nieoczekiwany obrót, gdy na swojej drodze spotyka księcia Ronana. 

 

Książę i projektantka/ Fit for a Prince (2021)

Jest to współczesna wersja Kopciuszka, a ja lubię takie klimaty, więc nie mogłam nie obejrzeć tego filmu. Ciepły, przyjemny, uroczy, z modą w tle. Nie zawiodłam się.

  



Parkingowy/ The Valet (2022)

Parkingowy/ The Valet (2022)

Gwiazda filmowa, by ukryć swój romans z żonatym kochankiem, zaczyna spotykać się z mężczyzną  pracującym jako parkingowy.

 

Parkingowy/ The Valet (2022)

Film oparty na francuskiej komedii z 2006 roku. Tym, co mnie zaskoczyło na samym początku była długość produkcji - ok. 2 godziny. Film był całkiem ok, ale bez szału. Druga połowa nieco lepsza. Pojawiły się nieoczekiwane zwroty akcji.



Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie/Scusa ma ti chiamo amore (2008); Wybacz, ale chcę się z Tobą ożenić/ Scusa ma ti voglio sposare (2010)

 
Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie/Scusa ma ti chiamo amore (2008); Wybacz, ale chcę się z Tobą ożenić/ Scusa ma ti voglio sposare (2010)

Alex, 37- letni dyrektor agencji reklamowej w wyniku zderzenia poznaje Niki, 17 - letnią uczennicę liceum. Między nimi rodzi się uczucie. Czym mimo ogromnej różnicy wieku uda im się stworzyć związek?

 

Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie/Scusa ma ti chiamo amore (2008)


Filmy powstały na podstawie książek autorstwa Federico Moccia. Nie czytałam jej, natomiast filmy mnie nie przekonały. Nie podobało mi się, że główna bohaterka tak narzucała się mężczyźnie, a po kilku dniach znajomości wskoczyła mu do łóżka. Dziwne było dla mnie też zachowanie rodziców dziewczyny, którzy tak właściwie nie przejęli się całą sytuacją. Odtwórcy głównych ról są bardzo atrakcyjni (zwłaszcza aktorka grająca Niki), ale to nie wystarczy. Kontynuacja też niestety nie zrobiła na mnie wrażenia. Z braku laku można obejrzeć, ale nie zachęcam.


***

Jakie filmy/seriale lubisz oglądać?

Znasz którąś z produkcji, o których wspomniałam?

16 komentarzy:

  1. Nie znam żadnej z tych produkcji, ja rzadko sięgam po filmy czy seriale, a jak już sięgam to po te z rysem historycznym albo na faktach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy wybór. ;)
      Widziałam, że u Ciebie na blogu ostatnio zrobiło się bardzo książkowo. ;)

      Usuń
  2. Cześć Moniś ❤️

    " Pretty man" oglądałam, to jeden z moich ulubionych filmów :) Lubię do niego wracać :) A resztę filmów muszę nadrobić :) " Książę i projektantka" brzmi uroczo :)

    Życzę Ci udanego weekendu ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! <3

      Cieszę się, że też bardzo lubisz ten film. <3
      Życzę Ci w takim razie udanego seansu. ;)

      Dziękuję. Pięknego weekendu! <3

      Usuń
  3. Znam osobiście 'Wybacz, ale będę mówiła Ci skarbie' - oglądałam daaawno, na jakimś babskim wieczorze w.. liceum :D Ale sentymentalna podróż :P Ale z tego co kojarzę był słaby, też nas rozczarował, bo oglądaliśmy na fali popularności tego autora i jego ekranizacji :) Nawet nie wiedziałam, że jest 2 część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te filmy poleciła mi koleżanka. Wcześniej ich nie znałam. Podobno książki lepsze, ale nie miałam okazji ich czytać. Filmy wcale mnie do tego nie zachęciły. :D

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe propozycje, niektóre z nich chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej z powyższych produkcji, nie kojarzę- biorąc pod uwagę to, że jestem wielką miłośniczką kryminałów i thrillerów, nie jest to żadnym zaskoczeniem (chyba :D)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie, nic dziwnego, że nie widziałaś ani jednego filmu z moich propozycji. :D
      Dzięki za odwiedziny. Buziaki! ;*

      Usuń
  6. Ostatnio zaczęłam oglądać Senior year, ale jakoś nie wciągnął mnie ten film. Liczyłam na jakąś bardziej śmieszną komedię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Mnie się bardzo podobało zderzenie lat 90. ze współczesnością i to jak bohaterka musiała się odnaleźć w nowej rzeczywistości. ;)

      Usuń
  7. We are watch ing the good doctor

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, nie pamiętam, kiedy ostatnio na luzie oglądałam jakiś serial czy film. Chyba trzeba to zmienić. Twoje propozycje są całkiem przyjemne, ale nic mnie specjalnie nie zaintrygowało.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdowanie czasu dla siebie jest bardzo ważne. Luźne filmy, czy seriale to fajny pomysł na relaks. ;) Rozumiem, dzięki za opinię. ;)
      Ślę słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń