12 czerwca 2022

Stylizacje dnia: mięta i fiolet

Stylizacje dnia: 7 stylizacji na 7 dni tygodnia

Hejka!

Zapraszam Cię na nową dawkę Stylizacji dnia.

 

Pogoda dopisuje, jest ciepło i słonecznie, aż chce się działać i tworzyć ciekawe stylizacje.  Dziś na tapet bierzemy Stylizacje dnia z ostatniego czasu. Tak, dobrze widzisz, mówi się wziąć coś na tapet (niem. etwas aufs Tapet bringen), a nie na tapetę. Słowo tapet pochodzi z języka niemieckiego i oznaczało pierwotnie stół przykryty zielonym suknem, przy którym toczyły się obrady. Czyli wszystko się zgadza, gdyż to wyrażenie oznacza właśnie zająć się tematem, omówić jakieś zagadnienie. Koniec ciekawostek, czas na outfity!

 

Miętowe orzeźwienie 

Mietowy T-shirt z napisem Beauty and it's best Pepco, miętowy sweterek Auchan, granatowe jegginsy F&F, jasne tenisówki w kwiaty Aldi, złota bransoletka Sinsay
 

Mamy tutaj miętowy duet (miętowy to jeden z czterech moich ulubionych kolorów). T-shirt z napisem Beauty and it's best zestawiłam z cienkim sweterkiem w tym samym kolorze. Dodałam do tego granatowe jegginsy, jasne tenisówki w kwiaty oraz złotą bransoletkę z księżycami i diamencikami. Wygodny outfit gotowy!

 

Inną propozycję wystylizowania miętowego T-shirtu znajdziesz poniżej:

🎀 11 stylizacji na lato i wakacje 

 

 

Batgirl

Szara koszulka z różowym symbolem Batmana Sinsay, jasnofioletowa, trapezowa spódnica House, różowe espadryle z cekinami Aldi, czarna bransoletka z ptaszkiem
 

Szary T-shirt z efektem sprania i różowym symbolem Batmana pokazywałam ostatnio w nieco luźniejszej odsłonie. Tu też mamy luźny charakter, ale w nieco bardziej eleganckim wydaniu. A to dzięki espadrylom z cekinami. Koszulkę połączyłam z liliową, trapezową spódniczką. Ostatnim elementem jest czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem.

 

Jeśli chcesz się dowiedzieć, czym różni się kolor liliowy od lawendowego zerknij tutaj:

🎀 Wakacyjny total look

 

 

 

 Mistrzowska stylizacja

Żółty T-shirt Champion 96 Femme Luxe, granatowe jegginsy F&F, jasne tenisówki w kwiaty Aldi, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem

Żółtą koszulkę z napisem Champion 96 (zastanawia mnie, czemu tak ciężko zdobyć T-shirt z tym rocznikiem) zestawiłam z granatowymi jegginsami i jasnymi tenisówkami w drobne kwiaty. Ostatnim elementem stylizacji jest czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem

 

Aby zobaczyć ten T-shirt w innej odsłonie zerknij do poniższego wpisu:

🎀 Wakacyjna stylizacja T-shirt w stylu amerykańskiego college'u

 

 

Subtelna nutka mięty

Miętowy T-shirt Born to be Pepco, miętowa jeansowa kurtka Sinsay, granatowe jegginsy F&F, dżunglaste tenisówki Auchan, torebka aparat Zaful
 

Kolejna stylizacja z subtelną nutką mięty. Koszulkę z krótkim rękawem i kwiatowym napisem Born to be połączyłam w duet z miętową, jeansową kurtką. Jakoś ostatnio spodobało mi się taka kombinacja, a jak coś mi się spodoba to noszę to potem non stop. :p Nie mogło zabraknąć granatowych jegginsów oraz torebki w kształcie aparatu. Wisienką na torcie są dżunglaste tenisówki.

 

Inną stylizację z tymi tenisówkami znajdziesz tutaj:

🎀 Jeans x 2 i Węzełek

 

 

 Jasny fiolet i butelkowa zieleń

T-shirt w kolorze butelkowej zieleni New Yorker, jasnofioletowa marynarka Reserved, granatowe jegginsy, janse buty w kwiaty Aldi, złota bransoletka Sinsay

Jasnofioletowa marynarka powraca tym razem w towarzystwie T-shirtu w odcieniu butelkowej zieleni. Uważam, że to całkiem udane połączenie. Znów pojawiają się niezastąpione granatowe jegginsy i jasne buty w kwiaty, które ostatnio często wybieram. Z biżuterii postawiłam na złotą bransoletkę z gwiazdkami i kuleczkami.

 

 

Kociara

Białt T-shirt I heart cats House, granatowe jegginsy F&F, torebka aparat Zaful, janse tenisówki w kwiaty Aldi, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem
 

O białym T-shircie z napisem I 🧡 cats przypomniałam sobie, tworząc stylizację inspirowaną Avril Lavigne. Z racji tego, że jest on krótszy, zestawiłam go z jegginsami z wysokim stanem. Dodatki to niezawodna torebka w kształcie aparatu, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem oraz jasne tenisówki w kwiaty

 

 

Wsiąść do pociągu...

Żółty T-shirt Sinsay, jasnofioletowa marynarka Reserved, granatowe jeansy C&A, janse tenisówki w kwiaty Aldi, brzoskwiniowa torebka na łańcuszku Sinsay, złota bransoletka Sinsay
 

Ostatnia stylizacja na dziś bardzo miło mi się kojarzy, gdyż miałam ją podczas zwiedzania zabytkowego taboru kolejowego (pisałam o tym w podsumowaniu maja). Żółty, basicowy T-shirt zestawiłam na zasadzie kontrastu z jasnofioletową marynarką. Dobrałam do tego granatowe jeansy i jasne tenisówki w kwiaty. Nie zabrakło brzoskwiniowej torebki na złotym łańcuszku oraz minimalistycznej, złotej bransoletki.

 


***

Lubisz nosić marynarki?

Jaki kolor (kolory) jest Twoim ulubionym?

24 komentarze:

  1. U mnie mało jest kolorów w szafie bardziej są to kolorowe kurtki lub dodatki a baze mam raczej stonowaną no i prawie zawsze białe buty :P fajnie połączyłaś dodatki, widać ze dobrze się czujesz w tym co pokazujesz i tak trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za docenienie i przemiłe słowa. <3 Tak, staram się tworzyć takie stylizacje, w których będę czuła się komfortowo. ;) Kolorowe dodatki robią robotę! ;)

      Usuń
  2. Cześć!
    Piękne stylizacje, wiele mogę się od Ciebie nauczyć. Sama nie umiem jeszcze dobierać ze sobą takich ciekawych kolorów aby to wyglądało estetycznie ale z chęcią zaczerpnę sporo inspiracji od Ciebie!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! ;)

      Jest mi niezmiernie miło czytać Twój komentarz. Dziękuję za komplement. <3

      Serdecznie zapraszam Cię ponownie na mój blog po więcej. ;)

      Dzięki. Ślę słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  3. Ta stylizacja z miętową kurtką bardzo w moim guście! :D Podoba mi się też fioletowy żakiet, ale wiem, że bym nie nosiła za często :D No i ta spódnica z guziczkami w liliowym kolorze - taki 'model' ostatnio za mną chodzi!! Tylko może w innych kolorze, bardziej uniwersalnym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. ;) Uwielbiam takie jeansowe kurtki. Mam ich kilka w swojej kolekcji. Wszystkie z Sinsaya. :D Marynarkę może nie noszę jakoś bardzo często, ale jednak po nią sięgam. Mam fajne pomysły, jak jeszcze można ją wystylizować. Teraz będę raczej rzadziej ją nosić, bo jest coraz cieplej. :D Spódniczkę z guziczkami upolowałam w zeszłym roku w House na przecenie. Była jeszcze taka sama tylko w przygaszonej żółci. Powiem Ci, że wbrew pozorom ten fiolecik pasuje mi do wielu ubrań. Ale po prostu ja gustuję w jasnych, pastelowych kolorach, więc dlatego tak dobrze mi on współgra z innymi ciuchami. ;)

      Usuń
  4. Zawsze się się u Ciebie można czegoś nowego dowiedzieć :D Batgirl dla mnie wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Das T-Shirt finde ich total süß!
    Liebe Grüße
    Christine

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Jak zwykle niezwykle inspirujesz! :) Wszystkie twoje stylizacje bardzo mi się podobają, każda ma w sobie to coś, każda wygląda super i każda sprawdzi się na różne okazje :)
    Racja, pogoda dopisuje i aż chce się tworzyć kolorowe, wakacyjne outfity ^^
    Ja w zasadzie nie mam ulubionego koloru. Myślałam nad tym długo, ale podoba mi się sporo kolorów w różnych kontekstach. Np. podoba mi się ciemnozielony kolor ścian i niebieski kolor u kwiatów. W stylizacjach lubię naprawdę wiele kolorów, w różnych sezonach! Np. wiosną lubię róż, fiolet - we wszystkich odcieniach a jesienią bordo i musztardowy :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Klaudio! ;)

      Nawet nie wiesz, jak miło mi czytać Twoje słowa. <3 Ogromnie Ci za nie dziękuję. <3
      Tak, ja już czuję ten letni, wakacyjny klimat. ;)
      Bardzo ciekawa odpowiedź. Ja mam stałą czwórkę moich ulubionych kolorów (pastelowy róż, pastelowy fiolet, miętowy i brzoskwiniowy), natomiast inne kolory też mi się podobają. Ale te są dla mnie najpiękniejsze. :D

      Dziękuję Ci ślicznie za odwiedziny. Buziaki! ;*

      Usuń
  7. Dobry wieczór Moniczko ❤️

    I znów jest mój ulubiony typ posta :) Kocham takie z kilkoma stylizacjami :) I znów wszystkie są śliczne :)

    Marynarki uwielbiam :) A mój ulubiony kolor to pudrowy róż, choć ostatnio lubię też liliowy :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! ;*

      Wyczułam, że czekasz na ten wpis, więc się pojawił, he, he. Cieszę się, że tak lubisz tę serię. <3 Dziękuję. <3

      Pastelowe kolory wymiatają. ;)

      Ślę słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajne stylizacje, czwarta to mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Moimi faworytkami są natomiast druga i ostatnia. ;)

      Usuń