6 czerwca 2022

Spódniczka w pepitkę i koszulka z Batmanem

Szary T-shirt z logo Batmana Sinsay, spódniczka w pepitkę House

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację.

 

Jak tam po weekendzie? Niestety wolne jak zwykle zleciało zbyt szybko. U mnie pogoda dopisała i udało mi się zrobić zdjęcia dwóch stylizacji. Dziś natomiast przychodzę z outfitem z początku maja. W roli głównej ponownie spódniczka w pepitkę.

 

Ciemnoszary T-shirt Sinsay, spódniczka w pepitkę House, jasnoszare tenisówki Pepco

Spódniczka w pepitkę, T-shirt Batman

Spódniczkę w pepitkę pokazywałam już w wersji eleganckiej i na luzie. Tak mi się spodobała, że w ostatnim czasie bardzo często ją nosiłam i eksperymentowałam ze sposobami jej wystylizowania. Dziś ponownie w wersji codziennej. Spódniczkę w pepitkę zestawiłam tym razem z ciemnoszarym T-shirtem z efektem sprania z różowym logo Batmana. Na tę koszulkę czaiłam się od jakiegoś czasu. Bardzo spodobało mi się połączenie kolorystyczne. Początkowo miałam jej nie kupować, ale gdy pojawiła się na nią promocja w Sinsayu, wzięłam nie jedną, a dwie. Druga jest różowa z czarnym logo Batmana. Zdziwiło mnie, że S jest dosyć obszerna, ale to w sumie dobrze, bo lubię luźniejsze T-shirty.

 

Jasnofioletowy lilak pospolity / bez

 

Inne propozycje stylizacji ze spódniczką w pepitkę znajdziesz poniżej:

👗 Jak nosić spódniczkę w pepitkę?

👗 Walentynkowa stylizacja ze spódniczką w pepitkę

👗 Spódniczka w pepitkę i T-shirt

👗 Stylizacje dnia: jeansy na różne sposoby, zakolanówki

Nowy Batman

Pozostając w temacie Batmana gorąco polecam Ci film o tym superbohaterze, który niedawno był w kinach. Moje wrażenia po jego obejrzeniu znajdziesz w tej Strefie Kinomaniaczki. Przy okazji polecam też trylogię z Christianem Balem w roli tytułowego człowieka-nietoperza.

 

Szay T-shirt z logo Batmana Sinsay, spódniczka w pepitkę House, szare tenisówki Pepco, bransoletka, torebka aparat

Szare tenisówki, torebka aparat, bransoletka z ptaszkiem

Do duetu Batman x pepitka dobrałam jasnoszare tenisówki, torebkę w kształcie aparatu oraz czarną bransoletkę ze złotym ptaszkiem. Zdjęcia udało mi się zrobić na tle fioletowego lilaka pospolitego, zwanego potocznie (błędnie) bzem.

 

Ciemnoszara koszulka Sinsay, spódniczka w pepitkę House


***

Co sądzisz o T-shirtach z nadrukami?

Jak wystylizowałabyś spódniczkę w pepitkę?

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że stylizacja Ci się spodobała. Dziękuję. ;)

      Przyjemnego wieczoru! ;)

      Usuń
  2. Fajne i ciekawe połączenie :)
    Na wzorach, można się „wyłożyć i przesadzić”, ale w nie w przypadku tej stylizacji :)
    Nie przepadam za koszulkami z nadrukami- wolę jakieś napisy( nie wiem czy można to zaliczyć jako nadruk:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie. ;)
      Masz rację, z łączeniem różnych wzorów trzeba być ostrożnym. ;)
      Myślę, że napis można zaliczyć jako nadruk. Chodziło mi o koszulki z czymkolwiek nadrukowanym, czy to napis, czy obrazek. Niektórzy lubią T-shirty z grafikami, inni wolą takie basicowe, bez niczego. :D
      Ślę pozdrowionka! ;)

      Usuń
  3. Cześć Moniko ❤️

    Śliczna jest ta spódniczka. Lubię motyw pepitki, ja zazwyczaj zestawiam go z koszulką basic :)

    Ta koszulka z Batmanem jest świetna, nie wiedziałam, że w Sinsay mają takie :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu uroczych chwil ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Dziękuję. <3 Pepitka z basicowymi bluzkami zawsze dobrze się prezentuje. Ja chciałam nieco poeksperymentować. :D
      Zanim się zdecydowałam, żeby kupić tę koszulkę już jej nie było w sklepie stacjonarnym, ale udało mi się ją upolować online. ;)

      Pięknego czerwca! <3

      Usuń
  4. I like the skirt, I adore this print

    OdpowiedzUsuń
  5. Weekend jak zwykle był za krótki, ale nieco odpoczęłam :D Rewelacyjna sytuacja i świetny plener do zdjęć z tym bzem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że stylizacja, haha ❤️

      Usuń
    2. Oj, tak, odpoczynku zawsze za mało. :D Dziękuję Ci bardzo, Amelko. <3 He, he, klawiatura czasem płata figle. :D

      Usuń
  6. Śliczna spódniczka, bardzo fajnie wygląda w takim zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło. Ja ostatnio nie gustuję w spódniczkach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Na spódniczki musi być dobra pogoda i chęć do noszenia. :D
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  8. Ekstra! Bardzo w moim stylu. Spódniczka ma genialny krój. ;)

    OdpowiedzUsuń