18 czerwca 2022

Jak nosić kolor musztardowy?

Biały T-shirt z oczami Zaful, musztardowe jegginsy F&F, janse tenisówki w kwiaty Aldi, torebka aparat Zaful, czarna bransoletka z okiem Sfera

Hejka!

Zastanawiasz się, z czym łączyć kolor musztardowy? Zerknij i daj się zainspirować.


 

Jak Ci mija długi weekend? W Boże Ciało pogoda była trochę niepewna, nieco pokropiło, ale od wczoraj jest bardzo ciepło, wręcz upalnie. Czuć lato, które oficjalnie rozpocznie się za kilka dni. Jak na razie udało mi się zrobić jedną sesję zdjęciową, ale liczę, że jutro też będzie okazja. Dziś przychodzę z fotkami z początku czerwca.

 

Biały T-shirt z oczami Zaful, musztardowe jegginsy F&F, janse tenisówki w kwiaty Aldi, czarna bransoletka z okiem Sfera
 

Musztardowe jegginsy, biały T-shirt z oczami

Musztardowe jegginsy mam w swojej szafie już od jakiegoś czasu. Bardzo spodobał mi się ich odcień. Chciałam ubrać je wcześniej, jednak jesienno-zimowe ubrania niezbyt dobrze się z nimi komponowały. W końcu przyszły ciepłe dni i pomysł na stylizację z musztardowymi jegginsami sam wpadł mi do głowy. Postanowiłam połączyć je z białym, oversizeowym T-shirtem z oczami. Aby nieco podkręcić look, podwinęłam rękawy oraz związałam koszulkę w talii.

 

Czarna bransoletka z okiem Sfera

 

Tenisówki w kwiaty, torebka aparat, bransoletka z okiem

Do tego duetu dorzuciłam jasne tenisówki z kwiatowym motywem oraz niezastąpioną torebkę w kształcie aparatu. Ciekawym akcentem stylizacji jest także czarna bransoletka z motywem oka, który fajnie zgrał się z T-shirtem.

 

Biały T-shirt Zaful, musztardowe jegginsy F&F, janse tenisówki w kwiaty Aldi, czarna bransoletka z okiem Sfera

 

Z jakimi kolorami łączyć musztardowy?

Gdy nie wiesz, jakie barwy będą dobrze wyglądać z danym kolorem, postaw na klasykę. To bezpieczna opcja, która wcale nie musi być nudna. Jako zwolenniczka jasnych kolorów musztardowe spodnie zestawiłam z białym T-shirtem i uzyskałam świeże, radosne połączenie. Musztardowy będzie też świetnie prezentował się z nieśmiertelną czernią

 

Jasne tenisówki w kwiaty Aldi

 

Jeśli wolisz coś nieco bardziej wyróżniającego się, spróbuj do musztardowego dobrać coś (bluzkę, okrycie wierzchnie) w odcieniu butelkowej zieleni, bordo, niebieskiego, granatowego, szarego lub brązowego. Natomiast jeśli nie boisz się odważnych rozwiązań, postaw na musztardowy w duecie z czerwienią, pomarańczą lub żółtym. Okazuje się, że musztardowy mimo iż pozornie trudny do wystylizowania, fajnie wygląda z wieloma kolorami.

 

Pomysły na stylizacje z musztardowym elementem garderoby znajdziesz poniżej:


💛 Stylizacja na pożegnanie lata

💛 Stylizacja-inspiracja: Pani Jesień

💛 Jak uczynić stylizację bardziej jesienną?

💛 Sukienka w kwiaty i musztardowy sweterek

💛 Stylizacja-inspiracja: współczesna Pocahontas  

💛 Musztardowy sweterek, jasnoniebieska koszula, jegginsy

 

***

Lubisz kolor musztardowy?

 Po jakie kolory sięgasz najczęściej w swoich stylizacjach?


22 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się koszulka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Koszulkę mam już trochę, a buty to nowość w mojej szafie. ;)

      Usuń
  2. Lubię kolor musztardowy, ostatnio też kupiłam spodnie w tym kolorze :) Często przełamuję go właśnie butelkową zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się fajnie złożyło. ;) Musztardowy wygląda pięknie z butelkową zielenią. <3

      Usuń
  3. Odważne spodnie :D Ja nie jestem taka szalona i stawiam już na klasyki ogólnie w szafie, a zwłaszcza spodnie. Chociaż pamiętam szał na kolorowe spodnie, wtedy miałam brązowe, w sumie.. można powiedzieć, że lekko wpadające w musztardę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że w większości mam same granatowe spodnie, to przydadzą się jakieś w innym kolorze, żeby stylizacje były ciekawsze. :D A ja mam odwrotnie. Jak chodziłam (i dalej chodzę) zwykle w ciemnych spodniach, tak teraz mam ochotę na jakieś urozmaicenie. Zwłaszcza wiosną i latem. Niedawno kupiłam sobie jasnoniebieskie jegginsy. ;)

      Usuń
  4. ja jakoś nie widzę siebie w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Musztardowe spodnie są dosyć odważnym wyborem. ;)

      Usuń
  5. to jest kolor w którym mój M. wygląda wręcz bosko, wiec stale gdzies ten kolor przemycam kupujac mu ciuchy ^^ Dla mnie super w połaczeniu z biela i niebieskimi jeansami oraz jako jeden mocny akcent np. w postaci kurki do całej czarnej bazy i białych butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;)
      Musztardowy z bielą wygląda świeżo. ;) Do jeansu też bardzo pasuje. ;)
      Dzięki za odwiedziny. ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajna stylizacja :) Ja z musztardowym polubiłam się dopiero niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Ja tak mniej więcej 3 lata temu doceniłam ten kolor. Nie noszą go jakoś często, ale lubię. ;)

      Usuń
  7. Cześć Moniczko! :)

    Śliczna stylizacja. Buciki mnie zauroczyły :) Śliczne są :)

    Piękne połączenie, ja kolor musztardowy bardzo lubię :) Mam sweterek na jesień w tym odcieniu :)

    Kochana życzę Ci miłego odliczania do lata, a ono zacznie się już jutro bo astronomiczne :)

    Buziaki, pozdrawiam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Dziękuję. ;) Buty to nowość w mojej szafie. Prezent na Dzień Dziecka. <3

      Też mam sweterek w tym kolorze. Stworzyłam z nim już kilka stylizacji na bloga. ;)

      Dziękuję. Bardzo lubię pierwszy dzień lata. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  8. bardzo fajny look
    moje serce skradła koszulka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię musztardowy kolor, jest taki energetyczny :) Z bielą wygląda cudnie, ale chyba nie ma koloru, który by się z bielą gryzł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) Tak się zastanawiałam nad tym co napisałaś i faktycznie coś w tym jest. Chociaż ja nie przepadam za połączeniem bieli z takim pewnym, konkretnym odcieniem różu. Jak dla mnie to połączenie nie wygląda dobrze.

      Usuń