4 września 2022

Podsumowanie miesiąca: sierpień 2022

Podsumowanie miesiąca: sierpień 2022

Hejka!

Zapraszam Cię na podsumowanie sierpnia.

 

 

Drugi z moich ulubionych miesięcy dobiegł końca (pierwszy jest oczywiście czerwiec). Będę wspominać go bardzo miło, działo się bardzo dużo ciekawych rzeczy.

 

Wakacyjne podróże: mury obronne Opole

Wakacyjne wyjazdy

Sierpień upłynął mi na zwiedzaniu różnych ciekawych miejsc. Udało mi się ich zobaczyć więcej niż w zeszłym roku. Odwiedziłam, m.in. Zamek na wodzie w Wojnowicach, czy punkt widokowy Sky Tower we Wrocławiu. O tych atrakcjach pojawiły się już wpisy na blogu. Kolejne czekają w kolejce na publikację, także trzymaj rękę na pulsie. Bardzo się cieszę, że tak aktywnie spędziłam urlop. Było wspaniale!

 

Kino plenerowe: I znowu zgrzeszyliśmy, dobry Boże!

 

Kino plenerowe 

W zeszłym miesiącu wybrałam się na kino plenerowe. Puszczano film I znowu zgrzeszyliśmy, dobry Boże! Jeśli śledzisz moje InstaStory, już wiesz, czy mi się podobał, a jeśli nie - dowiesz się tego z najbliższej Strefy Kinomaniaczki, w której pojawi się sporo produkcji.


Imieniny

Tegoroczne imieniny spędziłam bardzo przyjemnie. Zwiedzanie Wrocławia z przewodnikiem (o czym niżej), tour po sklepach i małe przyjemności. Nic dodać, nic ująć.


Ratusz we Wrocławiu


Spacer po Wrocławiu z przewodnikiem

Tematem ostatniego spaceru (a pierwszego, w którym wzięłam udział) w tym roku organizowanego przez Wroclavię był Makabryczny Wrocław. Spacer rozpoczął się w rynku, przy pomniku Aleksandra Fredry. Przyszło mnóstwo ludzi, ok. 150 osób. Podzieliliśmy się na 3 grupy, każda miała swojego przewodnika (super, że pomyśleli, iż zainteresowanie może być duże). Przewodnik opowiadał mnóstwo ciekawych rzeczy dotyczących mrocznej historii Wrocławia. Całość trwała 2 godziny. Po drodze zaczął lekko kropić deszcz, ale na szczęście szybko przestał i mogliśmy kontynuować naszą wędrówkę. Było super! Żałuję, że nie zdecydowałam się uczestniczyć we wcześniejszych spacerach. Kolejne dopiero za rok.

 

Pokaz ognia z muzyką rockową w tle

 

Boom - rockowo-ogniowe show 

Magiczny pokaz. Dużo humoru i żartów, mocnych brzmień, ale też delikatnych uniesień. Był prawdziwy ogień, świetny pokaz!

 

 

Co mi w duszy grało?

 
Tym razem propozycji piosenek nie ma dużo, bo w sierpniu skupiłam się na zwiedzaniu, mniej czasu spędzałam w Internecie.
 

B.R.O. - Jeszcze Będzie Pięknie

 
Bardzo optymistyczna, dająca nadzieję na lepsze jutro nuta. Idealna na poprawę humoru.
 
 

Soundtrack z filmu Purpurowe serca

 

 
Na piosenki natknęłam się na YT przez przypadek i od razu mnie zachwyciły. Bardzo lubię twórczość Sofii Carson. Część piosenek powstała specjalnie do filmu, pozostałe to covery. Najbardziej spodobały mi się Come Back Home, I Hate the Way (ten utwór kojarzy mi się z wierszem, który Kat napisała o Patricku - było to w filmie Zakochana złośnica) oraz Blue Side of the Sky.

Imanbek, BYOR- Belly Dancer

 

 
Odświeżona wersja utworu Bananza (Belly Dancer) Akona. Super brzmienie. Fajnie, że ta świat przypomniał sobie o tej piosence i to w takim wydaniu. Nuta w sam raz na imprezę.



FRIZ x PRZEMEK.PRO - Vanilla (STEGNA)

 

 
 
Czy jest jeszcze ktoś, kto nie słyszał  o pozdrowieniach ze Stegny, które podbiły Internet? Friz razem z Przemkiem wykorzystali falę popularności Stegny i nawiązali do niej w swojej najnowszej piosence. Fajny, wakacyjny klimat.
 
 

Blog

 
Mimo dwóch tygodni wakacji, wpisy publikowałam na blogu regularnie, z czego jestem bardzo zadowolona. Tak organizowałam sobie czas, żeby wszystko odbywało się zgodnie z planem.
 
***
 
Jak zapamiętasz sierpień?
 
Lubisz zwiedzać nowe miejsca?

9 komentarzy:

  1. Wrocław lubię, ale Friz to już nie moja bajka. Szkoda mi czasu na takie kanały. Fajnie spędziłaś ten miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze będzie pięknie ostatnio mi wpadło w ucho! Fajny vibe :) Sondtrack purple hearts też mega mi się podobał. Tą zagraniczną o dziwo znam, a nie wiedziałam po tytule haha :D A ostatnia nie mój klimat :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! ;)
      Ten soundtrack jest mega uzależniający. ;)
      He, he, co jakiś czas puszczają ją w radio. :D
      Rozumiem. ;)

      Usuń
  3. Tak mi szybko minął sierpień, że mam wrażenie że przeleciał mi przez palce. Na szczęście czas dobrze wykorzystany- dużo wyjazdów, spotkań z rodziną i piękna pogoda w tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tak miło wspominasz sierpień. ;) Życzę Ci wspaniałego września! ;)

      Usuń
  4. Cześć Moniczko ❤️

    Widzę, że dla Ciebie sierpień był naprawdę fajnym i bogatym w ekscytujące wydarzenia miesiącem. Wspaniale, że wakacje minęły Ci miło :) Udało Ci się tyle fajnych rzeczy zrobić i zwiedzić :)

    Pięknego września Ci życzę ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Bardzo lubię zwiedzać :) A mój sierpień upłynął mi w pracy :)

      Usuń
    2. Cześć, Iwetto! <3

      Oj, tak! Sierpień był wspaniały! <3

      Dziękuję. :*

      Mam nadzieję, że Twój wrzesień będzie wspaniały! ;*

      Usuń