7 września 2022

Radosna stylizacja: żółty i róż

Hejka!

Zapraszam Cię na żółto-różową stylizację.

 

Lato wciąż trwa, jednak w powietrzu czuć bardziej jesień. Poranki są chłodne, dopiero później robi się cieplej. Na blogu jednak jeszcze trochę będzie panował letni klimat. Przychodzę dzisiaj ze stylizacją z wykorzystaniem mojej ulubionej ostatnimi czasy bluzki z falbanami. 

 

 

Bluzka z falbaniastymi rękawami, żółta spódniczka

Różowawą bluzkę z rękawami w formie falbanek pokazywałam już w zestawieniu z beżowymi, garniturowymi szortami. Tym razem połączyłam ją z żółtą spódniczką. Dawno jej nie nosiłam, więc w te wakacje postanowiłam ją przeprosić. Wyszedł z tego radosny duet kolorystyczny. Spodobało mi się takie połączenie. 

 


Różowe sandałki na obcasie, pleciona torebka

Do tego dobrałam jasnoróżowe sandałki na niewielkim obcasie. Wakacyjny akcent stanowi pleciona torebka z symbolem nieskończoności

 


Kolorowe bransoletki

Stylizację wieńczą dwie bransoletki: fioletowa i fioletowo-żółta. Tak naprawdę to gumki do włosów, których używam jako bransoletek i w tej roli sprawdzają się bardzo fajnie.

 


***

Co sądzisz o tym duecie kolorystycznym?

Nosisz jeszcze letnie stylizacje, czy wskoczyłaś już w jesienne ciuchy? 

8 komentarzy:

  1. Mega podoba mi się takie połączenie kolorów. Żółty świetnie współgra z liliowym :) Wyszło pięknie i uroczo :) Tak wręcz bajkowo i słodko :)

    Ja już ubieram się znacznie cieplej, noszę golfik, ramoneskę a i jak chłodniej wieczorem to ciepły sweter. No i obowiązkowo wieczorem ciepłe skarpety i puchata piżama :D

    Pozdrawiam Kochana ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że spodobał CI się ten duet kolorystyczny. <3 Dziękuję, Iwetto! <3

      Ja jeszcze nie sięgnęłam po cięższy kaliber ubraniowy. :D T-shirty i jeansowa kurtka dają radę. :D Mam jeszcze nadzieję na powrót lata. :D

      Buziaki! ;*

      Usuń
  2. Piękne połączenie, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń