28 września 2022

Stylizacja-inspiracja: Lara Jean Covey

Ubierz się, jak Lara Jean Covey ze Wszystkich chłopców, ktorych kochałam

Hejka!

Jak ubrać się w stylu Lary Jean? Zapraszam!

 

Pod ostatnim wpisem z serii Stylizacja-inspiracja Iwetta zaproponowała, żeby bohaterką kolejnego była Lara Jean. Z miłą chęcią wzięłam na warsztat styl tej postaci. Dziękuję Ci bardzo za pomysł!

 

Jak ubrać się w stylu Lary Jean Covey?

Kim jest Lara Jean?

Lara Jean Covey to główna bohaterka filmowej trylogii Do wszystkich chłopców, których kochałam. Powstała ona na podstawie powieści Jenny Han. Lara jest miłą i nieśmiałą licealistką. Romantyczką lubiącą scrapbooking, modę oraz pieczenie.  Jej życie zmienia się po tym, gdy jej 5 listów miłosnych trafia do adresatów.

 

Jasnofioletowa marynarka Reserved, różowa kokarda we włosach, czarne jeansy C&A, czarne botki CCC

Styl Lary Jean Covey

Styl Lary Jean można określić jako vintage. Dziewczyna nie stroni od romantycznych sukienek, trapezowych spódniczek, bluzek w paski, bomberek, spódniczek w kratkę. Często wybiera opaski do włosów. Ubiera się stylowo i uroczo. Wyczuć tu można szkolny vibe.

 

Grabatowa bransoletka ze złotym sercem z grawerem

Stylizacja-inspiracja: Lara Jean Covey

Lara Jean ma wiele pięknych stylizacji, podoba mi się jej styl. Tworząc mój outfit, zainspirowałam się fanowskim rysunkiem. 

 

Lara Jean Covey outfits
Styl Lary Jean

Dziewczyna ma na sobie różową marynarkę, szarą bluzkę, ciemne, dopasowane spodnie, czarne botki, czarny choker, złoty łańcuszek z zawieszką w kształcie serca. Włosy związane w koński ogon za pomocą różowej gumki. Wszystkie elementy mam w swojej szafie, oprócz marynarki we wspomnianym wcześniej kolorze. 

 

Różowa spinka kokarda, fioletowa marynarka Reserved

W związku z tym sięgnęłam po jasnofioletową marynarkę, pod spód włożyłam jasnoszarą bluzkę. Dobrałam do tego czarne, dopasowane jeansy oraz botki w tym samym kolorze. Jeśli chodzi o dodatki, postanowiłam je nieco zmodyfikować, by dorzucić coś od siebie. Wybrałam czarny choker, złoty łańcuszek z medalikiem. Serduszko pojawiło się natomiast przy granatowej bransoletce. Zamiast różowej gumki do włosów postawiłam na różową kokardę.

 

Fioletowa marynarka Reserved, szara bluzka F&F, czarne dopasowane jeansy C&A, czarne botki CCC, czarny choker H&M


Poniżej znajdziesz recenzje filmów z Larą Jean:

💗Do wszystkich chłopców, których kochałam

💗 Do wszystkich chłopców: P.S. Wciąż Cię kocham

💗 Do wszystkich chłopców: zawsze i na zawsze


***

Co sądzisz o stylizacji?

Oglądałaś serię Do wszystkich chłopców...?

 

2 komentarze:

  1. Cześć Moniś ❤️

    Dziewczyno! ❤️ MEGA się cieszę, że wzięłaś pod lupę styl Lary i stworzyłaś swoją interpretację jej ubioru :) Ja też jestem fanką jej stylu, tego jak ładnie łączyła ze sobą ubrania i dodatki.

    Obejrzałam wszystkie 3 części o Larze, jestem fanką Petera, mam słabość do Noah Centineo :) Przystojniak jakich mało ❤️

    Urocza stylizacja Kochana, cudnie oddałaś w niej styl Lary ❤️

    Co powiesz na stylizację w stylu księżnej Meghan z filmu " Zamiana z księżniczką"? :) Albo styl Brooke ze " Świąteczny rycerz"? Pomyśl o tym ❤️

    Ściskam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię marynarki, idealne rozwiązanie wiosną, jak i jesienią ;) Zarówno w wersji bardziej, jak i mniej eleganckiej :)

    OdpowiedzUsuń