22 września 2022

Stylizacje dnia: wspomnienia ciepłych dni

Stylizacje na 7 dni tygodnia

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizacje na każdy dzień tygodnia.

 

Dziś ostatni dzień kalendarzowego lata. Od jutra na scenę wkracza jesień. Będę tęsknić za ciepełkiem i lekkimi stylizacjami. Na blogu dawno nie pojawiły się Stylizacje dnia, pora więc nadrobić zaległości.

 

 

 Elegancja jasnych barw


Biały T-shirt z napisem 100% organic i przepisem prania połączyłam z beżową marynarką od mojego letniego garnituru. Do tego jasnoniebieskie jegginsy i jasne tenisówki w kwiatuszki. Ostatnim elementem jest minimalistyczna, złota bransoletka.

 

 

Róż i szarość

 

Jasnoróżową bluzkę o luźniejszym kroju z napisem Sinsay i serduszkiem zestawiłam z ciemnoszarą spódniczką o kroju litery A. Do tego złota bransoletka oraz beżowe sandałki z mieniącymi się kryształkami i stylizacja gotowa.

 

 

Psycho outfit

 

Biały T-shirt z napisem Not cute just psycho związałam w talii. Jeśli chcesz poznać sposób, w jaki to zrobiłam, zerknij do wpisu Trik: jak "zawiązać" koszulkę? Bluzkę połączyłam z jeansowymi krótkimi spodenkami. Dodałam delikatną, złotą bransoletkę oraz plecioną torebkę z symbolem nieskończoności. Na koniec wskoczyłam w różowe japonki.

 

 

Bezglutenowa stylizacja

 

Zdrowotną koszulkę bezglutenową zestawiłam z trapezową spódniczką zapinaną na guziki. Jest ona w pięknym lawendowym odcieniu. Nie mogło zabraknąć wakacyjnych akcentów, czyli beżowych sandałków z błyszczącymi diamencikami, okrągłej torebki koszyka ze złotymi muszelkami oraz złotej bransoletki również z muszelką.

 

 

Miejska dżungla

 

Latem oprócz spódniczek, sukienek i krótkich spodenek wybieram długie spodnie wykonane z przewiewnego materiału. Sięgnęłam po jasne spodnie w motyw liści palmowych i kwiatów i połączyłam je w zielonkawym T-shirtem. Do tego duetu dodałam beżowe sandały z kryształkami oraz złotą bransoletkę.

 

 

Optymistyczny duet kolorystyczny

 

W tej stylizacji bardzo podoba mi się połączenie kolorów. Brzoskwiniowy T-shirt z napisem It's a girls world zestawiłam z fioletową, plisowaną spódniczką. Złota bransoletka, okrągła torebka koszyk ozdobiona złotymi muszelkami oraz beżowe sandałki z błyszczącymi kryształkami i można ruszać w drogę. 

 

 

Falbankowe love

 

Jasny T-shirt z motywem kwiatów i asymetryczną falbanką jest jednym z moich ulubionych. Łączy w sobie 3 rzeczy, które bardzo mi się podobają. Połączyłam go z jeansowymi szortami i beżowymi sandałkami z mieniącymi się diamencikami. Wisienką na stylizacyjnym torcie jest złota bransoletka z muszelką.

 

***

Co sądzisz o stylizacjach?

Którą porę roku wolisz: lato, czy jesień?

Sięgasz latem po długie, przewiewne spodnie?


6 komentarzy:

  1. Szkoda, że to już koniec lata :( Stylizacje świetne, miłej jesieni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi smutno, że lato się kończyło, bo to moja ulubiona pora roku. Dziękuję. <3 Pięknej jesieni dla Ciebie. <3

      Usuń
  2. Dobry wieczór ❤️

    Ja cieszę się, że właśnie 17 minut temu czyli o północy rozpoczęła się jesień. Uwielbiam ją za długie wieczory, mgłę, za kolorowe liście i ciepłe swetry. Zdecydowanie moja ulubiona moda to ta jesienna i zimowa. Latem lubię sukienki i spódnice, chociaż mam też 2 pary spodni z wiskozy :)

    Świetne stylizacje, pięknie pożegnałaś nimi lato.

    Życzę Ci uroczej jesieni 🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że to już jesień, zwłaszcza, że ostatnie dni są mega zimne jak na wrzesień.

    Stylizacje w sumie wszystkie mogłabym nosić, ale najbardziej podoba mi się 1!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza podoba mi się najbardziej, ale wszystkie są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo, iż uwielbiam jesienne sweterki, to już tęsknię za szortami :)

    OdpowiedzUsuń