10 października 2022

Jesienne stylizacje czas start!

Rudo-brązowa bluzka z długim rękawem, beżowe jeansy, jasne tenisówki w kwiaty, torebka aparat, czarna bransoletka

Hejka!

Zapraszam Cię na jesienną stylizację!

 

Październikowe poranki są chłodne, a popołudniami jest cieplutko i nie wiadomo, jak się ubierać. Cieszę się jednak z tej odrobiny ciepełka. Napawa mnie optymizmem i mogę porobić jeszcze zdjęcia stylizacji na dworze. 

 

Rudo-brązowa bluzka z długim rękawem, beżowe jeansy, jasne tenisówki w kwiaty, torebka aparat, czerwona gumka do włosów w kratę

Dziś wystartowała kolejna edycja wyzwania fotograficznego Kobiecej Foto Szkoły na Instagramie. Biorę w nim udział już po raz szósty. Wczoraj pogoda dopisała i udało mi się zrealizować tematy z harmonogramu. Pierwsze zdjęcie już opublikowałam, kolejne pojawią się w następnych dniach. Jeśli masz ochotę, zerknij na mój profil na IG.

 

Rudo-brązowa bluzka z długim rękawem Auchan, beżowe jeansy House, jasne tenisówki w kwiaty Aldi, torebka aparat Zaful, czarna bransoletka

Ostatnio zabrałam Cię na wycieczkę do Krzywej Wieży oraz zamku w Ząbkowicach Śląskich, a teraz przyszedł czas na stylizację.

 

Rudo-brązowa bluzka z długim rękawem, beżowe jeansy, jasne tenisówki w kwiaty, torebka aparat, czarna bransoletka

Bluzka z wilkiem, beżowe jeansy

Rudo-brązowa bluzka z długim rękawem  i napisem Just to be urzeka pięknym rysunkiem wilka. Mocno kojarzy mi się ona z jesienią. Odruchowo chciałam zestawić ją z granatowymi jeansami, bo w takich chodzę najczęściej, ale stwierdziłam, że spróbuję czegoś innego, wyjdę poza schemat. I tak połączyłam tę bluzkę z beżowymi jeansami

 

Czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem

 

Jasne tenisówki w kwiaty, torebka aparat, bransoletka z ptaszkiem, czerwona gumka do włosów w kratę

Dodałam do tego duetu jasne tenisówki w kwiaty. Przechodząc do dodatków, wybrałam niezawodną torebkę w kształcie aparatu oraz czarną bransoletkę ze złotym ptaszkiem. Crème de la crème stylizacji stanowi czerwona gumka do włosów w kratę, która przywodzi mi na myśl szkocką kratę (uwielbiam!). Uroczym elementem gumki są jej uszka.


Rudo-brązowa bluzka z długim rękawem, beżowe jeansy, jasne tenisówki w kwiaty, czerwona gumka do włosów w kratę

Inną stylizację z wykorzystaniem tej bluzki znajdziesz w poniższym wpisie:

🍁 Stylizacja-inspircaja: współczesna Pocahontas

 

 

 Rudo-brązowa bluzka z długim rękawem, beżowe jeansy, torebka aparat, czarna bransoletka

 

 ***

Jaki wzór kojarzy Ci się z jesienią?

Lubisz wyzwania fotograficzne? Bierzesz w nich udział?

11 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór chyba żaden ale zdecydowanie taki kolorki :) Plus marzą mi się nowe kalosze z wzorem muchomorków :) Idealne na grzybobranie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jesienią to mi się chyba najbardziej kojarzy krata :)
    Super wyglądasz :)
    Bardzo mi się podoba ta bluzeczka- nosiłabym ją ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ze wzorów z jesienią najbardziej kojarzy się krata, taka szkocka, ale nie tylko. ;)
      Dziękuję Ci pięknie, Ewo! <3
      Buziaki! ;*

      Usuń
  4. Cześć Moniczko 😍

    Śliczna stylizacja, ta bluzeczka jest piękna, ma cudny jesienny kolorek.

    Mi z jesienią najbardziej kojarzy się kratka ewentualnie pepitka :)

    Nie mogę się doczekać zdjęć na tle złotych liści :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! <3

      Dziękuję. ;)

      O, właśnie, pepitka też jest mega jesienna. Mam jedną spódniczkę w ten wzór, muszę pokombinować i stworzyć z nią jakąś stylizację. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  5. Ta torebka w kształcie aparatu jest świetna! Od razu skojarzyła mi się z tą w kształcie telefonu stacjonarnego - myślę, że by Ci się spodobała i podobno z jej słuchawki naprawdę można dzwonić! Ale najbardziej spodobała mi się bransoletka, ostatnio takie minimalistyczne są w modzie 😍Pozdrawiam Cię 😘

    OdpowiedzUsuń