22 października 2022

Stylizacje dnia: chłodniejsze dni

Pomysły na codzienne stylizacje

Hejka!

Zapraszam Cię na moc stylizacyjnych inspiracji.

 

 

Jeans & jeans

Jeansowa kurtka z minkami Sinsay, jasny T-shirt Pepco, granatowe jegginsy F&F, białe tenisówki Diverse, torebka w kształcie kasety Aliexpress, złota bransoletka z księżycami Sinsay

Jeansową oversizeową kurtkę z minkami połączyłam z jasnoróżowym T-shirtem i granatowymi jegginsami. Dodałam białe tenisówki z granatowym tyłem, torebkę w kształcie kasety oraz złotą bransoletkę z księżycami.

 

Inną stylizację z tą torebką znajdziesz poniżej:

👗 Stylizacje dnia: w stronę lata

 

 

W kratkę

Koszulka bezglutenowa Sinsay, różowa jeansowa kurtka Sinsay, czerwona spódnica w kratkę Pepco, jasnoszare tenisówki Pepco, torebka w kształcie kasety Aliexpress

Biały T-shirt z napisem Koszulka bezglutenowa zestawiłam z czerwoną spódniczką w kratkę. Dodałam jasnoróżową jeansową kurtkę, torebkę w kształcie kasety, jasnoszare tenisówki oraz czarną bransoletkę ze złotą gwiazdką (rękaw kurtki ją przysłonił).

 

Spódniczkę w innym wydaniu zobaczysz tutaj:

👗 Stylizacja-inspiracja: Avril Lavigne

 

 

W rytmie kraty

Brzoskwiniowy top, koszula w czarno-białą kratę, granatowe jegginsy, jasnofioletowe tenisówki Cropp, torebka w kształcie kasety Aliexpress, fioletowa bransoletka z koniczynką

Brzoskwiniowy top fajnie ożywia oversizeową koszulę w czarno-białą kratę. Do tego duetu dobrałam granatowe jegginsy, jasnofioletowe tenisówki, torebkę w kształcie kasety oraz jasnofioletową bransoletkę ze złotą koniczynką.

 

Koszulę w zupełnie innej odsłonie zobaczysz w poniższym wpisie:

👗 Bordo, krótkie spodenki i koszula w kratę

 

Odcienie blue

Jeansowa kurtka z minkami SmileyWorld Sinsay, niebieski T-shirt z napisem Bestseller 1996 Koszulkowy.pl, granatowe jegginsy F&F, białe tenisówki Diverse, fioletowa, fioletowo-żółta gumka do włosów Tiger, torebka w kształcie kasety Aliexpress

Ponownie wybrałam jeansową kurtkę z minkami. Tak jak w poprzedniej stylizacji postawiłam na granatowe jegginsy, białe tenisówki oraz torebkę w kształcie kasety. Zmieniłam natomiast koszulkę - tym razem wybrałam niebieski T-shirt z napisem Bestseller 1996 oraz bransoletkę - zdecydowałam się na jasnofioletową oraz fioletowo-żółtą gumkę do włosów

 

Inny pomysł, jak wystylizować jeansową kurtkę znajdziesz tu:

👗 Stylizacje dnia: wakacje czas zacząć

 

 

 Pastelowe

Bluzka w kwiaty Terranova, zielona jeansowa kurtka Sinsay, granatowe jegginsy F&F, białe tenisówki Diverse, brzoskwiniowa torebka Sinsay, czarna bransoletka z wizerunkiem Krzywej Wieży

Jasny T-shirt z motywem kwiatów i asymetryczną falbanką, pastelowo-zielona jeansowa kurtka, granatowe jegginsy, białe tenisówki, brzoskwiniowa torebka na złotym łańcuszku oraz pamiątkowa czarna bransoletka z wizerunkiem Krzywej Wieży. Stylizacja gotowa!

 

Inny pomysł na wystylizowanie tej bluzki znajdziesz we wpisie:

👗 Kwiaty i falbanka

 

 

Węzełek

Szary top, jeansowa koszula Auchan, granatowe jegginsy F&F, jasnofioletowe tenisówki Cropp, fioletowa i fioletowo-żółta gumka do włosów Tiger

Prawie jeans total look. Wybrałam szary top, na który włożyłam jeansową koszulę. By prezentowała się ciekawiej, związałam ją w talii. Dodałam granatowe jegginsy, jasnofioletowe tenisówki oraz dwie gumki do włosów - fioletową i fioletowo-żółtą, których używam jako bransoletek.

 

Inną stylizację z wykorzystaniem tej koszuli zobaczysz w poście:

👗 Stylizacja-inspiracja: Darlene Alderson

 

 

Moc fioletu

Jasnofioletowa marynarka Reserved, miętowa bluzka z kołnierzykiem House, granatowe jegginsy F&F, jasne tenisówki w kwiaty Aldi

Miętową bluzkę z kołnierzykiem połączyłam z jasnofioletową marynarką. Nie mogło zabraknąć granatowych jegginsów. Ostatnimi elementami stylizacji są jasne tenisówki w kwiaty oraz złota minimalistyczna bransoletka.

 

Marynarkę w innej odsłonie zobaczysz tutaj:

👗 Jak nosić spódniczkę w pepitkę? I Stylizacja na tle rzepaku

 

***

Która stylizacja wpadła Ci w oko?

Jakie spodnie wolisz: dopasowane, czy luźniejsze?

 

16 komentarzy:

  1. Nie noo tym razem każda stylizacja w moim guście serio! Nosiłabym wszystkie :D A spodnie.. tylko dopasowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww! Jak miło! <3 Cieszę się, że stylizacje ci podpasowały. :D To tak jak u mnie - tylko dopasowane! ;)

      Usuń
  2. Ta czerwona spódniczka,l😍 każda stylizacja ekstra:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę te bardziej obcisłe spodnie ale w mojej garderobie są różne ich modele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybij piątkę! ;) Fajnie, że w Twojej szafie masz różne modele spodni. To daje więcej możliwości tworzenia ciekawych stylizacji. ;)

      Usuń
  4. Wszystkie są świetne, pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak uważasz. Dziękuję. <3

      Ślę jesienne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  5. Jak spodnie to tylko dopasowane ;)
    Stylizacje z kratą, skradły moje serce :)
    Ta z supełkiem też; często tak właśnie noszę dłuższe kardigany zimą, pod kurtką ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka Moniś ❤️

    Jak zawsze stanęłaś na wysokości zadania i wszystkie stylizacje są bardzo stylowe :) Pięknie wyglądasz w każdej :) Piękne kolorki :)

    Ja bardzo lubię spodnie mom jeans, lubię też krój flare :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Jeżeli chodzi o spodnie... cóż, na co dzień tylko dopasowane. W pracy, w domu, na zakupach - trzeba przyznać, że sprawdzają się najlepiej. Jednak podobają mi się niektóre szersze modele i chodź wyglądają niepraktycznie to jednak mnie do siebie przyciągają :)
    Wszystkie twoje stylizacje są cudowne, każda ma coś w sobie, każda zwraca na siebie uwagę. Klasyczne ale z pazurem. Cudowne :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są świetne, jednak mnie totalnie urzekła torebka w kształcie kasety. Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega podoba mi się ta spódnica w kratę 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne propozycje. A ta oversizowa kurtka jest boska!

    OdpowiedzUsuń