4 października 2022

Stylizacje dnia: wspomnienie lata

Letnie stylizacje dnia

Hejka!

Zapraszam Cię na Stylizacje dnia.

 

Mamy jesień, ale zostało mi jeszcze trochę uwiecznionych letnich stylizacji, więc się nimi z Wami podzielę. Żal, żeby się zmarnowały, a za rok mogę o nich zapomnieć. Latem mam dużą wenę, chętnie próbuję nowych połączeń ubrań i jakoś łatwiej przychodzi mi ich sfotografowanie. 

Jesień też ma swój klimat, uwielbiam kolorowe liście i to jak przeziera się między nimi słońce. Natomiast jeśli chodzi o outfity, to stawiam wtedy przede wszystkim na komfort, żeby było mi ciepło, wybieram sprawdzone zestawienia. Chłód niezbyt zachęca do robienia zdjęć w plenerze... 

No nic, trzeba będzie się zmobilizować do tworzenia jakichś ciekawsych outfitów. Dwie propozycje na chłodniejsze dni mam już uwiecznione, więc jest dobrze. Tymczasem przejdźmy do letnio-wakacyjnych Stylizacji dnia.

 

 Letnie orzeźwienie

 

Miętowa bluzka z rękawkami w formie falbanek plus jasnoróżowa spódniczka kojarzy mi się z lodami i letnim orzeźwieniem. Do tego duetu dobrałam beżowe sandałki z kryształkami w azteckie wzory oraz złotą bransoletkę. Jest słodko i uroczo.



Wakacji czas


Tu letnio-wakacyjny klimat czuć już z daleka, a to za sprawą chokera i bransoletki z muszelkami. Robot robią także różowo-granatowe spodnie w liście palmowe. Do tych elementów dołożyłam brzoskwiniowy T-shirt z napisem Peace Love World Love is everything oraz różowe espadryle z cekinami.



Słoneczno-niebiański outfit


Bardzo podoba mi się to połączenie, jest niezwykle dziewczęce. Żółty T-shirt, jeansowa spódniczka z asymetryczną falbanką, niebiesko-białe tenisówki ombre  oraz wakacyjne akcenty: choker z muszelek, bransoletka z muszelkami oraz torebka koszyk.



Musztardowy letni luz

W tej stylizacji postawiłam na niecodzienne połączenie kolorystyczne. Musztardowy kojarzy się raczej z jesienią, a ja postanowiłam przemycić jegginsy w tym kolorze w letnim outficie. Zestawiłam je z koszulka z nadrukiem palm, złotą bransoletką z muszelką oraz jasnymi tenisówkami w kwiaty.




Sukienka kwiateńka

Prosta, dziewczęca stylizacja. Wybrałam zielonkawą sukienkę w różowe oraz białe kwiaty, w której podwinęłam rękawy (wtedy moim zdaniem prezentuje się ciekawiej). Talię podkreśliłam jasnym paskiem z kokardką, natomiast na stopy powędrowały złote baleriny z kokardkami. Ostatnim elementem jest minimalistyczna bransoletka.

 

 

 

Wakacji czas odsłona 2



Modyfikacja stylizacji nr 2. Spodnie, espadryle oraz biżuteria z muszelkami pozostały, zmieniłam natomiast koszulkę na miętową z napisem Beauty At It's Best i dodałam torebkę koszyk. Niewielkie zmiany, a outfit wygląda inaczej.




W nadmorskim klimacie

Wisienką na torcie jest niebiesko-biała wakacyjna stylizacja. Na niebieski top włożyłam białą wiązaną koszulę. Dodałam jasnoniebieskie jegginsy (o jaśniejszym odcieniu niż top) oraz tenisówki w kwiaty. Całość dopełnia choker z muszelek kauri oraz złota bransoletka.

 

***

Jakie kolory kojarzą Ci się z latem, a jakie z jesienią?

7 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :) Już nie mogę doczekać się kolejnego lata, a z kolorów letnich najbardziej lubię biel i wszystkie odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdej stylizacji wyglądasz naprawdę pięknie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej w moim guście ostatnia w morskim klimacie i ta z jeansową koszulą! :D Kolorystycznie najbardziej mi pasują, ale tak na prawdę każda jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka kwiatenka podoba mi się najbardziej, ale wszystkie są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your outfits, so sweet. ♡

    jasminadimitri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Moniko!

    Bardzo ładne stylizacje, wszystkie mi się podobają :)

    Mi jesień kojarzy się z brązem, bordo, czerwienią i musztardowym :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miłe dla oka stylizacje. Na chwilę przenieśliśmy się jeszcze do lata 2022 :) Pięknie Ci w każdej ❤️

    Moimi ulubionymi barwami jesieni jest brązowy i musztardowy :)

    Przesyłam jesienne pozdrowienia ❤️

    OdpowiedzUsuń