13 października 2022

Strefa Kinomaniaczki: dwie drogi, wszystko dla miłości, wakacyjny obóz, niezwykła więź

Wicher/ Ostwind - Zusammen sind wir frei (2013), Dwa życia/ Look Both Ways (2022), High School Musical The musical The Series 3 (2022)

Hejka!

Zapraszam Cię na najnowszą Strefę Kinomaniaczki.

 

Wieczory robią się coraz dłuższe. Co zrobić, by je urozmaicić? Możesz obejrzeć fajny film lub serial. Dziś przychodzę z kilkoma propozycjami. Zaczynajmy!


Dwa życia/ Look Both Ways (2022)

Dwa życia/ Look Both Ways (2022)

Podczas imprezy z okazji ukończenia szkoły Natalie wykonuje test ciążowy, a jej życie rozdziela się na dwie równoległe rzeczywistości: w jednej zachodzi w ciążę i zamieszkuje w rodzinnej miejscowości, by wychować dziecko. W drugiej natomiast przeprowadza się do Los Angeles, by spełnić swoje marzenie.

 

Scena z filmu Dwa życia/ Look Both Ways (2022)

Interesująca fabuła. Życiowy film, z przesłaniem, że nigdy nie jest za późno, by zacząć spełniać marzenia. Przyjemnie mi się go oglądało.



Wielki Gatsby/ The Great Gatsby (2013)

Wielki Gatsby/ The Great Gatsby (2013)

Nowy Jork, lata 20. XX w. Nick Carraway opowiada historię swojego sąsiada, milionera, Jaya Gatsby'ego, który poświęcił wszystko dla miłości.

 

Wielki Gatsby/ The Great Gatsby (2013) scena z filmu

Przygotuj się na dłuższy seans, bowiem film trwa nieco ponad 2 godziny. W produkcji pojawiło się dwóch aktorów, których lubię Tobey McGuire oraz Leonardo DiCaprio. Postawa Gatsby'ego przypominała mi bardzo Wokulskiego z Lalki, który dla Izabeli zrobiłby wszystko. Tu obiektem westchnień była Daisy, kuzynka Nicka. Na tym podobieństwa się kończą, gdyż wiemy, jak skończył Gatsby, a losy Wokulskiego nie są do końca jasne. Film dobrze mi się oglądało, ale sama nie wiem, jaki mam do niego stosunek. Nie zachwycił mnie, ale też nie był zły.



High School Musical: The Musical: The Series 3 (2022)

High School Musical: The Musical: The Series 3 (2022)

Uczniowie z East High School wyjeżdżają na wymarzone wakacje na obóz w Shallow Lake. Czekają na nich nowe wyzwania. Co tym razem wystawią i kto zajmie się reżyserowaniem przedstawienia?

 

High School Musical: The Musical: The Series 3 (2022) scena z serialu

W trzeciej odsłonie Dzikie Koty biorą na warsztat Krainę Lodu, ale w serialu rozbrzmiewają też piosenki z obu części filmu Camp Rock (w tym moje ulubione Wouldn't Change a Thing oraz This is Me). Pojawiła się gwiazda z oryginalnej obsady High School Musical jako ona sama, ale nie zdradzę kto to taki. Serial oglądało mi się przyjemnie, był w porządku (nic wybitnego, ale fajny). Nowe postaci dały się w końcu polubić. Czytałam, że ma powstać sezon 4. Ciekawe, jaką sztukę tym razem  wystawią uczniowie EHS.



Wicher/ Ostwind - Zusammen sind wir frei (2013)

Wicher/ Ostwind - Zusammen sind wir frei (2013)

Nastoletnia Mika nie zdała do następnej klasy. W ramach kary rodzice wysyłają ją na wakacje do babci. Tam spotyka na swojej drodze pięknego, ale nieujarzmionego konia.

 

Scena z filmu Wicher/ Ostwind - Zusammen sind wir frei (2013)

Dlaczego wcześniej nie widziałam tego filmu? Był wspaniały! Bardzo wzruszający, nieraz pojawiły mi się łzy w oczach. Piękna i ciekawa historia o niezwykłej sile przyjaźni między człowiekiem, a zwierzęciem, w tym przypadku koniem. Troszkę zabrakło mi rozwinięcia wątku Miki i Samuela, liczyłam, że ich relacja się pogłębi. Jest jednak na to szansa, bo powstały kolejne części przygód Wichra. Nie mogę się doczekać, aż je obejrzę! Z całego serca polecam ten film. <3


***

Kojarzysz którąś z moich propozycji?

Jaki film/ serial przykuł ostatnio Twoją uwagę?

2 komentarze:

  1. Dwa życia ostatnio jest dość popularne, ale ja mało ostatnio oglądam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że też ostatnio oglądam mniej produkcji niż zwykle. Z jednej strony chodzi o czas, a z drugiej - ciężko znaleźć coś, co by mnie zainteresowało. :D

      Usuń