1 października 2022

Podsumowanie miesiąca: wrzesień 2022

Podsumowanie miesiąca: wrzesień 2022

Hejka!

Zapraszam Cię na przegląd tego, co się u mnie działo we wrześniu.

 

 

Zoo Wrocław Afrykarium

Zoo we Wrocławiu

Po 12 latach miałam okazję ponownie odwiedzić wrocławskie zoo. Wycieczkę uważam za udaną. Zobaczyłam dużo zwierząt, byłam po raz pierwszy w Afrykarium. Wyglądało ono nieco inaczej, niż to sobie wyobrażałam. Do domu wróciłam zmęczona, ale zadowolona.

 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives 2022 z Action

Kalendarz adwentowy z Action

Jak co roku polowałam na kalendarz z kosmetykami do pielęgnacji SPA Exclusives z Action. Udało mi się go nabyć na początku września. Kosztował 59,95 zł. Bardzo się cieszę, teraz już tylko zostało mi odliczanie do grudnia, by móc zacząć otwierać okienka. 

 

Spartakiada

 

Spartakiada

Była to spartakiada osób niepełnosprawnych. Obawiałam się, że wydarzenie będzie nudne i będę odliczała godziny do zakończenia imprezy. Na szczęście tak nie było. Podczas wydarzenia głównie pracowałam - pomagałam przy torze przeszkód, ale znalazła się też chwila na rozrywkę. Pozumbowałam, porozmawiałam ze znajomymi. Bardzo miło wspominam ten dzień.

 

Test smaku pierwszego donuta Ekipy niebieskiego

 

Donut Ekipy

Myślałam, że już nigdzie nie znajdę tego donuta, ale wypatrzyłam go w Lidlu. Muszę przyznać, że był bardzo smaczny. Świeży, mięciutki, dużo nadzienia. Na pierwszy plan wybijało się nadzienie i ciasto, a nie polewa, co dla mnie jest na plus, bo myślałam, że będzie czuć sam cukier i sztuczność polewy. 

 

2 rocznica pracy

We wrześniu stuknęło mi 2 lata pracy. Trudno uwierzyć, że czas tak szybko minął.  Od teraz przysługuje mi nie 20, a 26 dni urlopu. Na bogato!

 

Wieża Piastowska Opole

 

Wieża Piastowska w Opolu

Wrzesień zakończyłam wycieczką do Opola, podczas której udało mi się zwiedzić wizytówkę tego miasta, czyli Wieżę Piastowską. Z zewnątrz nie wygląda jakoś super zachwycająco, ale wewnątrz dzieją się bardzo fajne rzeczy. Na razie nic więcej nie zdradzę, wkrótce pojawi się osobny wpis na temat tej atrakcji.

 

 

Co mi w duszy grało?

We wrześniowym zestawieniu znalazły się polskie i angielskie utwory.

 

reZi - Jeden Ruch

Pierwszy kawałek od Remka i od razu petarda! Myślałam, że użył w tym kawałku autotune'a, ale nie i dobrze. Super tekst i muzyka. Uzależniająca nuta.


Favst/ Gibbs - ztb


 Świetna piosenka, bardzo przyjemna. Na jednym przesłuchaniu się nie skończy.


Dominik Łupicki ft. Koder - Ból



Piosenka zaciekawiła mnie tym, że wykorzystano w niej linię melodyczną refrenu innego utworu: 24kGoldn ft. iann dior - Mood. Początkowo myślałam, że jest to jej polska wersja, ale jednak to zupełnie inna piosenka. Kawałek wpada w ucho.

Olivia Rodrigo - Good 4 u


Olivię poznałam dzięki serialowi HSMTMTS. Gra w nim ułożoną Nini, natomiast w teledysku pokazała swoje inne oblicze. Bardzo podoba mi się energia tej piosenki oraz klimat amerykańskiej szkoły.

Shawn Mendes - Heartbeat

 

Najnowsza piosenka Shawna Mendesa miała premierę 30 września. Powinna znaleźć się dopiero w kolejnym podsumowaniu, ale nie mogłam czekać tak długo z jej poleceniem. Pochodzi ze ścieżki dźwiękowej do filmu Lyle, Lyle, Crocodile (Wielki zielony krokodyl domowy), w którym Shawn udziela głosu rozśpiewanemu krokodylowi. Film ujrzy światło dzienne 2 grudnia (polska premiera). Piosenka zachwyciła mnie od pierwszego przesłuchania, ale jest zdecydowanie za krótka.

 

Soundtrack z serialu Wiktoria znaczy zwycięstwo


O tym, że lubię wracać do piosenek z tego serialu, wspominałam przy okazji Stylizacja-inspiracji, w której na warsztat wzięłam styl Cat Valentine.

 

Blog

Posty na blogu publikuję regularnie, natomiast komentowanie Waszych wpisów mocno kuleje. Mam nadzieję, że uda mi się nad tym popracować.

 

***

Kiedy ostatni raz byłaś w zoo?

Co grało na Twojej playliście we wrześniu?


5 komentarzy:

  1. Wrzesień jak zawsze u Ciebie na bogato! :D Sporo wydarzeń.
    O czyli w sierpniu mi też stuknęło 2 lata pracy, ale dużo jeszcze przez nami haha :D
    Z piosenek chyba nic tak bardzo nie znam, dużo chyba tu twórców yt? Rezi, Dominik (?) - w sumie to nie wiem kto to nawet :P Tylko good 4 you znam z radia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło spędziłaś ten wrzesień, oby październik był równie bogaty w miłe doświadczenia :) Z komentowaniem mam ostatnio to samo, ciężko mi się zabrać, do tego wrześniowe problemy wypełniały głowę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szok że wrzesień zleciał tak szybko. Oby Październik był dla ciebie wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Kochana,

    Wspaniale podsumowanie miesiąca :)
    Nigdy nie byłam w zoo, nie urkywam marzę o tym :)

    Ja nie lubię donatów zdecydowanie wolę domowe oponki :)

    Gratuluję 2 lat pracy, no i tego dłuższego urlopu jaki Ci już przysługuje tak trzymaj ❤️

    Widzę, że Twój wrzesień był wspaniały ❤️

    U mnie też trochę kuleje odpowiadanie na komentarze i odwiedzanie innych blogów, też muszę nad tym popracować! :)

    Udanego października życzę. Cudny kalendarz adwentowy kupiłaś ❤️ Teraz tylko czekać na grudzień ❤️

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń