15 marca 2023

Oscary 2023: kreacje z szampańskiego dywanu

Oscary 2023: kreacje z szampańskiego dywanuHejka!

Zapraszam Cię na przegląd stylizacji z tegorocznego rozdania Oscarów.

 

W nocy z niedzieli na poniedziałek odbyła się 95. ceremonia wręczenia Oscarów. Nie obyło się bez niespodzianek, gdyż na gali zabrakło tradycyjnego czerwonego dywanu. Pojawił się za to dywan w kolorze szampana. Organizatorzy chcieli odświeżyć nieco aranżację. Natomiast Jimmy Kimmel, prowadzący ceremonię skomentował, że zmiana ta ma związek z zeszłorocznym skandalem. Chodzi o Willa Smitha, który spoliczkował Chrisa Rocka za to, że zażartował sobie z fryzury jego żony będącej wynikiem choroby. Powiedział, że ta decyzja pokazuje, jak bardzo organizatorzy są pewni, że w tym roku nie poleje się krew.

Na InstaStory przeprowadziłam ankietę, w której mogliście oceniać, czy dana kreacja jest hot (podoba się), czy not (nie podoba się). Czas poznać wyniki. Poniżej zestawiłam stylizacje, które spodobały mi się najbardziej, ale czy Wam też? Przekonajmy się!


Podczas tegorocznej gali rządziły srebro, czerń i biel.

 

Cara Delevingne

Stylizacja Cary Delevingne Osary 2023
fot. Getty Images
 

Lady in red. Cara podczas ceremonii wręczenia Oscarów postawiła na suknię w odcieniu głębokiej czerwieni projektu Eliego Saaba. Podoba mi się asymetryczna góra zwieńczona ogromną kokardą. Smaczku kreacji dodaje spore rozcięcie eksponujące nogę. Delevingne dobrała do kreacji sandałki na platformie w tym samym kolorze oraz srebrną biżuterię. Zwieńczeniem stylizacji jest gładka fryzura z niskim kokiem. Całość prezentuje się niezwykle elegancko. Moim zdaniem to idealny wybór na taką galę, jak Oscary. Podobnego zdania były osoby, które zagłosowały w ankiecie, którą przeprowadziłam na Instagramie (100% odpowiedzi na hot).

 

 

Halle Bailey

Halle Bailey Dolce&Gabbana Oscars 2023
fot. Getty Images
 

Odtwórczyni Małej Syrenki wybrała jasnoniebieską, tiulową suknię z gorsetową górą. Pochodzi ona z kolekcji Dolce&Gabbana. Dziewczyna dopełniła stylizację srebrną biżuterią. Halle wygląda w niej przepięknie, jak księżniczka. Moje zdanie podzieliło 87% osób.

 

 

Kate Hudson

fot. Getty Images
 

Srebro od stóp do głów. Kate Hudson zdecydowała się na srebrną kreację od Louisa Vuittona. Wyróżnia się ona opuszczonymi rękawami, trenem i mnóstwem cekinów. Hudson wygląda w niej niczym syrena - cudnie! Outfit dopełniła srebrnymi dodatkami. 93% osób również spodobała się w takmi wydaniu.

 

 

Fan Bingbing

fot. Getty Images
 

Fan wystąpiła w kreacji Tonyego Warda, która składa się ze srebrnej, błyszczącej sukni z dekoltem typu halter i przeskalowanej, zielonej peleryny. Dobrała do niej srebrną torebkę i szmaragdowe kolczyki. Jeśli chodzi o fryzurę, postawiła na boba w starym, hollywoodzkim stylu. Jest to ten typ stylizacji, który jedni kochają, inni nienawidzą. Mnie się spodobała, jest ciekawa, wyróżniająca się, natomiast 57% głosujących w ankiecie było na nie.

 

 

Kerry Condon

fot. Getty Images
 

Kerry wystąpiła w jasnożółtej sukience projektu Versace. Ten kolor przywodzi mi na myśl nadchodzącą wiosnę. Góra sukienki jest gorsetowa, natomiast dół zwiewny. Aktorka dopełniła ją delikatną, srebrną biżuterią. Całość prezentuje się bardzo ładnie. Moje zdanie podzieliło 80%.

 

 

Vanessa Hudgens

fot. Getty Images

 

Vanessa postawiła na klasykę. Wybrała prostą, czarną suknię z białymi wstawkami na górze i na dole od Chanel. Suknię zdobią dwa guziki. Hudgens dopełniła outfit czarnymi szpilkami, srebrną biżuterią oraz gładkim kokiem. Jej stylizacja kojarzy mi się ze stylem lady Margaret z filmu Zamiana z księżniczką. 71% osób też się spodobała.

 

 

Jessica Chastain

fot. Getty Images
 

Jessica podczas gali rozdania Oscarów wystąpiła w srebrnej sukni z czarnymi elementami: u dekoltu i trenem od Gucci. Swój look dopełniła srebrno-szmaragdowym naszyjnikiem. 93% osób stwierdziło, że ta stylizacja jest hot.

 

 

Nicole Kidman

fot. Getty Images
 

Nicole na tę specjalną okazję wybrała czarną, cekinową kreację z różami 3D i wysokim rozcięciem od Armaniego. Dobrała do niej czarne szpilki z paskiem wokół kostki oraz srebrną i czarną biżuterię. Całość wygląda bardzo dobrze, choć muszę przyznać, że nie jestem do końca przekonana do tych kwiatów. 100% osób zdecydowało, że ta stylówka jest hot.

 

 

Angela Bassett

fot. Getty Images
 

Kreacja Angeli Bassett jest projektu Moschino. Podoba mi się jej krój, asymetryczna forma. Robi wrażenie. Natomiast nie jestem fanką akurat tego odcienia fioletu. Angela dopełniła całość srebrną biżuterią i czarną połyskującą torebką. 64% głosujących ta stylizacja też się spodobała.



Harry Shum Jr

fot. Jordan Strauss/Invision/AP

Harry wybrał biało-czarny garnitur projektu Adeam. Góra to połączenie klasycznej marynarki z japońskim obi. Bardzo mi się spodobało takie rozwiązanie, to coś innego. 56% głosujących też doceniło ten look.

 

 

Czas na stylizacje, do których mam mieszane uczucia lub takich, które nie skradły mojego serca. 


 

Sandra Oh w sukni Giambattisty Valli. Piękny krój w stylu empire, jednak kolor mnie nie przekonuje. 67% głosów na to, że stylizacja jest hot.

Salma Hayek w kreacji Gucci. Błysk i blask idealne na wieczorne wyjście, jednak ponownie nie jestem fanką takiego koloru. 80% osób sukienka się podobała.

Ana de Armas postawiła na Louisa Vuitton. Góra sukni bardzo mi się podoba, jednak dół, moim zdaniem, psuje efekt. 63% zagłosowało, że sukienka jest fajna.

Allison Williams wybrała Giambattistę Valli. Cudny kolor, jednak dół sukni i peleryna jakoś mi nie leżą (najbardziej ten dół). 56% głosujących było na nie.

Halle Berry włożyła suknię Tamary Ralph. Niby fajna, ale pozbyłabym się tych kwiatków, które zlewają się z karnacją Halle. 86% osób kreacja się podobała.





Michelle Williams w kreacji Chanel. Początkowo bardzo mi się podobała jej suknia, ale im dłużej się jej przyglądałam, doszłam do wniosku, że jest za blada do karnacji Michelle. 71% polubiło ten strój.

Florence Pugh w Valentino. Suknia kojarzy mi się trochę z pościelą. Jestem na nie. 73% orzekło, że ta kreacja nie jest udana.

Mindy Kaling w projekcie Very Wang. Jak dla mnie za dużo wycięć, nie wybrałabym tej sukni na wieczorową galę. 53% było przychylnym tej kreacji.

Rihanna wystąpiła w kreacji domu mody Alaia. Hmmm... body z golfem, a na to skórzany stanik i skórzana spódnica z rozcięciami. Nie moje klimaty, nie na tę okazję. Głosy rozłożyły się 50 (hot) do 50% (not).

Rooney Mara postawiła na suknię Alexandra McQueena. Nie wiem, czy to kwestia pozy, czy też samej sukienki, a może jednego i drugiego, ale całość nie wygląda dobrze. 93% na not.

Stephanie Hsu wybrała suknię od Valentino. Niby nie jest źle, ale kreacja kojarzy mi się z gumą balonową, którą ktoś próbuje odkleić od podłoża. 57% uważa, że ta stylizacja jest hot.


***

Co sądzisz o tegorocznych oscarowych kreacjach?

8 komentarzy:

  1. Wonderful dresses. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it. ;)
      Thank you. Have a great weekend! ;)

      Usuń
  2. Co za różnorodność! Niektóre suknie na prawdę piękne, ale niektóre zadziwiające :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podobają się stylizacje Cary i Vanessy :) Piękne kobiety, a Vanessa to moja ulubiona aktorka ❤️ Też ta jej stylizacja kojarzy mi się ze stylem Lady Margaret :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cara powinna dostać Oscara za tę stylizację. Jest boska! <3 Vanessa też cudnie się prezentuje. Pasuje jej taki styl. ;) Totalnie to Lady Margaret. ;)

      Dzięki. Pozdrawiam! ;)

      Usuń