27 marca 2023

Stylizacja-inspiracja: Blair Waldorf

Stylizacja-inspiracja: Blair Waldorf "Plotkara" ("Gossip Girl")

Hejka!

Ubierz się, jak Blair Waldorf. Zapraszam!

 

Wiosna- była i gdzieś nagle zniknęła, a na jej miejsce pojawiła się zima. Mam nadzieję, że ciepełko szybko znów do nas zawita. Dzisiaj natomiast przychodzę ze Stylizacją-inspiracją, w której pod lupę biorę styl Queen B Manhattanu, czyli Blair Waldorf.


Blair Waldorf's style "Gossip Girl"
Styl Blair Waldorf z "Plotkary"

Kim jest Blair Waldorf?

Blair Waldorf to główna bohaterka serii powieści (autorstwa Cecily von Zeigesar) i serialu, pt. Plotkara (Gossip Girl), który jest kopalnią modowych inspiracji. Nastolatka mieszka w bogatej dzielnicy Manhattanu Upper East Side. Moda to jej drugie imię. Kocha buty, opaski i suknie od najpopularniejszych projektantów z całego świata. Jej najlepszą przyjaciółką jest Serena van der Woodsen, a miłością Chuck Bass.

 

Styl Blair Waldorf "Plotkara"
Stylizacje Blair Waldorf "Plotkara"

Styl Blair Waldorf

Znakiem rozpoznawczym Blair są opaski do włosów. Nosi je niemal do każdej stylizacji.  Nie boi się łączyć odważnych kolorów. Najczęściej spotkać ją można w sukienkach lub spódniczkach i butach na obcasach. Spodnie wybiera bardzo rzadko. W jej szafie znaleźć można też eleganckie pelerynki. Dopełnieniem jej outfitów są często rajstopy w nietypowym kolorze lub wzorze. Mimo iż w szkole musi nosić mundurek, to nie jest on nudny, gdyż Blair podkręca go dodatkami.

 

Biała koszula z czarną wstążką Cropp, ciemnoszara rozkloszowana spódniczka Pepco


Stylizacja-inspiracja: Blair Waldorf

Inspirację stanowił dla mnie mundurek szkolny Blair składający się z białej koszuli przyozdobionej u góry czarną wstążką, granatowa spódniczka w kształcie litery A z kokardką, czarne zakolanówki oraz białe loafersy. Wisienką na stylizacyjnym torcie jest żółta opaska we włosach. Mamy tu preppy style pełną parą.


Biała koszula z czarną wstążką Cropp, ciemnoszara rozkloszowana spódniczka Pepco, czarne rajstopy imitujące zakolanówki Marilyn, czarne baleriny Biedronka


Biała koszula ze wstążką, szara, rozkloszowana spódniczka, rajstopy zakolanówki

Tworząc outfit w stylu Blair Waldorf, wybrałam białą koszulę z czarną wstążką, którą zawiązałam na kokardkę. Dobrałam do niej ciemnoszarą spódniczkę w kształcie litery A oraz czarne rajstopy imitujące efekt zakolanówek

 

Blair Waldorf inspired outfit "Gosspi Girl"

Czarne baleriny, granatowa marynarka

Jeśli chodzi o buty, postawiłam na mniej wyróżniającą się opcję niż Blair. Włożyłam czarne baleriny z kokardkami i złotymi kółeczkami. Całość dopełniłam granatową marynarką, która dobrze wpisuje się w szkolny vibe.

 

Blair Waldorf inspired outfit "Gosspi Girl"


 Ciekawostki o Blair Waldorf

👗 Nosi buty w rozmiarze siedem i pół (europejskie 38).

👗  Jej ulubioną aktorką jest Audrey Hepburn, a filmem Śniadanie u Tiffany'ego.

👗 Kocha Cyndi Lauper.

👗Blair mieszka w apartamencie przy Piątej Alei 1136, Nowy Jork, NY 10128.

👗 Leighton Meester, wcielająca się w rolę Blair Waldorf, na potrzeby serialu przefarbowała włosy na brąz. Jej naturalny kolor to jasny blond.


***

Kojarzysz serial Plotkara?

Co sądzisz o stylu Blair Waldorf?

17 komentarzy:

  1. Bardzo elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka Moniś ❤️

    Kojarzę serial "Plotkara" ale nie oglądałam go. Styl Blair bardzo mi się podoba, wpasowuje się w moje miodowe upodobania :)

    Pięknie wyglądasz, bardzo elegancko :)

    Ta koszula z kokardą jest przeurocza ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam propozycję na kolejną stylizację - inspirację, co powiesz na styl Barbie? :) Albo stylizację księżnej Margaret z "Zamiana z księżniczką"? :)

      Usuń
    2. Hejka, Iwetto! ❤️

      Powiem Ci, że ja też nie oglądałam tego serialu. :D Mnie najbardziej podobają się jej szkolne stylizacje. ;)

      Dziękuję, Kochana. ❤️

      Długo się na nią czaiłam, aż w końcu jest moja. ;)

      Świetne pomysły! Oba bardzo mi się podobają. Dziękuję. <3 O Barbie nawet nie pomyślałam, a przecież całkiem popularny jest styl Barbiecore. :D O Lady Margaret myślałam, tylko nie do końca mam ciuchy w jej stylu. Trzeba będzie coś pokombinować. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
    3. A może łatwiej będzie ze Stacy? :) Pomyśl o tym :)

      Buziaki ❤️

      Usuń
    4. Hmm... może. Dzięki za podpowiedź. Zobaczę, co da się zrobić. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  3. Elegancka stylizacja, podoba mi się, jedynie te rajstopy, moim skromnym zdaniem, psują efekt. Raczej widziałabym zwykłe rajstopy i grubsze czarne kolanówki. Pozdrawiam Moni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Hmm... może faktycznie efekt byłby lepszy z tradycyjnymi zakolanówkami. Dzięki za szczerą opinię. Natomiast ja jestem zauroczona tymi rajstopami. :D
      Ślę pozdrowienia! ;*

      Usuń
  4. bardzo lubię takie spódniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na taką stylizację inspirowaną postaciami z seriali. Mi podobają się ciuchy z lat 90, czasami podglądam jakieś stylizacje z serialu Friends :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Inspiracje stanowią dla mnie nie tylko postacie z seriali, ale też z filmów, piosenkarki, aktorki itp. ;) Ubrania z lat 90. mają klimat. ;)
      Dzięki. Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  6. Oczywiście serial oglądałam, kiedyśtam, jednak moją ulubienicą była Serena (nie wiem czy nie mam jakieś słabości do tego imienia, oglądając „Opowieść Podręcznej, też polubiłam Serenę Joy :D)
    Chociaż też kocham opaski ;)
    Stylizacja bardzo fajna - lubię takie outfity, podobnie jak koszule :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei serialu nie oglądałam. :D
      Opaski bardzo mi się podobają, ale nie noszę ich ze względu na okulary i to, że jak mam ją przez dłuższy czas, to zaczyna mi uciskać głowę.
      Dziękuję. <3
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń