21 marca 2023

Witaj, wiosno! I Stylizacja z plisowaną spódniczką w kratkę

Hejka!

Zapraszam Cię na pierwszą stylizację na dworze.

 

Pierwszy dzień kalendarzowej wiosny

Mamy dziś 21 marca, co oznacza, że doczekałam się wiosny. Mimo iż zabrakło słońca, to przynajmniej jest cieplej, co uważam za dobry znak. Moimi ulubionymi kwiatami zwiastującymi wiosnę są krokusy. Szczególnie fioletowe. Co roku ich wypatruję. Udał mi się już zrobić zdjęcia krokusom we wszystkich kolorach. Podobają mi się też kwitnące na biało/różowo drzewa i tulipany. Przebiśniegi również pięknie się prezentują. Zapomniałabym o magnoliach.


🌷 Jeśli chcesz poznać ciekawostki o wiośnie, zerknij do tego wpisu.

🌷 Zastanawiasz się, co robić wiosną? Poznaj 21 pomysłów na wiosenne aktywności.

🌷 Zapraszam Cię też na wiosenny TAG.



Pierwsza stylizacja na zewnątrz

Ostatnio udało mi się zrobić zdjęcia stylizacji na zewnątrz po raz pierwszy w tym roku. Jestem z tego powodu przeszczęśliwa. Outfit powstał spontanicznie. Po prostu do jeansowej koszuli dobrałam pozostałe elementy. 

 


Jeansowa koszula, plisowana spódnica w kratkę

Postawiłam na jasną jeansową koszulę. Aby prezentowała się ciekawiej, podwinęłam rękawy i zostawiłam kilka guzików odpiętych u góry. Zestawiłam ją z plisowaną spódniczką w czerwono-czarno-białą kratkę. Mam słabość do tego typu spódnic.  

 


 

Czarny pasek ze złotą klamrą w kształcie kółek, czarne rajstopy, buty dark holo

Smaczku temu duetowi dodaje czarny pasek z klamrą w kształcie złotych kółek. Stylizację dopełniłam czarnymi, grubszymi rajstopami oraz butami na grubszej podeszwie w stylu dark holo i z efektem reflective.

 


 

Choker z gwiazdką, pierścionek i bransoletka z gwiazdką

Biżuterię stanowią czarny choker ze złotą gwiazdką, złoty pierścionek z tym samym motywem oraz czarna bransoletka również z gwiazdką. 

 

 

***

Co sądzisz o plisowanych spódnicach?

Jaki jest Twój ulubiony zwiastun wiosny?

9 komentarzy:

  1. Śliczna spódniczka i cała stylizacja :) Też ze zniecierpliwieniem czekałam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Cieszę się, że spódniczka i stylizacja przypadła Ci do gustu. <3 W końcu się doczekałyśmy. <3 Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz Moniko :) Mi udało się zrobić dwie sesje zdjęciowe na dworze, efekty w kwietniu u mnie na blogu :) Plisowane spódnice bardzo lubię :) Mam nawet jedną w swojej kolekcji :)

    Moim ulubionym zwiastunem wiosny są przebiśniegi, ale też bociany. Te pierwsze mam w ogródku a bociana dziś widziałam na gnieździe :)

    Pięknej wiosny dla Ciebie 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Iwetto! ;)

      Dziękuję, Kochana! <3 Wow! Gratuluję! Jestem ciekawa, jakie stylizacje udało CI się stworzyć. Będę musiała jakoś dotrwać do kwietnia w tej niewiedzy. :D A zdjęcia na zewnątrz są super. <3

      Ekstra, że bociek już się pojawił. ;) A przebiśniegi są bardzo ładne. ;)

      Dziękuję. Cudownej wiosny! 🌷🌷🌷

      Usuń
  3. Ja nie jestem fanką takich spódnic, ale podoba mi się Twoja stylizacja :)
    Super pomysł z tym paskiem :)
    Hm, oznaka wiosny....
    Temperatura powyżej 10 stopni, no i słońce ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń