24 marca 2023

Stylizacje dnia: początek wiosny

Hejka!

Zapraszam Cię na nową dawkę codziennych stylizacji.

 

Wiosna. Czuć ją w powietrzu, jest cieplej, kwiaty i drzewa powoli rozkwitają. Jest pięknie. Cieszę się, że coraz częściej udaje mi się zrobić zdjęcia codziennych stylówek na dworze.

 

Z zielenią

 

Białą bluzkę z zielonymi rękawami zestawiłam z jegginsami oraz butami dark holo z efektem reflective. Dodatki stanowią czarna bransoletka ze złotą gwiazdką oraz torebka w kształcie aparatu.

 

 

Życie w kratkę

 

Biały top, oversize'owa koszula w czarno-białą kratę, jegginsy i czarne botki. Do tego bransoletka z mieniącymi się kryształkami oraz gumka do włosów z uszami ze srebrną nitką. Stylizacja gotowa.

 

 

Nieśmiertelny jeans

 

Jeans nigdy nie wyjdzie z mody. Jasną, jeansową koszulę połączyłam z nieco ciemniejszymi jegginsami. Aby nieco podkręcić outfit, podwinęłam rękawy koszuli i związałam ją w talii. Do tego duetu wybrałam buty na grubszej podeszwie dark holo z efektem reflective.

 

 

Sezon na spódniczki

 

Stylizacja na pierwszy dzień kalendarzowej wiosny. Z tej okazji skusiłam się na plisowaną spódniczkę w fioletowo-biało-czarną kratkę, do której dobrałam jasnoszarą bluzę z napisem Denver USA Colorado, czarne rajstopy, botki oraz czarną bransoletkę ze złotą gwiazdką i gumkę ze srebrną nitką z uszami.

 

 

W granacie

 

Granatowa bluzka z łączonych materiałów wygląda, jakbym na koszulę nałożyła bluzkę. Smaczku dodaje jej zabawny wierszyk odnoszący się do sytuacji pisania testu sprawdzającego wiedzę. Dobrałam do niej jegginsy oraz fioletowe sneackersy z różową podeszwą. Dodatki to różowa gumka z uszami oraz dwie bransoletki z mieniącymi się kryształkami.

 

 

 

Czarno-czerwona

 

Ponownie koszula w roli głównej. Tym razem w czerwono-czarną kratę. Zestawiłam ją z czarnymi jegginsami i fioletowymi sneackersami na różowej podeszwie. Całość dopełnia czerwona gumka do włosów oraz czarna bransoletka ze złotą gwiazdką.

 

 

 

Hey, hi, hello


Najświeższa stylówka, bo z dzisiaj. Białą bluzkę w granatowe paski i z napisem hi! zestawiłam z granatowymi jegginsami. Dodałam fioletowe sneackersy z różową podeszwą oraz dwie bransoletki z mieniącymi się kryształkami. 

 

***

Zaczęłaś już nosić spódniczki?

Jakie jest Twoje ulubione wiosenne obuwie?

5 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Piękne stylówki! Bardzo podobają mi się twoja outfity, każdy ma coś w sobie :) Tak szczerze, nie miałam jeszcze na sobie spódnicy ale pogoda u mnie jest taka, że na spokojnie mogłabym jakąś założyć :) Jako, że wiosna dopiero się zaczęła noszę jeszcze kozaczki ale myślę że lada dzień przerzucę się na sportowe :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem większość stylizacji w moim guście - zwłaszcza te z koszulami :D A co do spódniczek to nie noszę jeszcze, bo nie lubię rajtuz :D haha Czekam na ciepłe dni z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje, najbardziej podoba mi się ta ze spódniczką. Też noszę już spódnice, choć rzadko. Najbardziej lubię nosić półbuty wsuwane, czasami noszę czółenka. Pozdrawiam Moni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne stylizacje :) Ta torebka w kształcie aparatu jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń