18 marca 2023

Stylizacje dnia: 7 propozycji na co dzień

Hejka!

Zapraszam Cię na przegląd Stylizacji dnia.

 

Dzisiejsza pogoda, a także to, że krokusy obrodziły, wyraźnie wskazują, że wiosna już blisko. Oficjalnie kalendarzowa wiosna rozpocznie się już za kilka dni - 21 marca. Nie mogę się doczekać! Tymczasem zapraszam Cię do obejrzenia Stylizacji dnia z ostatniego czasu.

 

Going to Yale

 

Granatową bluzę z białym kołnierzykiem z napisem Yale i logiem tegoż uniwersytetu połączyłam z jegginsami oraz czarnymi botkami. Ostatnim elementem stylizacji jest jasnofioletowa bransoletka ze złotą koniczynką, na której wygrawerowana jest nazwa mojego bloga.



Gwiaździste USA


Jasnoróżowa bluzka z napisem Denver USA Colorado znalazła się w duecie z granatowymi jeansami. Dodałam do niego brzoskwiniowe buty na grubszej podeszwie, a także złotą bransoletkę z gwiazdkami i księżycem oraz bordową gumkę do włosów z motywem złotych gwiazd.



Pudrowy róż, bordo i fiolecik


Bluzkę w odcieniu brudnego różu zestawiłam z bordowymi jeansami (bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne), do których dobrałam czarny pasek ze złota klamrą w kształcie serca. Dodatki stanowią czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem oraz spinka do włosów - różowa kokarda.



Bluza i koszula = 💗

 

Lubię połączenie koszuli z bluzą, gdy wystaje spod niej kołnierzyk, dlatego też postawiłam na taki duet w tej stylizacji. Pod jasnoszarą bluzę z bordowym napisem USA włożyłam niebiesko-różową koszulę w kratę. Do tego wybrałam jegginsy i srebrne, brokatowe buty na grubszej podeszwie. 




Newport North Beach


Kolejny outfit tworzą: biała bluza z napisami Newport North Beach i logiem oraz czarne jeansy. Smaczku dodają całości brzoskwiniowe buty na grubszej podeszwie.




Błyszczący akcent


Biała bluzka z baskinką, granatowe jegginsy i czarne botki. Wisienką na stylizacyjnym torcie są dwie bransoletki z błyszczącymi kryształkami. Ostatnio bardzo często je noszę.




Holo - reflective


Ciemniejsza stylizacja, ale wcale nie nudna. Szarą bluzkę wiązaną u dołu i z napisem Just smile zestawiłam z jeansami w kolorze czarnym. Outfit dopełniłam czarnym chokerem ze złotą gwiazdką oraz holograficznymi (dark holo) butami na grubszej podeszwie z efektem reflective. Bardzo długo się na nie czaiłam, aż w końcu są moje.


***

Która stylizacja spodobała Ci się najbardziej?

Czekasz na wiosnę, by móc nosić lżejsze outfity?

11 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje z bluzami w moim guście! Ale raczej bez koszuli, dla mnie jak koszula to nie bluza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę. ;) Jasne, rozumiem, he, he. :D

      Usuń
  2. Super się prezentuje ♥

    Zapraszam też do mnie :)
    youtube.com/@veronicalucyart

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stylizacje, ja nie mogę doczekać się ciepłych dni ♥ Stylizacje 3 i 4 najbardziej przypadły mi do gustu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja podobnie jak Ty bardzo lubię połączenie bluzy i koszuli, wystający kołnierzyk jest uroczy ❤️

    Piękne stylizacje Moniko, wyglądasz ślicznie w każdej z nich :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie mój faworyt to „błyszczący akcent”, chociaż podoba mi się też pudrowy róż, bordo i fiolecik :)
    Od kilku dni, zimowa kurtka wisi w szafie, ja noszę lżejsze ubrania- mam nadzieję że tak zostanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń