11 grudnia 2019

Blogmas #3: niespodzianki z kalendarzy adwentowych Douglas i SPA Exclusives cz. 1


SPA Exclusives Beauty Advent Calendar, Kalendarz Adwentowy Douglas Collection

Hejka!

Co znalazłam w pierwszych 12 okienkach kalendarzy adwentowych? Czy coś mnie zaskoczyło? Zapraszam!




W tym roku zaopatrzyłam się w dwa kalendarze adwentowe, które umilają mi czas oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia. Oba miałam także w zeszłym roku, więc będę mogła porównać zawartość. Dlaczego akurat te kalendarze? Są to kalendarze pielęgnacyjne, a ten etap dbania o siebie jest dla mnie najważniejszy. Poza tym, znam te marki, więc wiem, czego mniej więcej mogę się spodziewać. Poza tym, jak dla mnie, ich zawartość była najciekawsza z kalendarzy, które przeglądałam. Jeśli śledzisz moje InstaStory, to widziałaś na bieżąco, co trafiło mi się w obu kalendarzach. Dzisiaj czas na podsumowanie pierwszej połowy zawartości

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives 2019


Gdzie i za ile kupiłam kalendarze adwentowe?


Kalendarz SPA Exclusives Beauty Advent Calendar kupiłam w sklepie Action, jakoś pod koniec sierpnia (wcześnie, prawda?). Był wtedy za ok. 38 zł, więc cena kusząca, tym bardziej, że mamy tu aż 24 produkty. Teraz widziałam, że na Allegro można go dostać za grubo ponad 100zł. 

Kalendarz adwentowy Douglas Collection, jak co roku, udało mi się dorwać z 20% rabatem w Czarny Piątek w perfumerii Douglas, Jego regularna cena wynosiła 199zł. Niestety podrożał względem poprzednich lat. 

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives Beauty Advent Calendar 2019


Szata graficzna kalendarzy 


Kalendarz Douglas tym razem (w zeszłych latach był miętowy) postawił na czerwień i biel, jako kolory przewodnie. Na przodzie widnieje grafika przedstawiająca świąteczne miasto, choinkę i cztery dziewczyny na lodowisku. Całość wygląda stylowo, bardzo mi się podoba. Na wewnętrznej stronie okienek można znaleźć opis danego kosmetyku w dwóch językach- niemieckim oraz angielskim. Z tyłu kalendarza widoczny jest spis wszystkich kosmetyków (+ich składy) wraz z ich zdjęciami. Kalendarz wyposażony jest też w rączkę, ułatwiającą jego transport. 

Kalendarz Adwentowy Douglas 2019

Kalendarz SPA Exclusives również postawił na czerwień (w zeszłym roku była to czerń) w połączeniu ze złotem. Na przodzie widnieje złota kokarda i las choinek, a środku powtórzony został ten motyw, oprócz tego można zobaczyć złote kontury kosmetyków. Całość również przypadła mi do gustu, jest elegancka. Kalendarz w przeciwieństwie do Douglasa, po otwarciu jest tryptykiem. Skrzydła można w każdej chwili odczepić. Z tyłu znajduje się spis całej zawartości wraz ze składami kosmetyków.


Zawartość kalendarzy Douglas i SPA Exclusives okienka 1-12


Dzień 1


SYS Moisturizing Cream


Nawilżający krem do twarzy, kalendarz adwentowy Douglas


♥ nawilżający krem do twarzy 

♥ pojemność: 20 ml 

miniaturka

♥ zawiera., m.in. ekstrakt z opuncji i wegański probiotyk



The Freedom of Tanchozuru Hand Cream


Krem do rąk, kalendarz adwentowy SPA Exclusives


krem do rąk 
pojemność: 50 ml
ma piękną, ekskluzywne opakowanie
uważam, że kremów do rąk nigdy za wiele, warto dbać o dłonie, które są naszą wizytówką, więc z tego kosmetyku bardzo się cieszę

Dzień 2


SYS Collagen Manager Drops


Koncentrat substancji czynnych, kalendarz adwentowy Douglas


koncentrat substancji czynnych 
pojemność: 5ml 
miniaturka
zawiera, m.in. ekstrakt chlorelli, peptydy i wegański probiotyk



The Freedom of Tanchozuru Bath Bomb


Kula do kąpieli, kalendarz adwentowy SPA Exclusives


kula do kąpieli 

pojemność: 30g

podoba mi się jej zapach

wykorzystam ją, żeby zrobić domowe SPA dla stóp 


Dzień 3 



Douglas Home Spa Travel Hand Cream


Krem do rąk Beauty of Hawaii, kalendarz adwentowy Douglas


krem do rąk Beauty of Hawaii

z hibiskusem i olejem makadamia 

pięknie pachnie, będę go z chęcią używać

w zeszłym roku z tej serii trafiła mi się pianka do kąpieli
 

Tribalicious Summer Body Lotion


Balsam do ciała, kalendarz adwentowy SPA Exclusives


balsam do ciała

pojemność: 50ml

przez opakowanie wyczuwam delikatny zapach, który bardzo mi się podoba



Dzień 4 


Starskin Eye Catcher 1 Pair


Płatki pod oczy, kalendarz adwentowy Douglas


maseczka wygładzająca pod oczy

produkt do jednorazowego użytku

pojemność: 12g
produkt pełnowymiarowy

nie używam takich produktów, więc to będzie fajna okazja, by przetestować coś nowego



Compressed Face Towel


Skompresowany ręcznik do twarzy, kalendarz adwentowy SPA EXclusives

skompresowany ręcznik do twarzy, czyli jak ja go nazywam, magiczny ręcznik
pod wpływem wody zwiększa swoją objętość
super sprawa na wyjazdy 


Dzień 5


Gumki Invisibobble


Trzy gumki do włosów Invisibobble, kalendarz adwentowy Douglas


3 gumki do włosów Cozy Cashmere
♥ produkt pełnowymiarowy

kolor brązowo-szary, niby nic specjalnego, ale mi się podoba, bo nie będą się rzucały w oczy na moich włosach

z tych gumek jestem jak do tej pory najbardziej zadowolona, czekałam na nie

uwielbiam oryginalne gumki sprężynki, bo są niezwykle trwałe, w zasadzie odkąd zaopatrzyłam się w nie po raz pierwszy, używam tylko ich, uważam, że są warte swojej ceny (a doskonale wiesz, że nie lubię przepłacać)
2 lata temu były w kalendarzu czerwone z brokatowymi drobinkami 
na opakowaniu widoczne są urocze rogi reniferów



Tribalicoius Summer Bath Bomb


Kula do kąpieli, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

kula do kąpieli 
pojemność: 30g
nie wyczuwam żadnego zapachu 
jest to już druga kula, wolałabym inny produkt


Dzień 6


Douglas Make Up Mascara Kiss&Curl


Tusz pogrubiający i podkręcający rzęsy, kalendarz adwentowy Douglas

tusz pogrubiający i podkręcający rzęsy 
pojemność: 12,5ml 
produkt pełnowymiarowy
czarny z klasyczną szczoteczką
♥ powędruje do mojej Mamy, która jest miłośniczką podkreślania oczu



Limited Edition Body Scrub


Peeling do ciała, kalendarz adwentowy SPA Exclusives


peeling do ciała 

pojemność: 50ml

jest to powtórka z zeszłego roku, tylko pojemność jest o połowę mniejsza

peeling jest z tych bardzo delikatnych 




Dzień 7



Douglas Home Spa Fizzing Bath Cube Polynesian Dream


Musująca kula do kąpieli Polynesian Dream, kalendarz adwentowy Douglas


musująca kostka do kąpieli 

pojemność: 24 g
produkt pełnowymiarowy

pojawiła się w kalendarzu w 2016 i 2017 roku

na tę wersję zapachową jeszcze nie trafiłam, więc z chęcią ją przetestuję
bardzo podoba mi się kolor opakowania
  

Hair Clip


Spinka do włosów, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

spinka do włosów 
okienko było maleńkie, jednak nie przypuszczałam, że kryje w sobie spinkę, myślałam, że w kalendarzu będą same kosmetyki
niby takie nic, ale spinka to przydatny gadżet
♥ gdybym znalazła taką spinkę w kalendarzu z Douglasa, to byłabym zła, natomiast w tym, który był o wiele tańszy, mi to nie przeszkadza
mogliby dać dwie, żeby było do pary


Dzień 8


Annayake Bamboo Hydra-Energizing Mask


Nawilżająco- energetyzująca maska do twarzy, kalendarz adwentowy Douglas

nawilżająco-energetyzująca maseczka 
pojemność: 15 ml 
miniaturka
jestem co prawda wielbicielką masek w płachcie, ale ciekawi mnie ten produkt i na pewno go wypróbuję



Tribalicious Summer Shower Gel


Żel pod prysznic, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

żel pod prysznic 
pojemność: 50ml
żel jest z tej samej serii, co balsam do ciała



Dzień 9


Douglas Focus Face Ampoule Nutri Focus


Odżywcza ampułka, kalendarz adwentowy Douglas


ampułka odżywiająca 

pojemność: 1,5 ml
produkt pełnowymiarowy

zawiera skoncentrowane składniki aktywne takie, jak masło kokosowe, morelę i olej słonecznikowy



Limited Edition Relaxating Bath Salt


Sól do kąpieli, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

sól do kąpieli 
pojemność: 40g
nie używam tego tupu kosmetyków do kąpieli, mam uraz z dzieciństwa, poza tym szkoda marnować tyle wody, ale tak jak kula do kąpieli, przyda mi się do zrobienia relaksującej kąpieli dla stóp 



Dzień 10 


Annayeake Ultimate Anti- Wrinkle Re- Densifying Cream


Krem przeciwzmarszczkowy, kalendarz adwentowy Douglas


krem przeciwzmarszczkowy 
pojemność: 7ml
miniaturka
ja używać go nie będę, będzie dla Mamy



 

Nail Clipper


Obcinaczka do paznokci, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

obcinaczka do paznokci 
kolejne zaskoczenie w tym kalendarzu, więc plus za to, że zawartość jest zróżnicowana
gdy chciałam ją przekręcić, rozwaliła się, ale udało się łatwo ją naprawić
jestem ciekawa, czy będzie się dobrze sprawować 



Dzień 11


Douglas Hair True Volume Volumizing Jelly Mask

Żelowa maska do włosów z aloesem, kalendarz adwentowy Douglas


maska do włosów zwiększająca objętość w żelu
pojemność: 20 ml
produkt pełnowymiarowy

ciekawi mnie ten produkt, bo maski o takiej konsystencji jeszcze nie miałam okazji używać
zawiera wyciąg z białego imbiru i aloesu
ma ułatwiać rozczesywanie 




The Freedom of Tanchozuru Bath Pearls

 Perełki do kąpieli, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

perełki do kąpieli
pojemność: 40g
moje stopy będą dopieszczone, bo perełki również będą dla nich przeznaczone 
szału nie ma, ale nie jest źle


Dzień 12 

YOUTHSHOTS by Dr. Fach: Telomere Protecting Anti - Aging Cream



Odmładzający krem ochronny na bazie telomerów, kalendarz adwentowy Douglas


odmładzający krem ochronny na bazie telomerów
pojemność: 4 x 1 ml
z kremem będącym w opakowaniu wyglądającym jak tabletki jeszcze się nie spotkałam, było to dla mnie zaskoczenie
super, że podzielili krem na porcje, które można zużyć na raz, z tego, co znalazłam w Internecie wynika, że ten krem jest standardowo tak pakowany, tylko zestaw składa się 28 mini porcji (kuracja 28-  dniowa)
♥ krem zawiera, m.in. ekstrakt z korzenia astragalu,
testować będzie moja Mama


The Freedom of Tanchozuru Toe Separators


Fioletowe separatory do palców u stóp, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

fioletowe separatory do palców u stóp
jest to powtórka z zeszłego roku, tylko wtedy były one w kolorze czerwonym 
jestem trochę rozczarowana tym okienkiem; wiem, że to przydatny gadżet, ale nie potrzebuję co roku nowego, różniącego się wyłącznie kolorem


*


Podsumowując pierwszą część niespodzianek z kalendarza, najbardziej ucieszyłam się z gumek do włosów Invisibobble, natomiast największym zaskoczeniem była dla mnie spinka do włosów oraz obcinaczka do paznokci, których w ogóle się nie spodziewałam. Uważam, że pojawiło się z kolei trochę za dużo produktów typu sól/perełki, czy kule do kąpieli. Mimo to, na ten moment, jestem zadowolona z zawartości obu kalendarzy. Nie mogę się doczekać, aż dowiem się, co skrywają kolejne okienka. 

***

Co sądzisz o moich tegorocznych kalendarzach adwentowych?

Który z produktów chciałabyś przetestować lub miałaś okazję już to zrobić?

14 komentarzy:

  1. Też sobie sprawiłam w tym roku kosmetyczny kalendarz adwentowy, wszystkie okienka otworzyłam jednego dnia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he. :D Ja ćwiczę silną wolę i delektuję się codziennymi niespodziankami. ;)

      Usuń
  2. WOW! Jestem pod wrażeniem zawartości obu kalendarzy. Ja w tym roku miałam sobie sprawić kalendarz z Douglasa ale fundusze mi na to nie pozwoliły, a trzeba było sobie zostawić pieniążki na prezenty dla bliskich i na jarmark bożonarodzeniowy na jaki wybieram się 21 grudnia :) Bardzo mi się podoba szata graficzna kalendarza Douglas, jest śliczna <3

    pozdrawiam serdecznie :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie zawartość jest zacna. Cieszę się, że codziennie mam dwie niespodzianki. . <3 Rozumiem, może w przyszłym roku uda Ci się go kupić. ;) Wyczuwam, że na blogu pojawi się relacja z tego jarmarku. Z chęcią ją zobaczę. ;)
      To prawda, graficy się postarali. <3

      Dziękuję i też pozdrawiam Cię serdecznie! :*

      Usuń
  3. Świetna zawartość kalendarzy! Ja w tym roku nie mam żadnego, nawet czekoladowego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. ;) Ja kakao nie jem, więc kalendarza z czekoladkami nie kupiłam. Wolę takie kosmetyczne lub z biżuterią. <3

      Usuń
  4. Kalendarze i wizualnie, i zawartościowo na ogromny plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you so much Moni!! I'm so happy that you liked my necklace and ring ;) Happy weekend! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem przyjemne te kalendarze - fajnie że jesteś zadowolona z zawartości:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie się prezentują, a i zawartość przydatna. ;)
      Dzięki! Też przesyłam Ci pozdrowienia! :*

      Usuń
  7. Bardzo ciekawa zawartość, fajny sposób na poznanie nowych produktów:)

    OdpowiedzUsuń