27 grudnia 2019

Blogmas #8: zdobycze z kalendarzy adwentowych Douglas i SPA Exclusives cz.2

SPA Exclusives Beauty Adwent Calendar, Kalendarz Adwentowy Douglas

Hejka!

Zapraszam na podsumowanie drugiej części zawartości kalendarzy adwentowych. 

Wszystkie okienka tegorocznych kalendarzy adwentowych otworzyłam, pora więc podsumować zawartość kolejnych 12 okienek, a także wszystkich produktów, które w nich znalazłam. Zerknij też w prawo i sprawdź, czy Twój blog znalazł się w Blogowym Kalendarzu Adwentowym


Dzień 13


Douglas Make-up Nail Polish Timeless


Różowy lakier od paznokci nr 205, Pearl Necklace, kalendarz adwentowy Douglas
 
♥ lakier do paznokci
♥ pojemność: 10 ml
♥ produkt pełnowymiarowy
♥ mój kolor to nr 205 Pearl Necklace, jest to bardzo ładny, delikatny róż
♥miałam szczęście, bo  mógł mi się trafić, np. czerwony, czy żółty



Lip Gloss


Błyszczyk do ust, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

♥ przezroczysty błyszczyk do ust z błyszczącymi drobinkami
♥ pojemność: 3 ml
♥ błyszczyków raczej nie używam, ale muszę przyznać, że ten jest bardzo ładny
♥ dam mu szans, myślę, że będzie się dobrze prezentował nałożony na matową pomadkę



Dzień 14


Annayake Pour Elle Roll-on


Woda perfumowana Annayake w rollerze, kalendarz adwentowy Douglas

♥ woda perfumowana w formie rollera
♥ pojemność: 10 ml
♥ miniaturka
♥ nie przepadam za takim opakowaniem (przeleję je do buteleczki z atomizerem), ale zapach jest śliczny




Make-up Hair Band


Opaska do zabiegów pielęgnacyjncyh, kalendarz adwentowy SPA Exclusive

♥ opaska do zabiegów pielęgnacyjnych
♥ myślałam, że nic mnie już w tym kalendarzu nie zaskoczy, jakże się myliłam
♥ początkowo nie wiedziałam co to jest, przypuszczałam, że może to być... wata kosmetyczna
♥ na szczęście po rozpakowaniu okazało się, że jest to urocza opaska do włosów z uszkami
♥ jeszcze takiej nie miałam, więc jestem z niej bardzo zadowolona
♥ sprawdzi się świetnie podczas nakładania maseczek, oczyszczania twarzy, czy robienia makijażu




Dzień 15


Dr. Susanne von Schmiedeberg Dry Skin Cream


Krem przeciwzmarczszkowy, kalendarz adwentowy Douglas

♥ krem przeciwzmarszczkowy
♥ zawiera, m. in. L-karnozynę i ekstrakt z łubinu
♥ pojemność: 15 ml
♥ miniaturka
♥ gdy zobaczyłam nakrętkę kremu, przeszła mi przez głowę myśl, że może być to... lusterko, na całe szczęście się myliłam (w drogim kalendarzu zwykłe lusterko nie jest mile widzianym gadżetem)




Limited Edition Refreshing Face Wash


Żel do mycia twarzy, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

♥ żel do mycia twarzy
♥ pojemność: 30 ml
♥ używam żeli do mycia twarzy, więc ten jak najbardziej mi się przyda



Dzień 16


Dr. Susanne von Schmiedeberg Lifting Power Serum


Liftingujące serum, kalendarz adwentowy Douglas

♥ przeciwzmarszczkowy koncentrat substancji czynnych, liftingujące serum
♥ pojemność: 2 ml
♥ miniaturka
♥ zawiera, m.in. retinol oraz kwas hialuronowy
♥ wygładza skórę, redukuje linie i zmarszczki, a także intensywnie nawilża
♥ produkt powędruje do mojej Mamy




Shower Puff


Czerwona myjka do kąpieli, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

♥ czerwona myjka do kąpieli
♥ powtórka z zeszłego roku (wtedy trafiła się różowa)
♥ nie jestem przekonana do takich myjek
♥ kojarzy mi się z siatką na owoce




Dzień 17 


Ultimate Skin Aesthetics Express Moisture Mask


Błyskawiczna maska nawilżająca w płachcie, kalendarz adwentowy Douglas

♥ błyskawiczna maseczka nawilżająca do twarzy w płachcie
♥ pojemność: 25 ml (1 sztuka)
♥ produkt pełnowymiarowy
♥ maskę należy trzymać na twarzy tylko 5 minut, jestem bardzo ciekawa, czy po tak krótkim czasie zobaczę jakieś efekty
♥ maski w płachcie uwielbiam, więc cieszę się na jej testowanie




Tribalicouys Summer Mini Toiletry Bag


Mini kosmetyczka, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

♥ mini kosmetyczka zapinana na zamek
♥ kolejne pozytywne zaskoczenie w tym kalendarzu
♥ kosmetyczka jest półprzezroczysta z azteckimi wzorami na górze
♥ przydatny gadżet



Dzień 18


Douglas Make-up Ultimate Longwear Lip Liner


Konturówka do ust nr 2- Fawn Pink, kalendarz adwentowy Douglas

♥ automatyczna (wykręcana) konturówka do ust
♥ odcień: 2 - Fawn Pink
♥ pojemność: 5 g
♥ produkt pełnowymiarowy
♥ kiedyś w tym kalendarzu trafiła mi się już konturówka, tylko w kredce i w innym odcieniu, bardzo dobrze się spisywała
♥ jestem zadowolona, że pojawiła się w okienku




Tribalicious Summer Hair Conditioner


Odżywka do włosów, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

♥ odżywka do włosów
♥ pojemność: 30 ml
♥ fajnie, bo nie używałam jeszcze odżywki z tej firmy
♥ szkoda tylko, że nigdzie nie napisano, ile należy trzymać ją na włosach



Dzień 19


STARSKIN Dreamkiss Lip Mask 


Maska do ust, kalendarz adwentowy Douglas

♥ uwydatniająca i nawilżająca maseczka do ust
♥ pojemność: 5 g (1 sztuka)
♥ produkt pełnowymiarowy
♥ powtórka z zeszłego roku, ale z chęcią ją użyję




The Freedom of Tanchozuru Luxury Body Mist


Mgiełka do ciała, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

♥ mgiełka do ciała
♥ pojemność: 30 ml
♥ w zeszłym roku trafiła mi się czerwona (pięknie pachniała), tym razem fioletowa
♥ jak najbardziej się cieszę, że pojawiła się w kalendarzu




Dzień 20


Mercedes-Benz Woman Eau de parfum Rollerball


Woda perfumowana Mercedes-Benz, kalendarz adwentowy Douglas

♥ woda perfumowana w kulce
♥ pojemność: 10 ml
♥ miniaturka
♥ za rollerami nie przepadam, więc przeleję ją sobie  do buteleczki z atomizerem
♥ świeży zapach:
musująca nuta głowy: mandarynka, czarna porzeczka, liście gruszy
świeża nuta serca: brazylijska gardenia, konwalia, jaśmin
delikatna nuta głębi: sandałowiec, irys, piżmo
♥ ja wyczuwam w nim głównie konwalię i jaśmin





4 Step Nail Buffer


$-stopniowy bloczek do paznocki, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

♥ 4-stopniowy bloczek do paznokci
♥ cieszę się, że nie jest to zwykły pilniczek, jak w zeszłym roku




Dzień 21


Biotulin Supreme Skin Gel


Żel wygładzający, kalendarz adwentowy Douglas

♥ żel wygładzający
♥ pojemność: 4,5 ml
♥ miniaturka
♥ ma rozluźniać rysy twarzy, wygładzać kurze łapki i zmarszczki
♥ zawiera, m.in. spilantol (pozyskiwany z rośliny o nazwie Acmella Oleracea - znieczuliczka) oraz kwas hialuronowy
♥ żel powędruje do wyłącznego użytku dla Mamy




The Freedom of Tanchozuru Body Butter


Masło do ciała, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

♥ masło do ciała
♥ pojemność: 50 ml
♥ o ciało warto dbać, więc super, że trafiło mi się masło do ciała



Dzień 22


STARSKIN 7- Second Luxury All-Day Mask


&- sekundowa maska w płatku na dzień, kalendarz adwentowy Douglas

♥ 7- sekundowa maska w płatku na dzień
♥ pojemność: 8 g
♥ produkt pełnowymiarowy
♥ w zeszłym roku w kalendarzu pojawiła się wersja na noc
♥ płatek kosmetyczny (z jednej strony ma masujące wypustki)  należy zamoczyć w esencji i pomasować nim twarz
♥ super sprawa




Limited Edition Caring Day Cream


Krem do twarzy na dzień, kalendarz SPA Exclusives

♥ krem do twarzy na dzień
♥ pojemność: 50 ml
♥ kremu jest sporo, więc będzie co testować




Dzień 23


Annayake Bamboo Energizing Face Care


Energetyzujący krem do twarzy, kalendarz adwentowy Douglas

♥ energetyzujący produkt pielęgnacyjny do twarzy
♥ pojemność: 15 ml
♥ miniaturka
♥ uzupełnienie bambusowej maski, która pojawiła się w pierwszej części kalendarza





Limited Edition Relaxing Shower Gel


Żel pod prysznic, kalendarz adwentowy SPA Exclusives

♥ żel pod prysznic
♥ pojemność: 50 ml




Dzień 24


Ariana Grande Cloud Miniatur



♥ woda perfumowana
♥ pojemność: 7,5 ml
♥ czekałam na to okienko
♥ zapach jest cudowny, zresztą jak wszystkich perfum Ariany
głowa: lawenda, gruszka i bergamotka
serce: kokos, pralina i waniliowa orchidea
baza: kaszmir
♥ buteleczka w kształcie chmurki jest urocza



Tribalicious Summer Shampoo



♥ szampon do włosów
♥ pojemność: 30 ml



 Podsumowanie zawartości kalendarza adwentowego Douglas 2019

W tegorocznym kalendarzu znalazło się trochę kosmetyków przeciwzmarszczkowych. Uważam, że jest to mało uniwersalne rozwiązanie. Jeśli osoba, która nie potrzebuje jeszcze tego typu produktów kupi taki kalendarz tylko dla siebie bądź go dostanie, może być nieco rozczarowana. Natomiast u mnie nie ma tego problemu, bo te kosmetyki będzie używać moja Mama.

Kalendarz adwentowy Douglas 2019 kosmetyki

Zawartość była różnorodna. W okienkach znalazły się typowo pielęgnacyjne produkty (zdecydowana większość, z czego jestem zadowolona, bo w końcu to kalendarz pielęgnacyjny), ale i kilka z kolorówki (tusz do rzęś, lakier do paznokci i konturówka do ust- to fajne urozmaicenie). Nie było zbędnych zapychaczy. Pojawiły się natomiast oryginalne gumki Invisibobble, które uwielbiam. Duży plus daję także za miniaturki perfum, zwłaszcza Ariany Grande. Kalendarz adwentowy Douglas został solidnie wykonany, choć zdarzyło mi się raz, czy dwa, że coś z zawartości się przesunęło, ale delikatnie.


Podsumowanie zawartości kalendarza adwentowego SPA Exclusives 2019


Niespodzianki z kalendarza SPA Exclusives można podzielić na trzy linie kolorystyczne: czerwoną, fioletową oraz białą. Produkty były różnorodne, nie raz mnie zaskoczyły (na plus). Najbardziej cieszę się z opaski, mgiełki do ciała i kosmetyczki.

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives 2019

Uważam, że mogli sobie darować separator do palców u stóp, gdyż pojawił się już w zeszłym roku, a nie jest to rzecz, która szybko się zużywa. Spinka do włosów, obcinaczka czy pilniczek to wbrew pozorom przydatne gadżety. Jeśli pojawiłyby się w droższym kalendarzu, byłabym rozczarowana, ale w tym, nie mam nic przeciwko.

Kalendarz adwentowy SPA Exclusives 2019

Mały minus odnosnie wykonania kalendarza. Zeszłoroczny był solidny, ten też się taki wydawał, a jednak niektórych okienek bardzo trudno było mi wyciągnąć dany produkt (tak dobrze był zapakowany), a zawartość innych przemieściła się do sąsiednich okienek (na szczęście tylko kilka razy tak mi się zdarzyło). Generalnie jeden minus nie przesłonił mi radości z cieszenia sie niespodziankami z kalendarza SPA Exclusives.
 
Kalendarz adwentowy SPA Exclusives

Podsumowując, zarówno droższy kalendarz adwentowy z Douglasa, jak i tańszy SPA Exclisives miały nie tylko piękną, przyciągającą wzrok szatę graficzną, ale i interesującą zawartość. Z obu jestem bardzo zadowolona. Dzięki niespodziankom z kalendarzy mam teraz spory zapas kosmetyków, więc nie będę musiała przez jakiś czas robić zakupów. Będzie co testować!
Kalendarz adwentowy SPA Exclusives kosmetyki

Zawartość okienek 1-12 kalendarzy adwentowych Douglas oraz SPA Exclisives znajdziesz tutaj.

***

Co sądzisz o zawartości kalendarzy adwentowych?

Który spodobał Ci się bardziej? 

18 komentarzy:

  1. Zawartość obydwu kalendarzy bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! ;) Moim zdaniem bardzo fajnie się uzupełniają. <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Douglasa fajniejszy, ale i cena trochę inna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Douglas był o wiele droższy. Fajnie przetestować takie bardziej ekskluzywne kosmetyki. Myślę też, że jak na taką cenę ten ze SPA Exclusives dał radę. Nie raz mnie zaskoczył. ;)

      Usuń
  3. Do mnie jakoś bardziej przemawia zawartość kalendarza z Douglasa, chociaż ten SPA też fajne kosmetyki ukrywał :-) Bardzo ucieszyłabym się z miniaturki perfum Ariany :) Flakonik prezentuje się niezwykle uroczo. Wiesz, że mi jakoś ciężko jest się przyzwyczaić do tego, że adwent się skończył i, że wszystkie okienka mojego kalendarza z czekoladkami zostały otwarte. Masz podobnie?

    Życzę Ci miłego weekendu :) I jeszcze świątecznie pozdrawiam :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mimo ogromnej różnicy cenowej, oba kalendarze dały radę. ;) Ariana ma świetne zapachy. <3 Tak, smutno mi, że to już koniec odliczania i codziennego otwierania okienek. To było ekscytujące. <3

      Dziękuję, Iwetto! :* Także przesyłam Ci świąteczne pozdrowienia! :*

      Usuń
  4. Przyznam że niektóre kosmetyki znalezione w kalendarzach są na prawdę super, jednak z pewnością nie wszystkie są najlepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wziąć pod uwagę ogromną różnicę cenową między kalendarzami. Cieszę się, że będę miała tyle nowości do testowania. ;)

      Usuń
  5. Kalendarz Douglasa bardziej mi przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. za rok się moze skuszę na jakiś taki kalendarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz adwentowy to super sprawa, zwłaszcza taki z kosmetykami. ;)

      Usuń
  7. Ja w tym roku kupiłam z Nyxa (post na blogu - zapraszam przy okazji ;) zdecydowałam się ze względu na dużą ilość pełnowymiarowych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli ten kalendarz z 31 okienkami? Widziałam jego zawartość w filmiku na YouTube. Robi wrażenie, tylko ja bardziej stawiam na pielęgnację, dlatego też zdecydowałam się na takie kalendarze, choć tamten był kuszącą opcją. :D
      Z chęcią zerknę. ;)

      Usuń
  8. Jak dla mnie zawartości tych kalendarzy są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co roku myślę o kupnie kalendarzu adwentowego kosmetycznego i zawsze wypadają mi inne wydatki, a tyle fajnych kosmetyków można znaleźć w takim kalendarzu :) . Bardzo podobają mi się kosmetyki z kalendarza SPA EXCLUSIVES. Postarali się :)

    OdpowiedzUsuń