30 grudnia 2019

Stylizacja - inspiracja: Elsa z ,,Krainy Lodu"

Stylizacja inspirowana Elsą z Krainy Lodu

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację inspirowaną Elsą z Krainy Lodu!


Witam Cię w ostatnim wpisie w tym roku. Jakie to dziwne uczucie pisać te słowa... Pewien rozdział w życiu się kończy, ale przecież za chwilę rozpocznie się nowy. Przychodzę dzisiaj ze Stylizacją - inspiracją. Jakiś czas temu zapytałam na blogu o pomysły na grudniową odsłonę tej serii. Chcę podziękować Iwetcie i Adzie, które podrzuciły mi kilka propozycji. Jedną z nich, która i mi chodziła gdzieś z tyłu głowy, zrealizowałam. Chodzi o moją ulubioną postać z filmu animowanego Kraina Lodu. Niedawno wyszła druga część tej produkcji, ale jeszcze nie miałam okazji jej obejrzeć.

Niebieska bluzka Sinsay, niebieski sweterek Auchan, beżowe jeansy House, szare baleriny Tom&Rose


Kim jest Elsa z Krainy Lodu?


Elsa jest dziedziczką królestwa Arendelle. Z siostrą Anną łączy ją niesamowita więź. Elsa posiada moc tworzenia śniegu i lodu, jednak ukrywa swój dar, bo boi się, że skrzywdzi innych. Jej postać jest oparta na dwóch bohaterach baśni Hansa Christiana Andersena, pt. Królowa Lodu- tytułowej władczyni oraz Kaju. Natomiast Anna wzorowana była na Gerdzie.



Jasnoniebieska bluzka z krótkim rękawem i hiszpańskim dekoltem Sinsay, srebrny choker Sinsay

Elsa- wygląd


Elsa posiada piękne, jasne włosy, które zaplata w asymetryczny warkocz, przeplatany śnieżynkami,  niebieskie oczy i bladą cerę. Jest najstarszą z księżniczek Disneya, w chwili koronacji miała 21 lat. Najbardziej rozpoznawalnym strojem jest jej cudowna, długa suknia z półprzezroczystymi rękawami w kolorze błękitnym z dodatkiem peleryny ozdobionej płatkami śniegu. Tym właśnie strojem zainspirowałam się, tworząc moją stylizację. 


Srebrne pierścionki H&M, srebrny choker Sinsay

Elsa- moja stylizacja: odcienie niebieskiego, beż, srebro i szarość


Zacznę od tego, iż stworzenie outfitu inspirowanego Elsą było dla mnie nie lada wyzwaniem. Po pierwsze z tego względu, że jest to moja ulubiona postać i ciężko mi było stworzyć strój, który odzwierciedlałby ją i z którego byłabym w 100% zadowolona. Po drugie, nie posiadam w swojej kolekcji ubrań, które byłyby w stanie przebić tak piękną suknię, jaką nosiła Elsa. Zastanawiałam się, czy nie stworzyć stylizacji ze spódniczką lub sukienką, ale wciąż ciągnęło mnie jednak do spodni


Srebrne pierścionki H&M, srebrna torebka


Niebieska hiszpanka, niebieski sweterek, beżowe spodnie


Postawiłam na jasne kolory - odcienie błękitu, srebro, beż oraz dodatek szarego. Pożyczyłam od Mamy jasnoniebieską bluzkę z hiszpańskim dekoltem. Jest taka delikatna i dziewczęca, wręcz stworzona dla księżniczki. 


Lampki- śnieżynki w dłoniach


Narzuciłam na nią jasnoniebieski sweterek, którego odcień wpada bardziej w turkus. Myślę, że to połączenie całkiem dobrze odwzorowuje barwy z sukni Elsy, która nie jest jednolita, tylko ombre. Przymierzałam do tego kompletu granatowe spodnie, były ok, ale beżowe o wiele bardziej spodobały mi się w tym zestawieniu. Stylizacja Królowej Lodu utrzymana jest w jasnej tonacji i to chciałam zachować. 

Bransoletka Sinsay, pierścionki H&M

Szare baleriny, srebrna torebka oraz biżuteria: choker, bransoletka i pierścionki


Na stopach wylądowały szare baleriny z kokardkami, które korespondują ze srebrnymi dodatkami, czyli torebką na łańcuszku i biżuterią. Jak zwykle wybrałam minimalistyczną opcję- srebrny choker z sześcianami i taką samą bransoletkę


Szare baleriny z kokardkami Tom&Rose, Biedronka


Poszalałam natomiast z ilością pierścionków (m.in. z perełką, ze śnieżynką, podwójny) W końcu Elsa to królowa, więc skoro stylizacja jest skromna, to niech chociaż pierścionki świadczą o jej statusie. 


Pierniczek w kształcie płatka śniegu


Asymetryczny warkocz, ledowe śnieżynki i pierniczek


Włosy zaplotłam w asymetryczny warkocz i choć nie wplotłam w niego płatków śniegu, to postawiłam na niebieską gumeczkę. O śnieżynkach nie zapomniałam- mam ledowe lampki w tym kształcie, a także pierniczek

Jasnoniebieska hiszpanka, beżowe jeansy, szare baleriny, srebrna biżuteria



Życzenie noworoczne


W związku z nadejściem Nowego Roku życzę Ci wspaniałego Sylwestra oraz wszelkiej pomyślności w 2020! 


Życzenia na Nowy Rok


Dziękuję, że ze mną jesteś. Do zobaczenia w styczniu! 
🎉📆🎊

***

 Obejrzałaś Krainę Lodu?

Co sądzisz o mojej stylizacji inspirowanej Elsą?

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ale się złożyło. :D To przybij piąteczkę w takim razie! :D

      Usuń
  2. Kraina Lodu to jedna z moich ulubionych bajek Disneya :) A mój ulubiony bohater to oczywiście Olaf :D Elsa zaczarowała mnie swoją sukienką i wyglądem a Anna swoim poczuciem humoru i zabawnymi anegdotami :D Ogólnie to świetna bajka, mam ją na DVD :) Też bym chciała obejrzeć drugą część :) Może będzie dostępna online :)

    Ślicznie skomponowałaś swoją stylizację - inspirację :) Zauroczył mnie Twój sweterek :) Ma śliczny kolorek :) Każda Twoja stylizacja- inspiracja jest wspaniała :) Mam nadzieję, że w Nowym Roku też będą :)

    Życzę Ci udanego Sylwestra, samych dobroci w Nowym 2020 Roku, sukcesów prywatnych jak i blogowych, zdrowia, radości, pomyślności i miłości. By światło Gwiazdy Betlejemskiej oświetlało wszystkie dni Nowego Roku, a Nowo Narodzone Dzieciątko miało Cię w swojej opiece :)


    Samych wspaniałości :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też. <3 Olaf jest bardzo sympatycznym bałwankiem. ;) Elsa ma fajny styl, a Anna widać, że bardzo kocha swoją siostrę. ;) Ja byłam na pierwszej części w kinie, na drugą czekam, aż będzie w Internecie. :D

      Dziękuję Ci, Iwetto! <3 Pewnie, że tak! Będę kontynuować serię. Muszę się tylko zastanowić nad kolejnymi bohaterami. Kogo by tu wybrać? ;)

      Dziękuję Ci za przecudne życzenia! :* Tobie też życzę wszystkiego, co najwspanialsze! :*

      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Świetny kolor sweterka :) Frozen jak dla mnie jest super i z pewnością zobaczę kolejną część ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolor bardzo w moim stylu. :D
      To przyjemnego oglądania. ;)

      Usuń
  4. Świetnie kolorki, może ciut wiosenne :) ale dobrze się rozchmurzyć w ponurą aurą własnie takimi stylizacjami, super ♥
    Cudowności i dobrego czasu w tym roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być lodowo, bo to chłodne odcienie, ale z wiosną też może się kojarzyć przez to, że barwy są jasne. :D Masz rację! Dziękuję i Tobie także życzę cudowności na 2020 rok! :*

      Usuń
  5. Uwielbiam Krainę Lodu, a tą stylizacją idealnie się wpasowałaś w lodowe klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Krainy Lodu" nie oglądałam, ale Elsę znam ze słyszenia. Bardzo ładna stylizacja, wspaniała torebka.:) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)Tobie też wszystkiego, co najlepsze na ten rok! :*

      Usuń
  7. Bardzo ładny odcień sweterka! :) Uwielbiam inspirowane stylizacje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć, a właściwie czytać. Dziękuję. <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Fajny pomysł na inspirowaną stylizację!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek jest ładny. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci podwójnie. <3 Wszystkiego, co najpiękniejsze dla Ciebie na 2020 rok! :)

      Usuń