14 maja 2021

T-shirt i sukienka - powrót do lat 90.

Białt T-shirt Biedronka, sukienka w kwiaty na cienkich ramiączkach Sinsay, różowe tenisówki espadryle Pepco, torebka aparat Zaful

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację z sukienką w kwiaty.

 

Pogoda się popsuła, jest ponuro i nieco chłodniej.  Chyba wiosna wybrała się na urlop. :D Na poprawę nastroju przygotowałam kwiecistą stylizację. Może uda mi się nią przywołać wiosnę z powrotem? ;)

 

Jak ciekawie nosić sukienkę? Sukienka i T-shirt

 

Sukienka w kwiaty z asymetrycznymi falbanami

Sukienka w żółte, niebieski, jasnofioletowe kwiaty z elementami zieleni to mój ostatni nabytek z Sinsay'a, a właściwie przyspieszony prezent na Dzień Dziecka. Wpadła mi w oko od pierwszego wejrzenia. Spodobał mi się wzór, połączenie kolorystyczne oraz przepiękne, asymetryczne falbanki. Nie miałam jeszcze nic takiego w szafie. Uroczym detalem są perłowe guziki.

 

Wzorzysta sukienka Sinsay, biały T-shirt Biedronka, różowe tenisówki espadryle Pepco,

Jedyną rzeczą, która mi nie odpowiadała, był dekolt w serek i cienkie ramiączka, także trochę się głowiłam, czy będę miała gdzie nosić tę sukienkę. Ostatecznie zdecydowałam się na nią. Była to ostatnia sztuka w sklepie, więc to musiało być przeznaczenie.

 

Jak nosić sukienkę w kwiaty na cienkich ramiączkach?

 

Sukienka i biały T-shirt - inspiracja latami 90.

W domu wpadłam na pomysł, żeby pod spód założyć zwykły, biały T-shirt i w ten sposób pozbyłam się jedynego mankamentu tej sukienki. Dzięki T-shirtowi nie czuję się tak goło, a sukienka prezentuje się ciekawiej. Połączenie T-shirtu i sukienki było bardzo popularne w latach 90., a jak wiadomo, moda wraca. Ten patent wykorzystałam już przy okazji wpisu z serii Stylizacja - inspiracja.

 

Sukienka z falbankami w kwiaty Sinsay, różowe tenisówki Pepco, czarny choker z gwiazdką H&M, bransoletki Sinsay

Modowa porada: pod sukienkę na cienkich ramiączkach włóż biały T-shirt, by nadać jej luźnego charakteru. To dobra opcja, by móc nosić taką sukienkę w miejscach, gdzie ramiona muszą być zakryte, a także dla osób, które nie lubią pokazywać dekoltu.

 

Złota bransoletka z gwiazdkami Sinsay, czarna bransoletka z sześcianami Sinsay


Czarny choker z gwiazdką, złota bransoletka z gwiazdkami, czarna bransoletka z sześcianami

Jeśli chodzi o biżuterię, to postawiłam na nieco mocniejsze akcenty. Do medalika dołożyłam czarny choker z gwiazdką (kolejny trend zapożyczony z lat 90.), zdecydowałam się też na dwie bransoletki: złotą z gwiazdkami, która nawiązuje do zawieszki chokera oraz czarną ze złotymi sześcianami.

 

Wiosenna stylizacja - sukienka w kwiaty i biały T-shirt

 

Torebka w kształcie aparatu, różowe tenisówki espadryle

Nie mogło zabraknąć mojej ulubionej torebki w kształcie aparatu, którą noszę bardzo często. Mam wrażenie, że ciągle wybieram ją do stylizacji, ale to tylko pokazuje, jak jest uniwersalna. Na stopy zamiast balerin, które też by tu pasowały, wybrałam jasnoróżowe, wiązane espadryle.

 

Sukienka w kwiaty Sinsay, różowe tenisówki Pepco

***

Co sądzisz o połączeniu T-shirtu i sukienki?

Masz swój ulubiony trend z mody lat 90.?

33 komentarze:

  1. Cześć Moniś! :)

    Wiesz, że lubię dawną modę tak więc styl lat 90 - tych też się w nią wpasowuje :) Chociaż bliższy jest mi ten z lat 40 - 60 :) Ale i tak i tak trend koszulki z sukienką mega mi się podoba :)

    Co do trendów z lat 90 - tych to uwielbiam kwieciste spódnice i sukienki. Skórzane kurtki i bandamki :)

    Pozdrawiam i życzę dużo wiosennego optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Wiem i muszę przyznać, że bardzo Ci pasuje styl rodem z dawnych lat. ;) Super, że takie połączenie przypadło Ci do gustu. ;)

      Kwiatowe wzory są przepiękne i chyba nigdy się nie znudzą. <3 Za skórzanymi kurtkami akurat nie przepadam. Natomiast mam kilka bandan w swojej kolekcji. Gdy byłam mała nosiłam granatową w biały wzór paisley. ;)

      Dziękuję i też przesyłam Ci dużo wiosennej energii i radości! ;*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie mogę się z Tobą nie zgodzić. :D Nosiłabym ją na okrągło. :D

      Usuń
  3. Całkiem fajny zestaw - nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony okres a modzie, ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta stylizacja to moje dzieciństwo :) Tak się właśnie nosiłam w latach 90 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja stylizacja przywołała u Ciebie przyjemne wspomnienia. ;)

      Usuń
  6. Rozumiem. ;) Dzięki za odwiedziny. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. love that dress!!The print is cute!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like my dress. I also love this floral print. <3

      Usuń
  8. Witam serdecznie Kochana Moni ♡
    Jeeej! Jak uroczo wyglądasz w tej wiosennej stylizacji! Jest bardzo w moim stylu, uwielbiam ten klimat i drobny design. Bardzo podoba mi się też koszulka pod sukienką, kojarzy mi się trochę z japan style :) Rewelacja. Sama chętnie wskoczyłabym w ten outfit :)
    Cóż, lubię dużo modowych trendów z lat 90' jak zakolanówki, swetrowe kamizelki, ogrodniczki, baggy jeans ale jeżeli mam się zdecydować na jeden to spódniczki z guzikami na całą długość. Urocze ^^
    Cudowny wpis, twoja stylizacja jest bardzo inspirująca!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Klaudio! <3

      Dziękuję Ci, Kochana, za moc przemiłych słów. Bardzo się cieszę, że moja stylizacja Ci się spodobała. Faktycznie, takie połączenie może przywodzić na myśl japan style. :D Bardzo miło mi to czytać. ;)

      Stylizacje z zakolanówkami też mi się bardzo podobają, ale moje nogi wyglądają w nich niekorzystnie, podobnie jak w ogrodniczkach. Spódniczki z guzikami są urocze, mam jedną w swojej kolekcji. ;)

      Dziękuję Ci serdecznie i przesyłam słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
    2. Wiesz Monia Kochana, ja uwielbiam japan style, w ogóle trendy pochodzące z Azji więc często je wychwytuję i jestem nimi oczarowana! A twoja stylizacja naprawdę zachwyca, wyglądasz tak słodko, uroczo, to jest mój ulubiony styl!
      Nie wierzę że możesz w czymś wyglądać niekorzystnie, każda twoja stylizacja jest doskonała i we wszystkim zawsze Ci pięknie <3
      Wszystkiego dobrego i samych cudowności!

      Usuń
  9. Chyba Ci się udało z tą stylizacją, bo u mnie dziś pogoda idealna
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę. <3

      Dziękuję i też Cię pozdrawiam! ;)

      Usuń
  10. Bardzo dziewczęcy zestaw, idealny na ciepłą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Podczas robienia zdjęć pogoda dopisała. :D

      Usuń
  11. Fajny zestaw, sama bym nosiła. Zamieniłabym jedynie buty na białe conversy i dorzuciła jeansową kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pomysł na inną wersję tej stylizacji. ;)

      Usuń
  12. Uroczo wyglądasz w tej sukience :D Ja nie mam ulubionego stylu, ubieram się w to, co po prostu mi się podoba, ale bardzo lubię takie retro stylizacje u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement i to, że podzieliłaś się swoimi odczuciami dotyczącymi stylu. Bardzo dobrze, że wybierasz takie ubrania, które Ci się podobają i w jakich czujesz się dobrze. ;)

      Usuń