29 maja 2021

T-shirt z rzęsami i ustami I Co wspólnego z T-shirtem mają Marlon Brando i James Dean?

Jasnoróżowa jeansowa kurtka, biały T-shirt, bordowe jeansy, espadryle

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację z T-shirtem  i kilka ciekawostek dotyczących tej części garderoby.


Rzepak pięknie zakwitł wkoło, a ja coś nie mogę zebrać się na zdjęcia. Muszę się pospieszyć, zanim przekwitnie. W przyszłym tygodniu zapowiada się ładna pogoda, w końcu bez deszczu, więc mam nadzieję, że się w końcu wybiorę. Dzisiaj przychodzę ze stylizacją uwiecznioną w zeszłym roku. Mam ich jeszcze kilka, jednak są one bardziej letnio-wakacyjne. Ta natomiast sprawdzi się na obecną pogodę.

Biały T-shirt z rzęsami i ustami Cubus


T-shirt z rzęsami i ustami, różowa jeansowa kurtka

Biały T-shirt z nadrukiem rzęs i ust jest na tyle ciekawy, że stylizacja nie potrzebuje już dodatkowych ozdobników. Dlatego też pozostałe elementy outfitu są stonowane. Motyw rzęs podoba mi się nie od dziś. Stylizację z podobną bluzką znajdziesz tutaj. Na górę włożyłam jasnoróżową jeansową kurtkę

 

Po więcej inspiracji, jak wystylizować jeansową kurtkę zerknij tutaj:

🠊 Z czym nosić jeansową kurtkę?

🠊 Jak podkręcić stylizację?

🠊 Stylizacja - inspiracja: współczesna księżniczka Bella

 

Złota bransoletka ze słońcem Sinsay

 

Marlon Brando, James Dean - popularyzatorzy T-shirtu

Modowe ciekawostki: T-shirt wyewoluował z bielizny używanej w XIX w. Popularność zyskał w latach 50. XX w. za sprawą Marlona Brando, który nosił tę część garderoby w filmie Pociąg zwany pożądaniem oraz Jamesa Deana, który wcielił się w głównego bohatera produkcji Buntownik bez powodu. Koszulki przestały być wyłącznie elementem odzieży, a stały się przekaźnikiem nastrojów społecznych. Dzięki nim zaczęto wyrażać niezadowolenie z sytuacji, sympatię wobec zespołu, czy niechęć do polityków i podejmowanych przez nich działań. Nazwa T-shirt wywodzi się z języka angielskiego i oznacza po prostu koszulę w kształcie litery T

 

Biały T-shirt z rzęsami i ustami Cubus, bordowe jeansy Terranova, różowe espadryle Aldi, różowa jeansowa kurtka Sinsay

Bordowe spodnie, espadryle, bransoletka ze słońcem

T-shirt zestawiłam z bordowymi jeansami. A na stopy powędrowały espadryle w kolorze różowego złota. Całość dopełnia złota bransoletka z motywem słońca na różowym tle.

 

Inne propozycje, jak nosić espadryle znajdziesz poniżej:

🠊 Graficzny T-shirt z palmami, tiulowa spódniczka

🠊  T-shirt Yves Saint Love i spodnie a la haremki

🠊  Jaskółki, espadryle i celebrytka

 

Jak nosić T-shirt z rzęsami i oczami?

***

Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz T-shirty z nadrukami, czy wolisz jednolite?

18 komentarzy:

  1. Nice look dear. And interesting information about marlon brando and james dean.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, przyjemna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Moniko! :)

    Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Choć ja kupuję koszulki albo jednolite albo w paski :D Z napisami mi niezbyt po drodze :D Jednak mam jedną koszulkę z Myszką Mickey :D

    Świetne są też te ciekawostki o koszulkach :D Nie wiedziałam o tym wcześniej ;)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Bardzo mi miło, że spodobała Ci się moja stylizacja. Zdjęcia były zrobione rok temu i gdy spojrzałam na nie po tak długim czasie, miałam wątpliwości, czy je opublikować.

      U mnie w szafie można znaleźć sporo koszulek z napisami, obrazkami, wzorkami. Lubię je, bo wtedy stylizacje są ciekawsze bez zbędnego kombinowania. :D

      Cieszę się, że zwróciłaś uwagę na ciekawostki. ;)

      Dziękuję i też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  4. Bardzo lubię t-shirty z fajnym motywem. Rzęsy są super!
    a co do zdjęć w rzepaku, tylko nie wjeżdżaj tam hammerem jak niektóre influencerki i nie niszcz plantacji;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, jak ja. Dzięki. :D

      Spokojnie, nie mam hammera. :D A nawet gdybym miała, to bym nim w rzepak nie wjechała. :D Wystarczy, że stanę na skraju, a rzepak będzie w tle. ;)

      Dziękuję i pozdrawiam! ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładna koszulka :)
    Ogólnie mega stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te spodnie w kolorze wina ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, dwóch świetnych aktorów. Jedną z moich ulubionych książek, jest Na wschód od Edenu,(film z Jamesem) polecam :)

    OdpowiedzUsuń