8 maja 2021

Z jakimi kolorami łączyć beżowy? I Stylizacja

Jasnoróżowa jeansowa kurtka Sinsay, granatowa bluzka z baskinką House, beżowe spodnie House, granatowe baleriny Sinsay

Hejka!

Czy beżowy i kremowy to ten sam kolor? Zapraszam Cię na stylizację.

 

Ostatnio nie udało mi się wybrać na zdjęcia. Na szczęście odnalazłam sesję sprzed roku (z czerwca, stąd tyle pięknych kwiatów), która jeszcze nie ujrzała światła dziennego, a szkoda by było, żeby się zmarnowała, więc oto i ona.

 

Różowa jeansowa kurtka Sinsay, beżowe jeansy House, granatowe baleriny Sinsay, spinka z kryształkami

Czym się różni beż od kremowego?

Beżowy to jeden z klasycznych, neutralnych kolorów, który będzie się dobrze prezentował niemal ze wszystkimi barwami. Określany jest też jako nude, czy cielisty. Czasem bywa mylony z kremowym (ecru), który jest bardzo jasną barwą, z domieszką żółci. Z kolei beż występuje, zarówno w ciepłych, jak i chłodnych tonacjach, jest to jasna. żółtawobrązowa barwa.  

 

Z jakimi kolorami łączyć beżowy? Stylizacja

Z jakimi barwami łączyć beż?

Beżowy najczęściej zestawiany jest z bielą lub czernią. W jego towarzystwie odnajdą się też takie kolory, jak butelkowa zieleń, bordo, brąz, khaki, czy granat. Nie można nie wspomnieć o delikatnych pastelach. W mojej stylizacji postawiłam na połączenie beżu z granatem (z odrobiną beli) oraz jasnym różem.

 

Modowa porada: wybierz cieliste buty (zbliżone odcieniem do Twojej skóry), aby optycznie wydłużyć nogi. 

 

Stylizacja z beżowymi spodniami na tle róż

Granatowa bluzka z baskinką, beżowe jeansy

Granatową bluzkę z krótkim rękawem i baskinką w garantowo-białe paski połączyłam z beżowymi spodniami. Muszę przyznać, że rzadko po nie sięgam, ale na blogu możesz znaleźć kilka stylizacji z ich wykorzystaniem.

🠊 Granat i beż

🠊 Brzoskwinia, beż i naszyjnik aparat

🠊 Stylizacja - inspiracja: Elsa z ,,Krainy Lodu"

 

Różowa jeansowa kurtka Sinsay, granatowa bluzka z baskinką House, beżowe spodnie House, granatowe baleriny Sinsay

 

Granatowe baleriny, różowa, jeansowa kurtka

Na stopy powędrowały granatowe baleriny z kokardkami, które fajnie zgrały się z bluzką. Na górę natomiast narzuciłam jasnoróżową jeansową kurtkę. Aby dodać jej charakteru, podwinęłam rękawy.

Inne propozycje stylizacji z tą kurtką znajdziesz w poniższych wpisach:

🠊 Z czym nosić jeansową kurtkę i czy ma coś wspólnego z mieczem Samuraja?   

🠊 Stylizacja z jeansową kurtką i torebką aparatem  

🠊 Różowo mi - stylizacja i ciekawostki o kolorze różowym

 

Złota bransoletkla z kółeczkiem Sinasy, złota bransoletka z księżycem Sinsay


Złote bransoletki

Biżuterię stanowią dwie złote bransoletki - z blaszką w kształcie koła oraz z księżycem, a także tradycyjnie - medalik. We włosy wpięłam spinkę z brązowymi kryształkami.

 

Wiosenna stylizacja, serce z dłoni


***

Co sądzisz o stylizacji?

Z jakimi kolorami łączysz beżowy?

23 komentarze:

  1. Lubię łączyć beż z jakimś jednym mocniejszym akcentem. Jestem blada i mam wrażenie, że w całej jasnej stylizacji jakoś się zlewam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączenie jasnych barw z mocniejszym akcentem to bardzo fajna opcja. ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię beżowe sweterki w połączeniu z jeansami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia -rzeczywiscie , żal by ich było marnować 😉
    Tak ,sporo osób myli beżowy i kremowy ,a nie są to takie same kolory.
    Ja ten kolor ,najczęściej noszę z jeansami ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie, Ewo. ;)

      Beż z jeansem to zacne połączenie. :D

      Buziaki! ;*

      Usuń
  4. Me encantó el post, Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie przepadam za beżem i kremowym, nie czuję się w nich zbyt dobrze. Ale piękna bluzka, wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bluzkę upolowałam kilka lat temu w House. ;)

      Też rzadko sięgam po beżowy, ale czasem się zdarzy. :D

      Usuń
  6. Bezowy wbrew pozorom nie jest latwym kolorem. Ty swietnie sobie z nim poradzilas :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Moniko! :)
    Mam nadzieję, że u Ciebie tak jak i u mnie wiosna na całego :) Jestt pięknie słonecznie i ciepło :)

    Śliczna stylizacja, lubię kolor beżowy ale mam dość mało ubrań w jego odcieniu. Trzeba by coś sobie kupić :)

    Ja lubię połączenie beżu z pudrowy różem :)

    Życzę Ci miłego popołudnia i dużo radości z wiosennej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Zgadza się! Do mnie też zawitała wiosna. Jest cieplutko, słonecznie, mogę w końcu nosić sukienki. <3

      Dziękuję. :*

      Dzięki za inspirującą propozycję połączenia kolorów. ;)

      Tobie też życzę dużo radości z wiosny! <3

      Usuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Przyznam się, że mogłam się raz czy dwa pomylić przy rozróżnianiu beżu a kremowego :D Wspaniały wpis, cóż, ja mój beżowy (mam w szafie tylko jedną koszulkę w tym kolorzexD) Łączę zazwyczaj z ciemniejszymi barwami, bo sam beż jest ciepły. Świetnie wyglądasz, naprawdę cudowna stylizacja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Klaudio! ;)

      Spokojnie, pomyłki zdarzają się każdemu. :D Beż w połączeniu w ciemnymi kolorami wygląda bardzo elegancko. ;)

      Dziękuję Ci bardzo i też pozdrawiam! <3

      Usuń