29 lipca 2021

Stylizacja-inspiracja: kukurydza

Zielony T-shirt New Yorker, żółta spódniczka Terranova, beżowe sandały Deichmann, bransoletka z muszelkami kauri

Hejka! 

Zapraszam Cię na lipcową stylizację inspirowaną... kukurydzą.


Wśród kukurydzy

 

Kukurydziana sceneria

Mamy końcówkę lipca, a tu jeszcze nie pojawiła się wpis z serii Stylizacja - inspiracja. Już śpieszę to nadrobić. Jeśli regularnie odwiedzasz mój blog, to pewnie wiesz, że uwielbiam zdjęcia na tle kukurydzy. Uważam, że mają one niesamowity klimat i taki wakacyjny, tropikalny charakter. 

 

Zielony T-shirt New Yorker, żółta spódnica Terranova, beżowe sandałki Deichmann, torebka koszyk Mohito, bransoletka z muszelkami

 

W tym roku udało mi się zrealizować już dwie sesje w mojej ulubionej scenerii. Znajdziesz je poniżej:

Skąd pochodzą espadryle? I Stylizacja z niebieską sukienką w serca

Czym różni się liliowy od lawendowego? I Wakacyjny total look

 

Stylizacja- inspiracja: kukurydza

 

Stylizacja-inspiracja: kukurydza

Zielony T-shirt, żółta spódniczka

Postanowiłam pójść o krok dalej i stworzyłam stylizację inspirowaną kukurydzą... na tle kukurydzy. Totalne kukurydziane szaleństwo, he, he. Zwykły, zielonkawy T-shirt (ciężko mi jednoznacznie określić, jaki to dokładnie kolor - szmaragdowy?) zestawiłam z żółtą spódniczką zapinaną na zamek. Urzekło mnie to połączenie kolorystyczne, jest takie niecodzienne, kontrastowe, ożywcze. Kojarzy mi się z wakacjami. 

 

Zielono - żółta stylizacja wśród kukurydzy

Słomkowa torebka koszyk, bransoletka z muszelkami, złota bransoletka, beżowe sandały

Aby nie odwracać uwagi od tego duetu, zdecydowałam się na dodatki w stonowanych odcieniach beżu, brązu i czerni. Wybrałam słomkową torebkę koszyk z czarnymi uszami oraz kokardką. 

 

Zielony T-shirt, żółta spódniczka, beżowe sandały z kryształkami, bransoletka z muszelkami

Biżuterię stanowią bransoletka z muszelkami (tutaj znajdziesz kilka ciekawostek o muszelkach kauri) oraz delikatna, złota bransoletka. Na stopy powędrowały natomiast beżowe sandały z mieniącymi się kryształkami ułożonymi w azteckie wzory.  

 

Słomkowa torebka koszyk z kokardką Mohito

Więcej stylizacji z tymi butami znajdziesz tutaj:

Chabrowy i pastelowy róż

Chabrowa spódniczka + tag: Kocham Lato!

Słoneczna spódnica i koszula w kropeczki

 

Zielony T-shirt New Yorker, żółta spódniczka Terranova, bransoletka z muszelkami, beżowe sandały Deichmann

***

Styl, jakiej postaci wziąć pod lupę w następnej Stylizacji-inspiracji?

Jakie połączenie kolorystyczne kojarzy Ci się z latem lub wakacjami?

32 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja i podoba mi się połączenie zielonej koszulki z tą żółtą spódniczką :D
    Osobiście najbardziej kojarzy mi się z wakacjami połączenie koloru żółtego i niebieskiego :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Postanowiłam trochę poeksperymentować z łączeniem kolorów i też mi się spodobał taki duet. ;)
      Oj, tak. Słońce i morze/niebo. Iście wakacyjne połączenie. :D

      Przesyłam gorące pozdrowienia! ;)

      Usuń
  2. Super połączenie kolorystyczne, bardzo mi się podoba zarówno bluzka jak i spódniczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. ;) Tę bluzkę kupiłam z myślą, że będę ją łączyć z żółtą spódniczką. :D

      Także serdecznie pozdrawiam! ;)

      Usuń
  3. Świetnie się skomponowałaś z otoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alw mi sie podoba ta żółta spódniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Chciałam kupić taką różową, ale nie było mojego rozmiaru, więc wzięłam żółtą, bo ten kolor też mnie urzekł. :D

      Usuń
  5. Witaj Moniko! :)

    Świetnie, że w tym roku możesz tyle razy robić zdjęcia na swoim ulubionym kukurydzianym tle :)

    Świetna stylizacja, zaskoczyłaś mnie tym, że jest ona inspirowana kukurydzą :)

    Uwielbiam minimalistyczne połączenia. Zieleń i żółty to świetny duet :)

    Jeśli chodzi o następną stylizację - inspirację to chciałabym u Ciebie zobaczyć np. Stylizację w stylu Beth Harmon z serialu Gambit Królowej :)

    A z latem kojarzy mi się kolor żółty, zielony, niebieski i pudrowy róż :)

    Przesyłam słoneczne pozdrowienia i życzę Ci miłej końcówki miesiąca :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Iwetto! ;)

      Też bardzo się z tego cieszę. ;)

      Dziękuję. Moja obsesja na punkcie pola kukurydzy sięgnęła zenitu, he, he. :D

      Też mi się takie połączenie spodobało, jest takie niecodzienne. ;)

      O, bardzo ciekawy pomysł! Dzięki, Iwetto! Serialu jeszcze nie obejrzałam, ale postaram się przygotować taką stylizację. ;)

      Czyli wstrzeliłam się tą stylizacją w kolory, które kojarzą Ci się z latem. :D

      Dziękuję i też ślę Ci słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  6. Świetne połączenie kolorków :) Uwielbiam kukurydzę, ale tylko cukrową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zarówno zdjęcia, jak i stylizacja Ci się spodobały. ;)

      Usuń
  8. Simple yet great outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście super letnio! Ja akurat rzadko ubieram się w takie żywe kolory, ale ta stylizacja bardzo mi się spodobała - nosiłabym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień też zwykle wybieram pastelowe kolory, ale w końcu postanowiłam zaszaleć. :D Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. ;)

      Usuń
  10. Mega podoba mi się kolor spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wtopiłaś się w otoczenie. ;) Fajna stylizacja, ładnie się to wszystko razem komponuje.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli moja kukurydziana stylizacja dobrze odnalazła się w warunkach naturalnych. :D Bardzo Ci dziękuję. ;)

      Ślę słoneczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  12. Stylizacja jak najbardziej odpowiada wakacyjnym klimatom! :)
    Zdjęcia na tle kukurydzy? W sumie... namówiłaś mnie, z pewnością również takie pojawią się na moim blogu! :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że czuć wakacyjny klimat. ;)

      Ekstra! W takim razie czekam na kukurydziane zdjęcia u Ciebie. Dobrej zabawy podczas sesji! ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Kolejna fantastyczna stylizacja, piękna i bardzo inspirująca :) Cudownie dobrane dodatki!
    Bardzo ładne połącznie kolorów. Wakacyjne :) Chodź przyznam, że mi z latem najbardziej kojarzy się jasny niebieski i jasny różowy. Dlaczego? Nie wiem. Może przez te cudowne zachody słońca, które mam okazję częściej oglądać :)
    Ja bardzo chętnie zobaczyłabym Cię kiedyś w stylizacji inspirowanej anime! ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, Klaudio! ;)

      Dziękuję Ci z całego serca za moc miłych słów. <3

      Jasnoniebieski i jasnoróżowy kolor tworzą razem piękny duet. <3

      Dzięki za propozycję stylizacji. Spróbuję coś pomyśleć w temacie anime. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  14. Bardzo ładny kolor tej bluzeczki a koszyk to super sprawa. Mam podobny i pasuje do każdej letniej stylizacji :) ja co prawda nie noszę aż tak żywych kolorów ostatnio ale cała stylizacja bardzo ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń